Lexus IS300 XE10 IS 300 Sport aut Atsiliepimai

Lexus IS300 2004-2005
Darbinis tūris:
3.0 l
Galia:
157 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
8.2 sek
Vid. degalų sąnaudos:
10.8 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (1)

Lexus IS300 XE10 IS 300 Classic aut, 2004m

2017-06-07
Mielas salono dizainas. Maloni trauka. Puikus variklio ir dėžės darbas, bei patikimumas. Malonus pakabos veikimas, geras valdomumas. Labai logiškos kuro sąnaudos. Kokybiškai surinktas salonas. Techniniai mazgai gaminti kad tarnautų ilgai. Išskirtinumas pilkų dyzelių prisotintose gatvėse.
Linkusi rudyti, bet dar nebaisiai lyginant su kitais japonais. Brangios naudotos kėbulo dalys (ypač priekio). Garso izoliacijos norėtųsi geresnės.

Labai gera alternatyva nenorintiems banalaus 3 klasės BMW.

Variklis labai kantrus, legendomis apipintas dėl savo patikimumo ir slypinčio galios potencialo. Dirba maloniai, trauka žemuose sūkiuosi tikrai gera, bet aukštuose norėtųsi geriau. Tačiau dėl solidaus amžiaus variklis gali turėti gedimų (pagrinde dėl netinkamos priežiūros). Gali kažkiek vartoti tepalą. Verta pasitikrinti tepalo slėgį. Kaip ir visi 6cil eilėje varikliai yra linkęs pasikraipyti jei pakaitinamas, o dėl to atsiranda antifryzo vartojimas (tarpinės nesandarumas), pradeda leisti tepalus per dangtelio tarpines. Taip pat turi gana jautrias babinas, kurios originalios yra tikrai brangios, o kinietiškos laiko dar trumpiau. Todėl rekomenduotina netaupyti nei ant žvakių nei ant laidų.
Su dujomis draugauja neblogai, tik kaip ir daugumai variklių kažkiek sėsta vožtuvų lizdai. Vožtuvai reguliuojasi gana komplikuotai, tai dėl dujų gali tekti kada juos pareguliuoti kur už 200eu.
Sanaudos nėra blogos. Vilniaus mieste ~12-13l benzino arba iki 15l dujų. Užmiestyje apie 12l dujų nesivelkant.

Pavarų dėžė yra praktiškai neužmušama. Pavaras jungia švelniai (keleiviai kartais pagalvoja, kad dėžė bepakopė). Tačiau užkliūva vienas jos veikimo niuansas, startuojant ji linkusi gana staigiai šaut pirmyn, todėl norint švelnumo reikia delikačiai elgtis su pedalu arba tuo metu važiuoti su snow režimu. Gaila, jog absoliuti dauguma šių modelių buvo automatinėmis dėžėmis, tad norint mechaninio varianto reikėtų jo ieškoti JAV aukcionuose, arba perdarinėti automatą į mechaną naudojant bmw dėžę su perėjimu.

Pakabos konstrukcija yra labai pagirtina, reguliuojasi abiejų ašių ir suvedimas ir išvirtimas. Tokios pakabos dėka yra tikrai geras valdomumas turint minkštą pakabos darbą. Tačiau yra antra medalio pusė - daug sailentblokų ir šarnyrų kuriuos gali tekti remontuoti. Bet šiame modelyje pakaba daryta tikrai tvirtai, tai dauguma komponentų laiko nuo pat gamyklos. Gali tekti keisti galinius plaukiojančius sailentblokus (~40eu abu), priekinius reaktyvinės šakės sailentblokus, ir smulkmes kaip stabilizatoriaus gumos.

Stabdžiai yra tikrai pakankami tokiai galiai ir masei.

Labai smagus ir mielas salono dizainas (ypač priekinės panelės). Salono surinkimo kokybė yra labai aukšta. Net po 15m jame vis dar niekas nebarška. Tačiau garso izoliacija kiek prastoka, didesniu greičiu gerai girdisi vėjas. Priekinė panelė turi niuansą - ji yra dengta tokia pusiau gumine danga, kuri po tiek metų gerokai nusibraižo ir pakaitus salonui ant saulės pradeda kibti (renkasi dulkės, net lieka pirštų antspaudai). Tokiu atveju vienintelis sprendimas pašalinti tą dangą ir perdažyti plastiko dažais.

Kėbulas kaip ir visų japonų yra linkęs rūdyti. Dažnai rūdija virš priekinio lango, slenksčių galinės dalys.

Reziume - labai mielas automobilis iš tų laikų kai Toyota negailėjo resursų mašinos gamybai, dėl ko turime gana overbuild'intą modelį kuris atlaiko daug daugiau nei galima tikėtis.

Einami gedimai: Galiniai plaukiojantys sailentblokai, priekinių reaktyvinių šakių sailentblokai, dėl blogos ankstesnės priežiūros variklis gali deginti tepalą ir antifryzą, salono pečiukas linkęs užsikišti (nepilkite raudono antifryzo į japoniškas mašinas), būna stringa salono temperatūros reguliavimo servo varikliukas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2004 - 2005 (2004, 2005)
Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti