Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 66 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.2 l
Atsiliepimai (8)
Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive, 1999m
Ekonomiškas...visa kita tai yra nesamonė, o ne auto, visur plastmasė,viskas tarška, lūžta, sankaba kažkokia nesamonė,,atsisėdus po senutės audi b4,kažkoks siaubas, kelionė vargina, važiuoja blogiau negu kaimo vežimas
Citroen Xsara I 1.9 D X, 1999m
Minkšta, patogios sėdynės, lengvai valdoma. Rūdžių jokių dar nepastebėta. Prieš tai turėjau passata ir audi 100, tai vairavimo patogumas nei kiek ne prastesnis. Nusipirkom su rida 82000 km,tai keitem dirzus su komplektu, aisku tepalus ir filtrus. Silpniausia vieta-stabilizatoriaus traukutes, kas antri metai tenka pasikeist, bet kaina-keli eurai, o pakeisti gali bet kas taip kad masinuke nenuvyle, talpi ir gana erdvi.1,9 motoriukas atrodo amzinas, gal del savo savybiu ir buvo montuojamas i "kablus" O del galinio balkio, tai dideles bedos irgi nera-uz Jurbarko vienas vyrukas padaro viska ant kaprono ivoriu su tepimo taskais uz 110E PER 2-3val. Mano Xsaros rida jau virs 200000,bet tiltas sveikutelis.tevu Peugeot 306 minetas vaikinas tilta sutvarke, tai jokio skirtumo nuo originalo. Skaitau sita auto pilnai nusisekusiu modeliu. Kokybes -kainos -patogumo-ekspluatacijos kastu klausimu sunku rasti analogu
Citroen Xsara I 2.0 HDI Millesime, 2000m
Citroen xsarą turiu 4 metus.Rimtų gedimų nebuvo,išskyrus subyrėjusią sankabą.Bet juk automobilis pirktas tikrai nenaujas,tad nenuostabu,kad kažką tenka taisyti.Tik sankabos keitimo kaina nemaža buvo.300 euriukų.Vieną kartą teko keisti šarnyrą.Kuro sanaudos vidutiniškai 6-7 litrai dyzelio.Važiuoklė,amortizatoriai puikiai laiko.Man tikriausiai su mašina pasisekė.Daug į ją investuoti nereikėjo.Variklis dirba puikiai,reguliariai keičiant tepalus,antifrizą.Aš esu patenkinta.
Citroen Xsara I 1.9D X, 1998m
auto per 5 metus paprase 2000lt vaziuokles remontui,is ju 1000lt galinio tilto remontas.kebulas nepanasu kad galetu rudyti. variklis atrodytu kad galima butu juo ir nesirupinti,nes nieko nebuvo daroma, keitem tepalus ir pakaitinimo zvakes. si auto per salcius laikem lauke,nes is turimu keturiu ,kuresi geriausiai. ziema kuro sanaudos 7,vasara 6 ltr mieste. pigus auto . keistai atrodys,bet vykstant dviese zvejot 2 parom,visi zirniai,pundas dugniniu,valtis,ir tt telpa be problemu. cia sneku apie 3 duru varianta. erzina tik pastoviai vibruojancios priekines paneles.50 kw variklis per silpnas startui is vietos, truksta jam kokiu 10 kw. yra galimybe ji pakeisti i kita,bet kol kas minciu nekilo ji parduot.elektronika nepavede,panasu jos cia nera daug.
Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive, 2000m
Turėjau pirmos laidos Xsara ir visai nesenai pirkau antros laidos Xsara. Apie Citro kažkada kalbėjau kaip ir visi statistiniai Lietuvos žmonės, kad prancūzas negali būti gera mašina ir t.t. Visa tai išgaravo pirmą kartą atsisėdus į Xantia, po to į Xsara. Kalbant apie Xsara klasę, tai vienintelis didžiausias trūkumas yra jos galinis tiltas, daugiau didesnių trūkumų kaip ir nežinau arba jų nepastebėjau. HDI varikliai itin patikimi ir ekonomiški, vieni iš nedaugelio common rail'ų kurių aptarnavimas nekainuoja kosminių pinigų. Elektronikos gedimų pasitaiko smulkių, langų pakėlikliai, centrinis silpnesnės vietos. Durelių rankenos prastesnės konstrukcijos. Iki dabar yra gajus stereotipas, kad Citro yra bloga mašina ir tai dažniausiai sako tie, kurie vairuoja vokiškas mašinas. Vertinant vokiškas ir prancūziškas mašinas daug daugiau privalumų matau prancūziškose.
Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive, 1999m
Automobili pirkau parvaryta iš Prancūzijos, buvo prabėges apie 300000km važinėjau 2 metus prvažiavau apie 35000km
Automobilis neblogos 5l/100km kuro sąnaudos, ypač geras patikimas variklis, gera komplektacija, tikrai patikimas nes automobilio nesaugojau vazinejau vos tik gaves teises.
Iš minusiu kartais durniuodavo elektronika uzsidegdavo check engine (nors jokio gedimo nebudavo), arba imobilaizeris neatpazindavo raktuko. Galinė vaziuoklė islaikė mano vaziavima nors ji yra sudėtingos konstrukcijos ir jos remontas nepigus priekine dalį pigiau remontuoti.
Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive, 2000m
1,6 variklis, ekonomiskas, tiesioginio ipurskimo dujos- kuriasi bendzinu, pasyla, tad jungiasi dijos. duju sanaudos max. 8 l.-100 km.,vidaus apdaila, kėbulas, minkstumas nera ką lyginti su golf, focus...
sudėtingiau prieiti prie oro filtro, daznokai tenka tvarkyti ismetima (gal del duju), kartas nuo karto keiciamos priekyje traukutes (30 Lt. ir du varztai atsukti). Paprastas, patikimas, automatas dirba be problemu, nors toks pat kaip peugeot 206, bet jo pakvailiojimas (sportinio ir zieminio rezimo susijungimas ties treciu begiu), tekainavo 400 lt.todel nesuprantu kodel tiek kainuoja 206 su aut., nes ne kazkuo jis grazesnis, o mazesnis ir kietesnis. jokios hidraulikos, cinkuotas kebulas.
Citroen Xsara I 2.0 HDI Exclusive, 2000m
Puikus automobilis uz gera kaina! Beprotiskai ekonomiskas dyzelinis variklis,patikimas, maloni, gera trauka. Lyginant su panasiais tdi, tylus. Mieste telpu i 5.5l/100km. Uzmiestyje 4,3l/100km. Kebulas cinkuotas, jokiu rudziu neturesite. Kokybiskos interjiero detales. Stebina privalumu gausa. Yra automatinis krituliu jutiklis, 4el langai, klimato kontrole, kondicionierius, el sildomi veidrodeliai, cd grotuvas, sildomos sedynes, centrinis uzraktas, multifunkcinis vairas( labai patogu jungineti muzika) ir t.t. Dar pvz pypsi neisjungus zibintu, neuzdarius langu ir pan. Per 5 metus nuvaziavau su ja 110000tukst, km. Neturejau jokiu elektronikos gedimu. Rimciausi gedimai, tai keiciau generatoriu, kuro siurbliuka ir granatas. Daugiau nieko rimto. Perkant patariu ziureti galinio tilto bukle, ar ratai neissiskete. O siaip puikus auto uz gera kaina. Tikrai lenkia daugeli konkurentu. Ir patikekite, jei prancuzas, tai tikrai neges labiau nei vokietis. Cia jau kvaili, nuo seno like stereotipai, jie tikrai negalioja kalbant apie xsara. Perkant patariu imti tik dyzeli ir tik HDI. Nes 1.9d variklis silpnas. Tad linkiu sekmes ir geru kilometu!