BMW 740 E38 d Aut. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.9 l
- Galia:
- 175 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 8.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.8 l
Atsiliepimai (2)
BMW 740 E38 i Aut., 1994m
Bendroi sumoi, kas perka toki automobili, pilnai supranta, kad viskas jam kainuos ir kainuos nemazai.
Tarkim, 4ltr benzinui grandiniu keitimas su visom zvaigzdem ir t.t. detaliu kaina 3000lt(uzsakomos tik originalios, nera analogu), remonto dar tiek panasiai, priklauso nuo meistro. Be abejones variklio eksploatacijos kaina nera maza, vis del to kalbam apie V8, tarkime isiurbimo kolektoriaus tarpiniu kaina siekia apie 280lt + bemaz panasi ir remonto suma. Taciau sie varikliai nera kaprizingi, jie patvarus kaip ir priklauso galingam agregatui, svarbiausia neapleisti ir laiku viska keisti. Taip pat reiktu pamineti, jog lyginant 4 ir 4.4 ltr variklius, tai pastarojo galios jutimas didesnis, be abejones pajustumete traukos skirtuma, taciau yra nemazai atsiliepimu jog 4.4 varikliu grandines labiau nemegsta ekstremalaus pavaziavimo, todel greiciau sudyla. Taip pat is asmenines patirties turejus abu variantus, 4.4 prie 250000km ridos teko keisti grandines ir t.t., o su 4.0 prie 280000km ridos, atverus dangteli grandines bei zvaigzdes vis dar puikios bukles. Na bet ir nezinoma kelinta karta sukasi tokiu metu automobiliu spidometrai.
Vaziuoklei galima rasti analogu,bei daug ka restauruoti, jeigu sugebate gauti bent 30proc nuolaida detalems, tai panasiai gali kainuoti apie 1000lt, neskaitant amortizatoriu ir stabdziu disku t.y. pagrindines atramines gumos bei sarnyru restauravimas, visa tai kalbant apie geresnes ir geros kokybes detales. Na o vidutiniskos kokybes stabdziu diskai kainuoja apie 500lt/2vnt, tad rimtesnis vaziuokles remontas, gali kainuoti tipogi nepigiai.
Zinoma uzsukti V8 motora reikia nemazai energijos, kas remiasi i atitinkamos galios akumuliatoriu baterija, t.y. 95-110ah. Iprastai gerai ismanantis akumuliatoriu pardavejas, jums pasiulys naujos technologijos G4 gelini akumuliatoriu su START/STOP technologija, kuriu kaina prasideda nuo 400lt su trupuciu (jau su nuolaida) ,tarkime "VARTA" firmos tokio tipo akumuliatoriu baterija kainuotu apie 600lt, bet beabejones yra ir pigesniu variantu uz vidutiniskai nuo 300-400lt (kalbant apie kokybiska ir patikrinta varianta), galite rizikuoti pirkti ir pigiausia rasta varianta uz 240lt, taciau nepamirskit garantijos :).
Jeigu sio modelio automobilyje turite nemazai privalumu, tai tikrai Jus dziugins, taciau iki tol kol kas suges, o elektronikos remontas kaip zinia niekada nebuvo pigus niekam. Bet ji nera ipatingai gendanti ar panasiai, todel labai del to jaudintis nereikia.
Kalbant apie pavaru deze, tai teisingai eksploatuojama, t.y. keiciami tepalai bei filtras, deze dirba ir tarnauja sklandziai. Vertetu pamineti, jog kokybiska alyva automatinei pavaru dezei kainuoja apie 70lt/ltr, o i ja pilasi 5ltr, taip pat galima rasti ir uz panasiai po 35lt uz litra, alyvos filtras kainuoja apie 200lt - originalus, tai reiskia jog jis butu uzsakinejamas per BMW atstova ir vazamas is Vokietijos. Zinoma galima rasti ir analoga uz bemaz 130lt, taciau abejotina ar kuris servisas tai pasiulys is karto.
Salonas,kaip tokiam automobiliui - puikus, toks ir turetu buti, kokybiskas, netraska ir nebarska, taip pat ir geras dizainas, juk tai BMW. Vietos, tiek gale tiek priekyje tikrai pakankamai, bagazine talpi. Na ,o visa kita salone, priklausytu taip pat nuo komplektacijos, t.y. sildomos,reguliuojamos, su atmntimi sedynes, TV/Navi, telefonas ir kiti privalumai.
Kebulai patvarus, taciau perkant toki automobili vis del to reiketu labiau atkreipti demesi i slenkscius ,taip pat ir slenksciu vidine puse praverus dureles.
Kuro sanaudos vidutiniskai 18-20ltr/100km
Na ir reziume apie si automobili butu, tokia kad tai tikrai patvarus,kokybiskas ir patogus automobilis. Tylus vaziavimas,gera garso izoliacija, taip pat geras V8 variklio gausmas spustelejus greicio pedala. Su nesenstancia kebulo forma, tai jau klasika. Be abejo uz atitinkama kaina.
BMW 740 E38 i, 1996m
Auto puikus. variklis 4,0 ltr. truputį gal pradžioj traukos mažiau negu 4,4 ltr. greičių dėžės automatinės abi skirtos normaliam važiavimui. Sportiniam agresyviam važiavimui geriau imti mechaninę.Važiuoklė puiki, keičiant detales dėti orginalias , dėvėtas, restauruotas ir tik tada kitų gamintojų.Elektronika ypač informacinė grybauja... prietaisų skydelis ..firminis gedimas pabėgę skaičiai ir raidės. Audio sistemos visos modifikacijos ok.