Hyundai Sonata NF 2.4 Premium Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.4 l
- Galia:
- 128 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.9 l
Atsiliepimai (1)
Hyundai Sonata NF 3.3 Prestige aut, 2009m
Tai vadinamas pereinamas modelis kuri pakeite Hyundai i40 ir paskutinis vidutines klases Hyundai su V6 varykliu.
(Hyundai V6 motoro gamyba nebuvo sustabdyta, ir jis iki siol gyvoja ukstesnes klases Hyundai Genesis modeliuose)
Mano konretus automobilis turejo visus zemiau minetus privalumus ir buvo pirktas 2013 metais su ~80 000km rida.
Per visa eksplotacijos laikotarpi automobilis nei karto nenuvyle (nuvaziuota ~70 000km) ir nereikalavo jokiu remontu.
(per 4 eksplotacijus metus buvo pakeisti: 1 lambda zondas iskart nupirkus automobili, stabdziu kalades bei 1 padangos slegio davyklis pries parduodant auto).
Nepaisant kuro sanaudu (13-15l mieste ir 7-8l autostradoje) automobilis suteikia daugybe pozityviu emociju, ir ramiai iveikia "liaudiskus superkarus" atsiliekant tik nuo 10-20x brangiau kainuojanciu Porsche/BMW/Audi.
Automobilis sukurtas ne tiek dragams kiek komfortinems kelionems, leidzia ramiai aplenkti 95%+ lietuvos keliu ereliu net jiems bandant pasipriesinti.
Su geresnem padangom sis automobilis gali isibegeti iki 100km/val per ~7sek, bet kaip mineta savo pranasuma jis atskleidzia ne draguose, o lenkiant, vaziojant ikalne arba iveikiant "erelius". Posukius iveikia komfortiskai ir priciziskai.
Vietos kojom galenyse sedynese tiek, kad ten gali patogiai jaustis net ir 1.9-2m aukscio zmones.
Bagazine savo talpumu (462l) beveik neatsilieka nuo kompaktiniu universalu (pvz. Kia Ceed SW 532l, Golf Variant 504l)
Del labai mazo eksplotavimo kastu (draudimo, detaliu) didokos kuro sanaudos nedaro tokios dydeles itakos piniginei kaip europos gamintoju panasaus galios bei komplektacijos automobiliai.
Mano reziume: 2008-2009 Sonata V6 tai "daugiau automobilio" uz savo pinigus.
Pries tai tureti automobiliai:
BMW E36 318i; 320i
Peugeot 306 2.0 HDI
Toyota Supra 3.0 Turbo
Po sito isigytas automobilis:
2015m. Mazda 6 Grand Touring (GT)
Siek tiek apie sio automobilio technines:
Maksimalioj komplektacijoj sis automobilis aprupintas:
- Dydeliu leciamu ekranu su navigacija, MP3, iPod USB, Bluetooth laisvu ranku iranga bei 6 disku CD/DVD grotuvu su filmu palaikymu.
- Infinity (Harman Kardon) 6 + 1 garso sistema (su gamikliniu stiprintuvu bei zemu dazniu garsiakalbiu bagazineje).
- Dveju zonu automatine klimato kontrole
- Sportine pakaba (Sachs)
- Odinis salonas (sildomas) su 6iu zonu valdoma priiekine el. sedyne
- Reguliojamo aukscio teleskopiniu vairu
- Automatiskai tamsinanciais veidrodeliais
- Padangu slegio davykliais
- 4iu kanalu ABS stebdziu antiblokavimo sistema bei EBD + EBA elektronine stabdziu galios skyrstymo sistema bei avarinio stabdymo sistema
- ESP + TCS automobilio stabilumo kontrole bei probuksavimo kontrole
- AGCS (Active Geometry Control Suspension) galiniu ratu pasukimo sistema (galiniai ratai pasisuka iki 3 laipsniu atliekant vidutinio-dydelio greicio manevrus)
Palyginus su 2005-2008 metu Sonata, pilnai atnaujintas automobilio salonas, nauja centrine konsole modernezuotas prietaisu skydelis, bei pagerintos sedynes.
Isore taip pat modernezuota naujais zibintais, buferiais bei R17 ratais.
Automatine pavaru deze su rankiniu rezimu buvo adaptuota greitiasniam begiu perjungimui, o V6 motoras gavo papildomos galios ir traukos (249AG / 310Nm) neitakuojant kuro sanaudu. Pakaba buvo modifikuota vokieciu firmos Sachs suteikiant daugiau stabilumo manevruojant.