Chrysler Neon I 1.8 LE Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 85 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.1 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (6)
Chrysler Neon I 2.0 LE aut., 1997m
Varikliai gyva bėda. Langai be rėmų-švilpia greičio padavus. Buvo tokia situacija kad rakteliai liko mašinoje, o durelės užsirakino, tai nieko nepažeidus ir nesugadinus, mašina buvo atrakinta su peiliu, pro lango guma prakisus, todel visiskai nesaugu palikti joje vertingus daiktus ar radija
Chrysler Neon I 2.0 LE, 1994m
Liuks automobilis
Chrysler Neon I 2.0 LE, 1995m
turejom du tokius automobilius pries kokius 6-7 metus su automatinem pavaru dezem skirtumas tik buvo tarp ju toks kad vienas buvo 98kilovatu o kitas 112 kilovatu nu trauka jautesi pastorojo kad geresne bet islaikymas buvo ju nezmoniskai brangus niekam nepatarciau pirkt tokio automobilio o cia visi ka sneka kad patvarus ir pigus islaikymas nesvaikit dirzo pakeitimas aisku cia buvo pries 6 metus vienam kainavo 800 lt uz menesio gero kitam reikejo keist usiprase iskarto 1500 net nekeitem i srota pridavem visa automobili dar pavazineje stogo gumines apdailos juostos naujos kainavo po 150 lt parduotuvej stabdziu slangutes po 120 lt generatoriaus dirzas 140 net pats pardavejas pasake kad brangiausios is amerikonu yra neonu detales tik nesupratau kodel nes masina golfo lygio mano manimu dezes automatines irgi silpnos nu vienu zodziu ne automobilis o nesusipratimas kazkoks vienas tik pliusas pas ji traukia gerai kiek ant spidometro tiek ir vaziuoja bent jau pas mane jie taip ir vaziavo nu o ar pirkt ji ar ne cia jau jum sprest as tai tikrai nepirkciau daugiau sau tokio net ir labai gero ir labai labai pigiai:)
Chrysler Neon I 2.0 LE, 1995m
Crysler Neon 1995m 2.0 ltr benzinas,automatas. Pirkome Neon prieš šešerius metus su variklio defektu (pradegusi variklio galvutės tarpinė),remontas atsiėjo labai nebrangiai (apie 400 Lt),toliau idėjom ROMANO dujų įrangą ir visus šešerius metus važinėjom be didesnių problemų.Variklis 2,0 ltr SOHS ir automatinė pavarų dėžė žiauriai patvarūs.Automobilio priekinė važiuoklė labai paprasta (šarnyras,du sailenblokai ir labai paprastos ir amžinos stabilizatoriaus traukutės.Galinė važiuoklė - paprasta,analogų neturinti ir amžina.Važiuoklės silpna vieta-visi keturi amortikai,kurių kaina nuo 150 iki 250Lt/vnt.Antikorozinis kėbulo apdirbimas puikus.Po šešerių eksplotavimo metų rūdys pasirodė tik ant galinio dangčio ir priekinio kapoto,arkos apsaugotos puikiai.Automobilyje elektronikos minimaliai,tad problemų jokių.Išvada:pradedantiems vairuotojams ir senjorams įdealus automobilis.
Chrysler Neon I 2.0 LE, 1995m
Nusipirkau uz 2000lt su nesenai praeita tech.apziura. kadangi dirbu autoservise,automobili apziurejau idemei ir nustebau... parudyjas tik variklio dangcio kamputis. Jokiu defektu neaptikau. Tik tiek,kad neveikia cruise control. Komforto uztenka,vietos 3 asmenu seimai sociai uztenka. Sviesus salonas garantuoja gera nuotaika,originali audio sistema maloniai stebina. Be remiai dureliu stiklai labai patiko. Uz tokia suma gavau daugiau nei tikejausi.
Chrysler Neon I 2.0 LE, 1996m
Bendras automobilio aprašas
Pirmos kartos Neon'as buvo pristatytas 1994 metų sausį ir gamintas iki 1999 metų rugpjūčio. Buvo gaminami keturduriai sedanai ir dviduriai kupė. JAV ir Kanadoje Neon'ai buvo "priglausti" po Dodge ir Plymouth prekiniais ženklais, o Meksikoje, Europoje ir Australijoje buvo parduodami kaip Chrysler Neon. Japonijos spauda Neon'ą pavadino "Japoniškų automobilių žudiku". Kadangi Neon'as konkuravo su Honda Civic DX [102AG(76kw)], Honda Civic EX [127AG(95kw)], Nissan Sentra [115hp(86kw)], Ford Escort ZX2 [130AG(97kW)], Toyota Corolla [115hp(86kw)] ir Chevrolet Cavalier Base ir LS [120hp(89kw)]. Visi šie konkurentai buvo pigūs ir galingi.
Variklis
Oficialiai Neon'us varė SOHC ir DOHC versijų Chryler'io 2.0l keturių cilindrų varikliai. SOHC pasiekdavo 132AG (98kw) prie 6000 rpm ir 175 Nm prie 5000rpm. DOHC - 150AG (110kw) prie 6500rpm ir 180Nm prie 5600 rpm. Greičių dėžės buvo dviejų tipų: automatinė trijų pakopų arba mechaninė penkių pakopų. Realiai apsilankius Neon'ų fanų puslapyje: http://forums.neons.org/ , sužinai, kad DOHC nuo SOHC skiriasi tik galvutės sandara bei tai, jog ECU yra sureguliuotas kitokios rūšies benzinui(DOHC 95 benzinui, o SOHC 82 benzinui).
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Lietuvoje šie automobiliai nėra populiarūs. Jų kaina svyruoja nuo 800 iki 2500 lt. Tuo tarpu JAV nuo 1500 iki 6500 JAV dolerių. Kainos 2012-09-09. Eksploatacijos kaštai. Jei kas esate turėję japonišką automobilį, tai galiu pasakyti čia viskas panašiai. Galbūt detalės brangesnės nei vokiškų automobilių, tačiau jas pasikeisite ir užmiršite. Sailenblokai ~ 85lt Pagrindinis diržas nuo 75lt Vadens pompa(jei neturit pažinčių) nuo 140lt Tarpinė po galvutė ~ 150lt Stabdžių kaladėlės nuo 85lt Tačiau pats turėdamas pažinčių vandens pompą ir tarpinę po galvutę gavau už 140lt.
Patarimai perkančiajam
Taigi, kaip ir perkant kiekvieną automobilį vertėtų atkreipti dėmėsį į kėbulo, važiuoklės ir variklio būvi. Kiek teko apžiūrėti Neon'ų prieš pirkimą, tai galiu patarti atkreipti dėmesį į: * išmetamųjų dujų spalva * aušinimo šlangų minkštumą/kietumą dirbant varikliui * tepalų užpildymo dangtelio apnešimą kadangi dažnai jaunimo jie būna pakankinti...