Audi A6 C6 4.2 FSI Quattro Tiptr. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 4.2 l
- Galia:
- 257 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 5.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 10.2 l
Atsiliepimai (28)
Audi A6 C6 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2010m
Isigyjau si audi a6 3.0l Tfsi quattro 220kw 299hp facelift amerikona( 2010.12.12 turbut paskutini menesi gaminta pries verciantis i c7) gamybos pries 3men,pries tai vazinejau 2005m mb c klases 2.2cdi sportcoupe,tad pirmas ispudis butu toks:
Skirtumas kaip diena ir naktis.Tiesiog žveriska galia,stabilumas,neitiketinas pravazumas,minksta vaziuokle,nors ir stambus auto,bet manevringas,iskyrus tai,kad reikia daugiau ploto apsisukti,pirkau su keleta defektu,kuriuos pirikupas kaip visada bande nuslepti,taciau uz 450e beveik viskas buvo sutvarkyta,tik dar nerandu cirkuliacinio siurblio ir vakumo pompos(kas nera jau taip lengva rast pasirodo)
Kuro sanaudos nemazos,bet to ir tikejaus pirkdamas galingesni auto,mieste 16l,trasoj apie 9-10l,zinoma pasirinkes S pavara busi nukeltas i kita dimensija(nes trauka ir galia pasidaro ispudinga),bet tada ir lups koki 25-30l,tad su ja nelabai norisi vazinet,iki 100km/h isibegejo tikrinimo metu per 5.4s, su lengvu chip butu ir 4.6 sake specai,bet kol kas to tikrai nereikia
Audi A6 C6 2.4 Quattro, 2008m
Audi A6 C6, avant 2 tdi, 103kw, vairuoju automobilį 3 metus, rimtų bėdų nebuvo, pavarų dėžė mechaninė, turėjau problemą su EGR tai teko išsprogramuot jį, padariau chip-tiuning, dabar kūro sąnaudos dar mažesnės ypač užmiestyje, šiaip vidurkis apie 7, 3ltr su mano važiavimo, su autopilotu ekonomiškiausias kūro sąnaudos važiuojant 120 km per valandą, vienintelis problemos tai vaziokles remontas ne visada laimingai gali baigtis kadangi sunku atsukt varztus priekinius,garso izoliacija puiki,audioaparatura gera,siaip auto valdymas malonus,trauka gera,seimos limuzinas,detaliu kainos ne labai pigios bet laiko nuo aptarnavimo iki aptarnavimo tai 2 metai tikrai islaiko,tepalus ne valgo varykliukas,keiciu tepalus kas 10000 Repsol tepalai,zodziu automobilis tikrai erdvus,ekonomiskas limuzinas,tai kad siulau zmonems ypac tiems kas nori vairuot dideli auto ir ekonomska tai sitas variantas kaip tik jums.
Audi A6 C6 2.4 Quattro, 2005m
Manau puikus automobilis nedideliai šeimai. Palakstyti kaip lenktyninkui gal neišeis, nes tikrai trūksta galios, bet keliausite komfortiškai. Vidaus medžiagos kokybiškos ir gerai surinktos. Variklis didelių bėdų nekelia, tik tenka papildyti tepalų, nes mėgsta pavalgyti. Su dujomis draugauja gerai ir važinėjant 70% užmiestyje dujų sanaudos 12.5.
Audi A6 C6 2.7 TDI, 2005m
Tai gi turėjau "malonumą" nusipirkti Audi A6 C6 2.7TDI. Pradėsiu nuo istorijos pradžios, automobilį pirkau tiesiai iš Italijos su švelniu mušimu, nepagailėjau pinigų susirast kuo geresnės ridos(180 000) ir komplektacijos. Pirmas pusmetis buvo tikrai gražu ir viskas gerai. Automobilis išvaizdus, daug vietos, pakankamai stabilus, traukos užtenka, kokybiškos interjiero medžiagos, gera audio aparatūra ir pnš. Tačiau čia tik viena medalio pusė. Naudojant automobilį kasdien, keičiamt tepalus filtrus kas 10.000k prižiūrint negailint laiko ir pinigų. Atsirado kažkoks idomus defektas iš variklio. Žodžiu darbinės temperatūros užgesta variklos nesvarbu stovint ar važiuojant. Pats išsiaiškinau kad problema ateina kažkur nuo egr aušintivo ir gesinimi sklendės plasmasinės, tam tikru kampu pakreipiant automobilis vos ne vos užsiveda. Kreipiausi į 4 servisus, niekas taip ir nepasakė koki konkrenti bėda. Prieš tai buvo išprogramuotos egr, dpf, sklendės ir pnš. Žodžiu vienam servise sako žvakės, kitam sako purkštukai 5 nueję kas nelabai realu, žodžiu diagnozių daug ir jokios naudos. Išsiardžiau vieną kartą pats išvaliau kolektorius ir egr aušintuvą, tikėjausi kad bėda išsisprendė, nes atsirado automobilio trauka 200km/h nebuvo jokia problema pasiekt. Tačiau ilgesnėje kelionėje vėl važiuojant užgeso ir kuo toliau tuo dažniau tai vyko, kainavo daug nervų kai kažkur skubi ir automobilis užgesta tiesiog vaziuojant ir vargsti 15-20min bėl užkurti. Žodžiu galų gale nusprendžiau parduoti su defektu nes niekas nerado tikslios bedos. Šeip nerekomenduoju šio automobilio su mechanine deže nes kuro sanaudos 10-14 litru mieste, manau verta pirkt geriau automatą, tačiau jeigu norit ne tik kad automobilis atrodytų gražiai bet ir važiuotų tvarkinkai venkit šio modelio.
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2006m
Audi a6 3,0tdi geras patikimas automobilis. Pirkau su mechnine dėže tai kuro sąnaudos vasarą apie 8ltr/100km žiemą apie 9. Važiuoja gerai kai priregistravo pasirodė kad 198kw. Tokia iš gamyklos traukia tikrai gerai. Minusas tai tik detalių kainos tačiau remontuoti daug neteko važinėju 4 metai. Pravaziavau virs 100 tukstanciu.vaziuokle stipri.nedaug keiciau tik auskarus ir du sarnyrus viena salenbloka.keistos tik dylancios dalys st. diskai kalades.galinis stopas keistas virs lango.grandines abu itempejus keiciau.rida 300000 tikrai tikra.
Audi A6 C6 2.0 TDIe, 2008m
Audi A6 C6 (4F). 2.4 benzinas, automatas. Naudoju šį automobilį virš dviejų metų. Rimtų gedimų nepasitaikė. Pasirinkau šį variantą dėl eksplotavimo išlaidų. Lyginant su dyzeliniais, šio variklio privalumas - pigi eksplotacija. Atkrenta daugybė galvos skausmo tokio kaip, purkštukai, DPF, turbinos ir t.t Plius šis variklis gerai draugauja su dujomis, tad važiuoju tikrai pigiau nei su 2.7 ir 3.0 dyzeliais. Prieš tai bandžiau 3.0 ir č.ų dyzeli, nepatiko kuro sąnaudos. 2.4 varikliui, kartais galbūt ir norėtūsi daugiau galios, bet užtenka, reikia nepamiršti, kad tai didelis, komfortiškas automobilis, kuris nėra skirtas agresyviam važiavimui.
Visumoi tikrai geras, prabangus automobilis, kuris nereikalauja idelių eksplotacijos išlaidų.
Audi A6 C6 2.0 TDIe, 2008m
A6 C6 2.0 tdi, variklis BRF 2007m. pirktas Belgijoje 2013 metais su Car pas, serviso istsorija Rida 141tk. Kėbulas 5 balai, važiuoklei keičiau kolkas tik priekines stabilizatoriaus traukes, tikrai nebrangu paciampakeisti.Traukes po 14 eur.Laikas 15 min, bet daugiausiai laiko palieki su variklio apsauga.Variklio ddirzus ir asele pakeiciau iskart,bet "specai " tokie buvo ,kad nepamate kad "balansyrio" aseles vidus jau buvo su liuftu.Prie 175tk uzsidege tepalo spaudimo lempa.Toliau viskas aaisku, nors iskart uzgesinau varikli.Perdare tepalo siurbli nuo 1.9 TDI WV .Bedos baigesi uz1500eur.Tuom pat pasikeiciau pats gesinimo sklende ir egr voztuva,nes klaidas pastoviai mete.Sankaba keiciau prie 180tk. nes pradejo triuksmauti.Dabar kolkas bedu jau nebera ,Sanaudos mieste apie 8 Uzmziestyje 5.8 .Nemoku vaziuoti kaip su zazu. Elektronika dirba puikiai .Turiu VAG nerimtus dalykus galima paciam pasitvarkyt.Aplamai dalykas tikrai vertas demesio.Nesigailiu ne minutei
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m
A6 C6 2.4 (FWD+mechaninė) 2005
Norėtųsi parašyti normalesnį atsiliepimą ieškančiam būtent šio modelio. Puikus vidutinės klasės automobilis. Užmiestyje patogus, mieste kiek vangokas ir daug vietos užima. Ant kelio stovi stabiliai. Parsivariau iš Vokietijos. Lietuvoje važinėju apie keturis metus. Medžiagų surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška, plastmasės nenusitrina greitai. Pirkau mechaninę, kadangi kaip žinia ne visos vokiečių automatinės dėžės yra nusisekusios, tai dėl ateities išlaidų pasirinkau paprastesnį variantą. Kadangi pats motoras silpnesnis, todėl ir pasirinkimas su geresne komplektacija ribotesnis buvo. Automobilis šiek tiek kiečiau važiuoja nei šios serijos C5 modelis. Salonas. Salono ergonomika puiku, visas valdymas išdėstytas į vairuotojo pusę. Gale vietos gausu, bagažinė taip pat erdvi. Kėbulas. Kadangi automobiliui jau 12 metų ties arkomis ir slenksčiu yra rudžių. Tas natūralu. Prie bagažinės taip pat pradėjo keltis dažai. Dėl lempų būna problemų. Priekinės lempos pre-facelift modelyje (jeigu xenon) prastai šviečia. Išdegęs reflektorius būna, facelift modelyje geriau šviečia. Facelift modelis turi ilgas šviesas, prefacelift - neturi (tik plačios šviesos). Galinės sedano lempos mėgsta suaižėti stiklas ir po to suskilinėja. Šiaip automobiliu esu patenkintas, kadangi jis yra komfortabilus ir ganėtinai patikimas. Asmeniškai, mano modelyje yra navigacija (su spalvotu ekranu), parkavimo kontrolė, autopilotas, multifunkcinis vairas, xenon, kablys atlenkiamas, rekaro sėdynės šildomos su stalčiukais, led kojų bei po veidrodėliais apšvietimas, klimato kontrolė, bluetooth laisvų rankų įranga. Kaip 2.4 variklio variante gana nebloga komplektacija. Su skurdinesnėmis komplektacijomis dažniausiai būna 2.4 benzininiai ir 2.0tdi variantai. P.s Benzininiai variantai dažniausiai būna su mažesnėm ir realiom ridom nei dyzeliniai auto. Na, o iš perpardavinėtojų perkant automobilius dažniausiai jie būna su užslėptais defektais (purkštukai, turbinos, aut. dėžės problemos. Būtina tikrinti servise.
VARIKLIS.
Šį variklį pasirinkau ne be reikalo - galima statyti dujas. Yra du varikliai į kuriuos galima statyti šiame modelyje dujas: 2.4 ir 4.2 (2004-2008 modeliuose). Šie variantai yra ne FSI, todėl pigiau kainuoja dujų įstatymas ir efektyviau naudoja dujos (nevartoja papildomai benzino darbinėje temperatūroje). Su šiuo varikliu būna ir quattro versijų, tačiau tai yra retenybė. Internete sklando kalbų, kad problemos būna dažniausiai su grandine, bet motorai gana pakantūs. Pas mane viskas tvarkoje. Visų šių 2.4 variklių bėda - valgo tepalą. Ne pastoviai, tačiau į autostradą išvažiavus reguliariai važinėjant 1L tepalo (5w30) 10 000 km supilsite. Tai manau yra normalu. Galia. Dėl galios dvejopa nuomonė. Jis taip nevažiuoja kaip 3.0tdi, tačiau asmeniškai galios užtenka, nors žiemą su priekiu varomu dažnai ant šlapios dangos sukasi ratai. Galėtų šis motoras šiek tiek galingesnis būti, kadangi mašina yra sunki (apie 1,6tonos). Reikia prie to priprasti. Mieste ir užmiestyje užtenka. Dar vienas pliusas - šis motoras turi malonų garsą. Realiai visi C6 serijos benzininiai motorai turi malonų garsą. Sąnaudos. Benzino mieste valgo apie 15 litrų, o užmiestyje apie 10. Kalba eina apie Vilnių. Galios ir sąnaudų santykis nėra tenkinantis. Šiuo atveju įstačius dujas mieste sąnaudos gaunasi 16 litrų, o užmiestyje 12 (panašios sąnaudos išliks net 160kmh spaudžiant). Taigi sąnaudos su dujomis gaunasi mašesnės nei 3.0tdi ar 2.7tdi. Kažkas panašaus kaip 2.0tdi. P.s žiemą variklis užšyla greičiau, nei dyzelinis. Pilti kokybiškus tepalus.
EKSPLOATACIJA.
Iš Vokietijos atkeliavo su ~189 000 km. Dabar 275 000 km. Keičiau priekinį rato guolį du kartus, dėl duobi, nes dideli r18 ratai. 130 bendra suma už guolį su pakeitimu. Variklio žvakes keičiau tik nusipirkęs (6 vnt.). Važiuoklė yra daugiasvirtė, dėl to ją reikia stebėti, tačiau apart granatos gumos keitimo, amortizatoriaus gumos keitimo ir stabilizatoriaus traukių remonto nieko nekeičiau. Remonto esu turėjęs su dujomis, reguliavimai ir t.t. Be to, kažkas girdėti iš vairo kolonėlės.
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m
Jau beveik metai turiu šį auto. Pirkau iš perekupo parvykus iš Italijos, mokėjau truputį pigiau nei rinkoje, be serviso istorijos ,rida gali būti ir ne tikra 218000, bet nesitikrinau, nebuvo galimybės pravažiuoti ilgesni kelią išbandymui, nes buvo be numerių, registrvimo diena islido automatines dezes defektas,pulsavo apsukos,tai reiskia kad baigiasi hidrauline sankaba,vadinama pusle,geri meistrai sutvarke uz 700 eur su medziagom ir darbu.idejo restauruota pusle ir atidare deze rado kad reikia tvarkyti ir diskeliu taure ir keisti kelis diskelius,kaina su tepalu keitimu ir filtru.dar pakeiciau variklio tepalus sintetiniai 120 eur.perekupas pakeite visa salona,sudejo juoda odini s line,neaisku kodel gal buvo skudurinis labai sudroztas,bet dabar su medzio apdaila atrodo gerai,buvo nusilupes lakas nuo veidrodeliu ir galinio buferio prie numeriu,perdaziau uz 120eur,dar reikejo keisti visus stabdziu diskus ir kaladeles,suplyse priekiniu dureliu dideles audio koloneles,nupirkau naujas pionier uz 30 eur,tamsinau langus plevele,ratai buvo r17 su sudinom padangom,pirkau naujus kinietiskus ratlankius ir naujas vasarines padankas r17 kainavo 600 eur.galinio numerio apsvietimas supuve kontaktai,nupirkau naujus,salono grindu kilimeliai,nudrozti,pirkau naujus,priekinis stiklas neturi skaidrumo,daug smulkiu taskeliu sudauzymu,reiks keisti kaina 120 eur, bet esu draudes kasko tai tikiuosi sudauzyti ir pasikeist per draudima,na apie 1000eur jau sukisau,dar laukia grandines itempejai nes uzvedant subarska grandine,dar nesakiau kad reikejo ideti signalizacija 120 eur del kasko draudimo.tai ir kaip viskas,nezinau ar cia gera kaina pirkau bet sumokejau 4,700eur dabar ji man atsistojo apie 6000.aisku vaziavimas ispudingas ir malonus,jauti jega ir mieste ir uz miesto,kuro sanaudos 11l mieste naudojames visa seima vairuoja 3 zmones as ,zmona ir sunus 20m amziaus,klevo lapas,nezinau kaip jis vairuoja kai nera manes salia,bet nesiskundzia,dar turim pasata karavana 1,9tdi automata,tai audi lyginti net nezinau ar galima.audi sedanas spalva tamsiai melyna beveik juoda,vasara prikaitina ant saules pastovejus ,bet klima veikia gerai,o ziema gerai veikia elekrinis sildymas ,net varikliui neuzsilus uz min .solone jau silta.parduoti nesiruosiu,vaziuosiu 4 /5 metus ir tvarkysiu,
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m
Geras automobilis tik detalių kainos neatitinka tikrovės
Audi A6 C6 2.4 Quattro, 2008m
Audi a6 c6 2,4 Q Avant manuall. Vairuoju ne pirma audi pries tai buvo a4 b8 Q. Tai A6 C6 kebule tikrai paliko malonu ispudi. Minksta, patogi, gerai valdosi. Is Ikejos miegamojo lova pasikroviau ir dvieset ilpom dar ir keleiviui buvo galimybes sedyne pasireguliuoti. Teko keisti galines led lempas dangcio tai apie 180 eu uz abi originalias. Jokiu kitu kazkokiu netiketu islaidu neturejau apart tai ka reikia keisti reguliariai.
Graziai vaziuojant uzmiestje sanaudos apie 8,4 ltr. Normaliai vazinejantis tarp 9 - 10 ltr. Tik daugiau miesto gavus sanaudos buna didesne, sunku pasakyti kiek mazdaug apie 13ltr. Jei planujama daugiau vazineti per metus tai protingiau detis dujas arba pirkti dyzelina. 2,4 v6 bet vaziuoja kaip uzmigusi. Nepalakstysi, o kuro valgo neadikvaciai vaziavimo pojuciams. Pries atliekant lenkima reikia gerai planuoti atstuma ir mesti zemesne pavara.
Audi A6 C6 2.4 Multitronic, 2005m
Audi a6 c6 2005 metų 2,4 bendzinas automatas važiavimas valdymas labai smagus minkštai važiuoja manevringa gražus dizainas gerai išsilaikęs odinis salonas nors ir automobilis gana nemažai pravažiavus, remontas labai brangus teko keisti audi centre vairo kolonėle tai kainavo 1400eur su pakeitimu galinių stabdžių elektriniai suportais abu keitė kainavo 300eur su pakeitimu važiuoklė tiek prieki tiek galas aliumini o jos remontas gana brangūs tikrai nerekomenduočiau žmogui kuri nedaug uždirba nes jos remontas ir išlaikymas tikrai yra nepigus
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2004m
Jau metai kaip pardaviau Audi A6 2004 3.0 TDI quattro pilnos komplektacijos.Prisiminimai tik geriausi,pirkau 3 metu 2008 metais pravaziavusi 84 t,tik nupirkus pakeiciau stabilizatoriaus traukutes (pasageles ).Kaip nekeista vazinejau greitai agresyvokai daznai virs 200,jeigu neskubedavau laikydavau 138 km/val,daznai su sunkia priekaba,ratu diskai 16 padangas sudejau 225 60 16 ,viena pozicija aukstesnes,viso pravaziavau pats 270 t pirmas remontas pravaziavus apie 150 t priekinio rato guolis po menesio dar kart ta pati,pravaziavus 240 t desines puses sake su sarnyru ,pigia apie 220 litu.Daugiau nedariau nieko pardaviau tvarkinga auto tiesiog keist reikejo padangas visas stabdziu kaladeles ,ziema per salcius akuma kraudavau nes kitaip ryte zemiau -10 jau neuztekdavo,dar nuo naujos nekeistas,auto juodas nublukes du galiniai sparnai gave po biski nuo priekabos,tepalus pyliau gerus keisdavau kas 30 -50 t.Man tuoj 50 masinu turejau daug vaziuoju daug.
Audi A6 C6 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008m
Turiu sita auto jau pora metu. Galiu skirti tik geriausius atsiliepimus apie sita modeli. Jo kurejams geriausi ivertinimai. Masina, galima sakyti, geriausias draugas. Patikimumas, komfortabilumas, uztikrintumas, tai pagrindiniai, esminiai sito kurinio privalumai. Be abejo ir mano atidumas sitai masinai pazymetinas, tikrai rupinuosi. Emiau jau su 70tukst. Km prisukta. Kai prisukau 90 tukst, keiciau tepalus dezej, kaladeles, tai kazkiek atsiejo. Ir kadangi ziuriu i sita masina kaip i drauga, tai ir jinai gerai laiko. Pavazinejus su sita masina nelabai ir zinai su kuo lyginti, kaip orientuotis, nelabai yra su kuo lyginti. Nera panasios komplektacijos sitoj klasej 3l. quattro, 218 arkliu,
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2010m
Labai ekonomiska, dinamiska ir patikima masina. 75000 pravaziuota ir nei vieno rimtesnio gedimo. Esant greiciui kazkur 90-100, degalu sunaudoja 5.4 litro. Jeigu vaziuoji taip, kaip norisi (150-200), tada jau aisku daugiau, 7-8 litrai. Realiai isibegeja iki 250 kilometru kai salone sedi 5 zmones. Greitkelyje sitai masinai nera lygiu. Jei kas ir atsirastu, tai jau matai, kad masina is brangiuju, so savo klaseje, tai sita tikrai labai gera. Bet reikia suprasti, kad audi a6 jauciasi uztikrintai musiskuose keliuose. Ziema tai is viso stebuklas, kai kitos masinos slepiasi garazuose nuo ziemos iki pavasario. Vienu zodziu bravo audi!