Fiat Croma II 1.9 JTD Business Atsiliepimai

Fiat Croma 2006-2008
Darbinis tūris:
1.9 l
Galia:
88 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
11.3 sek
Vid. degalų sąnaudos:
6.1 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (1)

Fiat Croma II 2.4 JTD Emotion aut, 2006m

2013-09-15
Kainos ir kokybes geriausias santykis. Patogumas (puikiai tinka seimai su 2 ar 3 vaikais), saugus (5 zvaigzdutes), pigus eksplotuoti lyginant su kokurentais, pigios detales
Pigokos salono apdailos medziagos, didokos 2.4 JTD variklio kuro su automatine deze sanaudos (10l mieste noramliu rezimu vazinejant), guodzia tai kad tai 147kW (200AG)

Taigi isigijom automobili Fiat Croma 2.4 JTD automata. Daugelis greiciausiai ziuri skeptiskai i toki automobili, o be reikalo, nes Fiat Croma, Opel Vectra C ir Saab 9-3 - identiki automaobiliai, t.y. stovi ant tos pacio platformos, varikliai tie patys, greiciu dezes ir elektronika (2.4 JTD motora turi tik Fiat, bet 1.9 JTD visiems tas pats), net ratlankiai eina opeliniai (5x100, 65). Pakaba - labai paprasta ir pigi, eksplotavimo kastais net nesulyginama su audi, vw, bmw ir daugeliu kitu tokiu metu atuomobiliu (kalbu is ilgametes automobiliu remonto patirties). JTD varikliai - niekada nebuvo problematiski, buna pasitaiko bedu tokiu kaip ir visiems - purktukai (vnt. kaina deveto 100-150lt), oro srauto matuokles, DPF kietuju daleliu filtras, EGR, bet pasakykite kuriam automobiliui siuolaikiniam to nebuna?), 1.9 JTd varikliai turi 110kW, 2.4 JTd 147kW, dirzeliu pakeitimo kaina - 1000lt (tiek 1.9 tiek 2.4, geros kokybes detalemis (2 dirzai, vandens pompa, 2 atraminiai guoliai, vienas paprastas itempejas, kitas hidraulinis su spyruokle)). Greiciu dezes - Aisin (made in japan, identiskas naudoja volvo, opel, saab, peugeot, renault, fiat, alfa romeo, lancia ir dar velniai zino kas, pasikonsultavus su meistru kuris automatus tvarko 18 metu, sake taip - dezes labai geros yra tos firmos, bet kaip ir visos turi kazkokia liga, siai dezei liga hidraulinis valdymo siurblys, kurie pakeiciami nenuemus dezes, darbo kaina 300lt, o siurbliai buna restauruoti arba nauji - jie siuncia restauruoti juos i olandija ir restauruoto kaina 2000lt, naujo - 2700lt, dar kartais buna pusliu bedos - tarskejimas, vibracija atsiranda, ja kad pakeisti reikia lupti deze lauk. Bet pasake tiesiai sviesiai - BMW GM dezes, audi/vw dezes kelia tikrai daugiau galvos skausmo nei Aisin. Tepalas keiciamas lengvai, eina jo 4,5-5l (tiek pasikeicia, siaip viduje ~8l), tepalo filtras stovi dezeje, tad jo pakeisti realiai nenuemus dezes neimanoma. Perkant masina su tokia deze testavimas butu toks - staigus i ibegejimas iki 150km/h (turi jungti begius vos vos juntamai, be smugiu) ir tada staigus stabdymas iki 0 - turi visi begiai palengva persijungineti atgal be jokiu sutrukciojimu, taip pat su "manual" funkcija jungi begiu palengva i virsu ir staiga stabdai, bet lauki kol deze pati juo atgal permes, dazniausiai buna tai kad griztant atgal buna jau smugiai kazkokie, tai reiskia to hidraulinio valdymo bloko pabaiga. Siaip jei masinos rida 300 000km reali nereiketu labai bijoti - dezes laiko ilgiau tokios. Elektronika - kol kas jokiu bedu ir siaip negirdejau kad ja skustusi. Salonas - labai erdvus, funkcionalus ir patogus, ganetinai nebloga garso izoliacija lyginant, kad tai fiat, taip ganetinai mikstai vaizuoja. Musu variantas su autopilotu, automatine 6 pavaru deze, navigacija (didelis ekranas su labai daug visokiu privalumu ir valdymu (pvz. nustatyti galima greicio limita, kad automatiskai rakintusi dureles ir t.t.)), uzuolaidelemis ant soniniu langu, 8 saugos pagalves, plius apdaila kaip pasakyciau facelift, nors tai nenaujesnis modelis (ant sonu blizguciai, groteles grazesnes) ir spalva isskirtine melyna. Bet prie viso sito galima pasakyti, kad apdailos salono medziagos - nera aukstos kokybes, nemazai pigaus, plono plastiko, lengvai luztantys langu atidarymo mygtukai ir vidines duru rankeneles, bet tai atleidziama atsizvelgiant i kaina ir pagrindinius mazgus. Saugumas sio Fiat'o - 5 zvaigzdutes, t.y. maksimumas.

Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Kastai nedideli, palyginus su kitu tokiu metu (2006), tokios pat klases automobiliu (devetu purkstuku kainos 100-150lt, vairo kolonele 200-250lt), nuvertejimas - manau siai dienai (2013-09-15) jos jau ganetinai mazas, nes jos jau nuvertejusios ir dabar gali tik palengva dar labiau nuverteti.

Patarimai perkančiajam
Perkant butinai nuodugniai tikrinti, butinai tikrinti profesionaliai su kompiuteriu (purkstukai, visa common rail sistema, DPF filtras, REAI RIDA (ja mato net neprofesionalas), EGR voztuva, oro srauta, turbina, saugo pagalviu sistema, jei automatas - taipogi ir ja, taipogi atlikti tokia automato patikra kaip aprasiau masinos aprasyme, jei turite laiko nufotografuojate masinos dokumentus ir susisiekiate su Fiat centru kaune, jiems persiunciate dokumentu nuotrauka, parasote VIN koda ir pervede ju prasoma suma (~20lt), gausite ataskaita apie visus aptarnavimus uzsienyje (kol jinai buvo oficialiuose servisuose aptarnaujama) ir svarbiausiai nesivadovaukite stereotipais - tai ne 1990 ar 1995 metai :)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2006 - 2008 (2006, 2007, 2008)
Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti