Fiat 126 650 Standard Atsiliepimai

Nuotraukos nėra
Darbinis tūris:
0.7 l
Galia:
18 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
46.6 sek
Vid. degalų sąnaudos:
-
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 2 0
Vidutinis vertinimas: 3.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (2)

Fiat 126 650 Elegant, 1994m

2017-08-15
Išskirtinis automobilis, traukiantis praeivių akį ir keliantis šypseną visiems aplinkui :) Be to pigios dalys, paprasta sandara ir remontas. Manevringas parkuojantis.
Modeliai po ~1992 turi plonesnes skardas ir greičiau rudyja kėbulas. Tik 4 sedimos vietos ir nera labai patogu. Kuro sanaudos lyginant su automobilio galia ir mase galetu buti kiek mazesnes.

Jie nori nebrangaus, pigiai eksploatuojamo ir iš minios išsiskiriančio automobilio, tai FIAT 126 - puikus pasirinkimas. Išvis nuostabu , jei pasiseks rasti labai reta skysčiu aušinama varianta FIAT 126 BIS, jis turi ir daugiau privalumu, bet apie tai kita karta :)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Fiat 126 elx Maluch sx, 1999m

2014-03-24
Akį traukiantis ir nuotaiką keliantis išskirtinis mūsų keliuose, ir jau Lenkijoje taip pat, automobilis. Manevringas, galima beveik visur priparkuoti, labai nesudėtingas remontas, be proto pigios atsarginės dalys. Labai tinka tiems, kas mėgsta krapštytis, tobulinti, tiuninguoti, tačiau neturi tam daug lėšų.
baisiai rudyja, komforto nulis, labai labai ankšta viduje, labai sunku ilgesnėj kelionėje,smirda išmetimu kai salono šildyma įjungi, netraukia, nepatikimas, didelės kuro sąnaudos kaip tokiam neūžaugai su 18 kW varikliu. Spartietiškas dizainas, bagažinėn nieko neįdėsi, labai nesaugus avarijos atveju, reikalaujantis nuolatinės priežiūros, kitaip nežinai kada ir kur užsilenks. Žodžiu - komunizmo atgyvena visom prasmėm.

Konkreti atgyvena komforto ir saugumo atžvilgiu, kurtas "auksinio socializmo" laikais, per 30 gamybos metų beveik nesikeitė, paimta FIAT 500 bazė su kitokiu kėbulu ir salonu. Buvo kurtas plačiosioms masėms, visiems kas norėjo turėti nuosavą automobilį,tačiau įsigyti būdavo be galo sunku, o kainavo jis beprotiškus pinigus pagal tuos laikus. Maluch dažnai vadinamas lenkišku Beetle, dėl didelio populiarumo (o ir rinktis tada beveik nebuvo iš ko). Gamyba baigėsi 2001 m. paskutine serija Happy End, buvo išleisti paskutiniai 1000 vnt. ir visi sunumeruoti nuo 1 iki 1000.
Pirkau 1999 m. Maluch tik dėl "prikolo", žinoma, viską pervirinau, perdažiau ir nemažai darbo prie važiuoklės. Mėgstu krapštytis laisvalaikiu, todėl man tokia mašina kaip tik - kaip žaislinis konstruktorius, išardai, surenki, tobulini ir t.t. Su juo važiuoju retai, vasaros sezono metu, tam kad pakelti nuotaiką sau ir kitiems. Sunku nesišypsoti pamačius gatvėje Maluch. Juk tai istorija, o ją reikia saugoti.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1994 - 1996 (1994, 1995, 1996)

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku