Citroen Berlingo I 1.9D 600 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.9 l
- Galia:
- 52 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 15.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (2)
Citroen Berlingo I 1.9D Multispace, 1998m
Realiai mano berlingas be 8 litru kuro neapsieina, kantrus darbinis auto. Maniskis is Italijos tai rudeles nei vienos. Pirkau kai buvo 340000 km. dabar 460000, ir ka? variklis visas sausas, gal kiek per alkuninio veleno rieboksli rasoja, bet per 10000km. neipilu nei laso papildomo tepalo. Sako galinis tiltas nelaiko pas juos, bet mano turbut rudziu nemates todel ir neisbelstas. Buvau pakroves 1020kg. vaziavo , bet jau baisoka posukiuose buvo. Gamintojas nurodo, kad galima pakrauti 780 kg.max. Del elektros niekas negenda, nes nera kam gesti. O kura priima bet koki, ka ipilsi tuom vaziuos, girdejau, kad 2.0 hdi pilti kura tik is degalines, nes po to sleginiai kuro voztuvai uzsikemsa ir gesina motora. Priekines vaziuokles kainos juokingos, tik va galinis tiltas(torsionas) srote apie 600-800 lt., arba restauruoja juos jau uz 350-500 lt. Is kebulo daliu tai beveik viska Taivanis daro, kainos ir nekosmines.
Citroen Berlingo I I 1.6HDi Multispace, 0m
Auto buvo pirktas naujas ir tuoj bus 5metai kaip eksploatuojamas diena iš dienos. Pravažiavo jau ~100000km. Visu pirmą tai labai nuvylė autorizuotas servisas. Plėšia didelius pinigus dirba lėtai, vangiai, pasiimi automobilį pastoviai priterštą, ir nevertina visiškai klientų. O servise reik lankytis dažnokai. Pagrindinis minusas nuo pat pirkimo neveikia signalas. Ir autorizuotas servisas niekaip negali išspręsti problemos. Sutvarko, praeina daugiausiai dvi dienos ir vėl neveikia. Ne per seniausiai automobilis buvo užsiožiavęs ir tik pasiekus 2000 apsisukimų užgesdavo. Užkurt po užgesimo beveik neįmanoma. Autorizuotas servisas pralaikė 3 savaites gąsdindami ir EGR (naujas 1500Lt+PVM+pakeitimas) gedimu, apkaltino nekokybiško kuro pylimu (kuras pilamas tik iš Lukoil degalinių), kol galiausiai atsiimant pasakė, kad kažkokia "fyškė" palaida buvo. Važiuoklė gan patvari. Per visą laiką buvo pakeistas tik vienas sailentblokas. Automobilis eksploatuojamas ir miškais ir žvyrkeliais, ir asfaltu. Du kart keisti stabdžių diskai su kaladėlėm. Tiesa trauka kaip iš 1.6 tiesiog įspūdinga. Važiuojant į ilgesnę kelionę didesniu greičiu paskaustą galvą, nes garso izoliacijos praktiškai nėra. Automobilis ypatingai jautrus šoniniam vėjui. Ganėtinai taupus, mieste ne pensininko režimu iki 7l dyzelio, užmiestyje važiuojant iki 90km/h - 5l iki 120km/h - 6l, kantri važiuoklė.