Honda Civic IV 1.6i 4WD Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 80 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (4)
Honda Civic IV 1.5i-16, 1991m
Turėjau tiek 1,3, tiek 1,5, tiek 1,6 ketvirtos kartos civiciukus.
Tinkamas pradedantiems vairuotojams, jei negąsdina kampuotos formos ar senesni metai. Nebus gaila, jei nepasiseks kely, nes nebrangiai kainuoja. Taip pat tinkamas mylintiems senus formą turinčius ir japoniškus automobilius, o ne sidabrines balėjas.
Deja, rūdyja: arkos, arkos/slenksčio kampas, slenksčiai. Ir šių metų civicam sunkiau rasti visiškai sveikų kėbulo dalių, kad tik uždėjai ir "ledas". Ir pačių civicų 89-91 metų jau retenybė gatvėse ir skelbimuose.
Puikiai laiko važiuoklė ir motoras. Jei reikalauja remonto - jis pigus. Jei motoras nusprogo (o tai retas atvejis, nes D serijos motorai labai ištvermingi, kurį laiką susitaiko ir su tepalo trūkumu, o gali ir mėlynais dūmais gali apsipilti, bet vis viena sukasi, važiuoja), tai nusipirkai kitą už kokius 50eu, įsidėjai ir važiuoji.
Elektra nelabai yra kuo skųstis, nes jos ten yra minimaliai (jei yra komplektacijoj) - el. langai, el. liukas... Nėra kam gęsti. Vienintelis elektrinę pusę liečiantis gedimas gali būti Main Relay. Būdingas ne tik šiam, bet senesnių ir šiek tiek naujesnių metų Civicam, Crx ir Del Sol'iam.
Kibiro pravardę civicas gavo ne už dyką. Prasta garso izoliacija, plonos skardos, užtenka ranka pastuksent, kad suprastum, jog su skarbonke važinėji.
Užtat matomumas, tai jauties, kaip akvariume važiuotum.
Labai manevringas, aišku, juk mažas ir lengvas. Tačiau, jei nėra vairo stiprintuvo, tai parkuojantis treniruosite rankų raumenis, tačiau greitai važiuojant geriau ant kelio "stovi" nei su vairo stiprintuvu.
Jei variklis "neužjotas", tai savo svoriui jo užtenka, lengvai juda.
Automatas gan bukas: daug užimo, kol perjungia bėgį, o už lango niekas nevyksta, tinka labai lėtai ir atsargiai važinėjantiem.
Kuro sąnaudos priklausomai nuo variklio ir vairavimo stiliaus (normaliai važiuosi ar grežiosi ties kiekviena sankryža) nuo 5,5 iki 7L..
Bagažinė nėra labai talpi, atsidaro su stiklu ir juosta, tad dėti daiktus nėra labai patogu. Aišku nusiima galinė palangė, bet tai ne daug padeda. Bet atvertus sėdynes, tai tas pats, kas "kablukas". Krosinį motociklą nuimtu ratu ar porą dviračių, to paties civico duris ir pan. dalis vežiau.
Salonas paprastas, vietos sėdėt užtenka ir priekyje, ir gale. Kaip ir daugumoj senesnių Hondų žemai sėdisi, labiau guli, nei sėdi. Vyresnio amžiaus žmonės skundžiasi, kad sunku išlipt/įlipt, kai taip žemai, nes ne išlipi iš mašinos, o praktiškai išsiriti.
Honda Civic IV 1.3 College, 1991m
Neblogas auto siaip,turim ji virs metu,vazinejam visokiais keliais-ziema retai,vasara kiekviena diena po 100-150 km per miskus,nors ir 4 cvekas,bet patikimesnis uz daugeli vokeciu,aisku sukista i ji daug-del saves,pakaba,filtrai,tepalai,akumas,padandos,salono tiuningas,termostatas,varyklio tarpyne,sudeta garso aparatura nebrangi,kebulas tvarkytas savo jegomis koldar nesupuvo.Bet dabar malonu vaziot,iki TA dar metai lengvai,kaip man tai geras auto,lengvas,greitas,16 voztuvu varyklis,vazineja zmona,o priziuri tai vyras kaip pas dauguma
Honda Civic IV 1.6i-16, 1990m
Puikus automobilis, galines sedynes isvertus galima daug prisikrauti daiktu, man atrodo graziai, nors cia aisku jau skonio reikalas, geras kainos ir kokybes santykis perkant. pigus islaikymas. pagrindine problema rudys, nes automobilio modelis senas, o lietuvos druskos ziema negailestingos, sunku rasti gerai islaikyta modeli,- neturejusi autoivykiu, neaplamdyto, ir neuzvaikyto "jaunu vairuotoju", mazai kuriame modelyje yra elektriniai langai,
Honda Civic IV 1.5i-16 EX, 1990m
Variklis:
1,5 16 vožtuvų. Varikliukas nereiklus, tepalo nevalgo, negenda. Pravažinėjau kolkas metus o jokių problemų prie variklio skyriaus.atrodo 66kw mažai, bet lupa kaip žvėris, 2.0 "bimbalą" buvau "padaręs" :D Gan ekonomiškas, tiesiojoj iki 100km/h 5.5 litro benzo, arba 7.5-8 litrus dujų mieste atitinkamai 8 benzo ir 10 dujų
Važiuoklė:
Nelabai atspari prastiems keliams,bet gan pigios detalės
Elektronika:
Kadangi tokios ten beveik nėra, tai nėra kam ir gest :D
Kėbulas:
Pati pagrindinė civikų problema, labai mėgsta rūdyti, slenksčiai ir sparnai.