Audi A6 C7 S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 4.0 l
- Galia:
- 309 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 4.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.6 l
Atsiliepimai (2)
Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro S tronic, 2011m
Automobilį turiu jau porą metų, pirkau daužtą ir, palyginus su kitais A6 C7, už ganėtinai gerą kainą. Viską atitvarkius, pirmus porą mėnesių buvau patenkintas. Prasidėjus darbymečiui, po kurio laiko važiuoklėje kažkas pradėjo barškėti. Quattro man visada asocijuojasi su patvarumu ir galia viename. Vis dėlto supratau, su pilnai pakrauta priekaba pievose A6 quattro nėra tokia jau patikima. Kelis kartus užsikasiau. Būčiau pirkęs su machanu, tačiau quattro daugiausiai gaminami automatai. Tiesa, variklis bėdų didelių nesukeldavo, žiemą visada stovėdavo lauke ir užsivesdavo gana neblogai ir prie -20. Tačiau labai dažnai tenka važiuoti su pilnai pakrauta bagažine ar net priekaba ir spausti aukštomis apsukomis, kad neužklimpčiau kieme, manau todėl prieš porą savaičių kažkas po kapotu pradėjo kalenti. Automobilį patarčiau tik tiems, kurie važinėsis tik mieste.
Audi A6 C7 3.0 TDI Multitronic, 2013m
Audi A6 3.0 TDI multitronic. 8 pavarų automatas. Ekspoaticija brangoka, tačiau važiavimo malonumas leidžia suvokti, kad A6 verta tokiu didelių priežiūros išlaidų. Varuoju vienerius metus, tai galiu sakyti drąsiai, joig šiam automobiliui visikšai neprilygsta naujasis VW passat ar Škoda Superb. Mat A6 turi išskirtinai gerą garso izoliacija ir malonų elektronikos prietaisų valdymą bei pažangią navigacijos sistemą. Prietaisų skydelis patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo. Naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus. Automobilis viskuo labai panašus į Audi A7 ir A8 modelius.