Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.5 CRD Limited Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.5 l
- Galia:
- 105 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 12.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.8 l
Atsiliepimai (11)
Chrysler Voyager IV 2.5 Executive LX CRD, 2007m
2.5Crd šiaip, kadangi minivenų pasirinkimas labai skurdus, rekomenduočiau kaip erdvų, pusėtinai neblogas variantas, komfortiškas.
Chrysler Voyager IV 2.5 SE CRD, 2004m
SVEIKI. TURIU TOKI AUTOMOBILĮ/DRAUGELI, BET NIEKO GERO Iš JO ŠILDO NE KAIP, NETRAUKIA, GRIOZDAS,
Chrysler Voyager IV 2.5 LX CRD, 2005m
Nusipirkau šį automobilį trijų metų senumo prieš dešimt metų. Žinant kokie tepliai maži vaikai ieškojau su odiniu salonu (lengviau valosi).
Pavyko įsigyti su visais privalumais...
Kadangi automobilis buvo nupirktas Italijoje JEEP CRYSLER CENTRE, spidometras nebuvo atsuktas. Per tris metus buvo įvažiuota 152 tūkstančiai km. Šio metu spidometras rodo 546 tūkstančius. Per visą Chrysler'io ekspluatavimo laiką turėjau tik dvi rimtesnes bėdas: prabėgus 380 tūkst. pradėjo leisti tepalą galinis variklio riebokšlis (susidėvėjo). To pasekoje teko keisti sąnkabą, kuri irgi jau buvo ant ribos (remontas ir dalys apie 800 litų - 2013 metai). Kita bėda - žiema užšalo kuras piltas LUKOIL dukterinėje LUKTARNA ir išplėtė purkštukų antgalius (remontas ir detalės apie 1100 litų - 2014 metai).
Einamieji remontai: kaladėlės, ratų guoliai, šakių įvorės, vairo traukės su antgaliais, amortizatoriai (keisti tik priekiniai) ir t.t. - nebrangūs.
Tepalai pagal pardavėjo rekomendacija tik MOBILE pilna sintetika keičiama kas 20000 !!! filtrai irgi kartu su tepalais. Iki šiol tepalų niekada neteko papildomai pilti !!! Pagrindinį diržą BOCH keičiu kas 120 tūkst.
Automobilis tikrai vertas dėmesio. Erdvus vienatūris šeimai. Turistavimui ir ilgom kelionėm SUPER, kadangi važiuoja minkštai ir sąlyginai taupiai (pvz.Lietuva-Bulgarija-Lietuva vidurkis 6,6 Ltr/ 100 km. ).
Chrysler Voyager IV 2.5L LX CRD, 2001m
Pirkau kraisleriuką nuo tralo.Parvarytas jis buvo iš Austrijos..Nagi pirmas dyzeliukas,apie 10 metų mašiniukus rinkaus vien benziną/dujos.Didelis,patvarus pasirodė iš pirmo žvilgsnio,reikėjo būtent miniveno..Autoase labai gražiai apibudintas,kaip vienas iš pačių pačiausių..Perku..Pravažiavau,tikrai labai gerai sėdisi aukštai,minkštas,duobių nerenka..Dėl dūmingumo neatkreipiau dėmesio,man jis normalus pasirodė.Be reikalo nesivežiau nei vieno pažystamo kas su dyzeliukais susidūrė.Nes tech apžiūrą bevarant buvo pagrindinė bėda-dūmingumas.Kurį metus laiko ieškojau kaip būtų įmanoma pašalinti.Bet dėja.Mašina buvo gerokai pažeista korozijos kurios panaikint nebeimanoma.Pirmutinė bėda,stabdžių vamzdelis prapuvo.Po metų eksploatacijos,prapuvo ir slenksčiai ties galinėmis durėmis.Žiemą numirė webasto,pradėjo ūžti guolis,dėl dūmingumo keičiau restauravau purkštukus,glušinau AGR,nepadėjo niekas.Tai kiauras maišas,kuris nuolat būdavo tuščias,tai krūvos pinigų kainavęs projektas..Nu nevykęs modelis..Amerikonai nemoka kurti dyzelinu varomų variklių,lepšnūs jie net labai..
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 3.3L Limited aut, 2003m
Gal esu siek tiek neobjektyvus, nes labai jau megstu Voyager'ius. Malonumas vairuojant si automobili teoriskai sunkiai nusakomas. Reikia atsisesti ir isbandyti ivairiose situacijose. O tada... nebenori islipti. Esu praktiskai ieskojes palyginimu su Citroen C8, Pezu 8006, Toyota Previa, Fiat minivenu,.... Vairavimo kokybes ir pojuciu skirtumai labai dideli. Gal kiek artimiau yra Previja, bet vaziuokle ne tokia komfortiska, skardziau skamba per duobeles, o ir garso izoliacija nusileidzia. Prancuziski ir Italiski, tai apskritai nepaaiskinamas vidaus dizainas.... gal smelio dezej vaikuciams ir tiktu....?
Chrysler Grand Voyager - solidus toks galiunas, manevringas, garso izoliacija puiki, variklis 3,3 L - neuzmusamas, nesudetinga variklio prieziura, automobilis "klauso'' kiekvieno tavo prisilietimo. Kai reikia ''paspaust'' - prasau, reikia solidziai leciau, kreiseriniu greiciu - te tau. Labai inertiskas. Atleidus akseleratoriu vaziuosi dar, nereiksmingai krentant greiciui, ilgai ir sekmingai.
Technine puse, sakyciau taip: vaziuok ir priziurek viska laiku. Ligu, itakojanciu vaziavima kaip ir nera, na gal visgi sutinku su daugelio nuomone, tai vidaus prietaisu apsvietimas. Klimato kontrole veikia puikiai (LIMITED variantas), nors auto jau 12 metu. Tiesa, rida yra 124k, tai aisku, kad dar kai kurie dalykai tik prasidet turetu. Bet kol kas - viskas tvarkoje. Reikia pazymet, kad pirkau savo auto su pilna dilerio serviso istorija, tas irgi svarbu.
Ai, galeciau rasyt ir rasyt, neuztektu vietos cia visiems mano pastebejimams ir patirciai. Pries tai turejau tris Voyager'ius (nuo 1993m iki 1999m) ir zinot ka... neatsoko noras nuo siu auto. Kaip minejau, esu apziurejes ir bandes kitus minivenus. Dariau tai specialiai (na, gal ''atsoksiu'' nuo Voyager'io), sukaupes visa objektyvuma ir nesaliskuma, bet.....grizau prie Chrysler. Zodziu, geriausias minivenas is visu. Sekantis bus 2006-2007m.
Chrysler Grand Voyager 2003m 3.3 L Limited XS Savininkas.
Linkejimai
Gros kloties visiems
Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.4 SE, 2004m
Eksploatuoju mieste nuo 2009 metu. Puikus seimyninis arba darbinis automobilis. .
Isemiau vidurine eile sedyniu, atsirado didziule erdve keleiviu patogumui arba bagazo talpinimui. Lengvai telpa dviratis - privaziavai i aikstele prie parko, issitraukei dvirati, pasivazinejai, isikrovei atgal ir isvaziavai - ir taip visa vasara. Ziemai dvirati parkuosiu bute iki kitos vasaros.
Isemes galines sedynes lengvai perveziau spinteles neisrinktas.
Pasistaciau suba, tai dabar megaujuos garsu, puiki akustika!
Automobilis ramus ir subalansuotas, nekencia nelygaus vairavimo.
Neuzmusamas, bet jei jau davest ji iki remonto stadijos, tai tas malonumas nepigiai atsieina.
Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.5 CRD LX, 2004m
Voyageris pas mane jau antras, jokiu pretenziju automobiliui neturiu. Abu dyzeliniai.
Su sita masina buvo toks nutikimas - servise kitais reikalais buvau, tai pamokino mane i pavaru deze pilti ne pusiau sintetika (pyliau tokia, nes cia taip praktiskai pagal raide turi but), nes jinai deze zudo, o transmisija. Tokios man ten ir uzpyle, isvaziavus jauciu kad kazkas netvarkoj - jungi pavara, lyg traska kazkas. Vaziavau i kita servisa neuzilgo, tai sakau jiems uz viena pakeiskit man vel i pusiau sintetika - jie sako, kad padaryt gali, bet palieka mano paties atsakomybei - ir ka jus manot - iskart svariai pavaros jungiasi, jokiu problemu.
Tarp kitko per visa vairavimo laika sitai masinai sankabos nei karto nekeiciau, nors ir ne pats atsargiausias vairuotojas.
Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.4 LX, 2004m
Jau daugiau nei pusetis vazineju su sita masina. Iki tol buvo japonas toyota karina ir visos ktios tik audi.
Tai va tokie ispudziai: masina labai nustebino. Tikrai labai patogi vairuoti, nedidelis apsisukimo radiusas, salonas patogiai sukomponuotas, gera isigreitejimo dinamika, geras klirensas, ziema apsnugtais keliais kokiu problemu nelyla (asiku ne visiskos pusnys).
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.5L SE CRD, 2001m
Idealus automobilis visais atzvilgiais.
Pakankamai stabiliai laikosi kelyje, negi esant blogoms oro salygoms, slidziai kelio dangai.
Prie 60 km/h staigiai greiteja, vaziuojant tikrai maloniai jauciasi, puiki apzvalga per langus.
Sioks toks nepatogumas - esant lietui ir purvinam keliui aptasko galini stikla, bet tas kompensuojama valytuvais, tai problema kaip ir isspresta. O be to ir vedrodeliai uztikrina gera matomuma, tai tas galinis stiklas nera mirtinai reikalingas.
Chrysler Voyager IV 3.3 LX aut., 2001m
Didelis, talpus, tikras seimyninis automobilis. Septynios vietos, galingas variklis (3.3), pakankamai staigus isibegejimuose, nors pagal dydi tai toks tavartas.
Patogios sedynes, masina auksta kaip crossoveryje, gera apzvalga pr langus.
Benzino suryja panasiai 15 litru mieste, trasoje apie 10-11, pakankamai priimtina, tokiam automobiliui, kuris sveria 2500 kg.
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 3.3L LX aut., 2002m
Labai patogus, komfortiskas, talpus, patvarus automobilis. Eksplotacija tikrai nebrangi. Pirkau is olandijos, tai idetos olandiskos taskines dujos. Kuro sanaudos tikrai nedideles. Mieste max 16litru/100km o uzmiesti apie 11litru/100km. Nera ka lyginti su jokiu kitu minivenu, nes nei komforto tokio, nei patvarumo, nei erdves nerasi nei vienam. Turejau 3 kartos, dabar vazineju su 4 kartos ir tikrai pirksiu 5 kartos. Rekomenduoju kas nori geros masinos. O del kuro sanaudu tai tikrai nera dideles sanaudos.