Audi A6 C6 2.0 TDIe Atsiliepimai

Audi A6 2008-2010
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
100 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
10.3 sek
Vid. degalų sąnaudos:
5.3 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 18 -4
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (22)

Audi A6 C6 2.0 TDIe, 2008m.

2017-11-12
Ekonomiskas .Inerjeras puikus.Eksploatacija gana nebrangi,jeigu yra kam patarti
Tepalo siurblys,

A6 C6 2.0 tdi, variklis BRF 2007m. pirktas Belgijoje 2013 metais su Car pas, serviso istsorija Rida 141tk. Kėbulas 5 balai, važiuoklei keičiau kolkas tik priekines stabilizatoriaus traukes, tikrai nebrangu paciampakeisti.Traukes po 14 eur.Laikas 15 min, bet daugiausiai laiko palieki su variklio apsauga.Variklio ddirzus ir asele pakeiciau iskart,bet "specai " tokie buvo ,kad nepamate kad "balansyrio" aseles vidus jau buvo su liuftu.Prie 175tk uzsidege tepalo spaudimo lempa.Toliau viskas aaisku, nors iskart uzgesinau varikli.Perdare tepalo siurbli nuo 1.9 TDI WV .Bedos baigesi uz1500eur.Tuom pat pasikeiciau pats gesinimo sklende ir egr voztuva,nes klaidas pastoviai mete.Sankaba keiciau prie 180tk. nes pradejo triuksmauti.Dabar kolkas bedu jau nebera ,Sanaudos mieste apie 8 Uzmziestyje 5.8 .Nemoku vaziuoti kaip su zazu. Elektronika dirba puikiai .Turiu VAG nerimtus dalykus galima paciam pasitvarkyt.Aplamai dalykas tikrai vertas demesio.Nesigailiu ne minutei

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m.

2017-11-11
Erdvus, komfortiškas, kokybiškai surinktas ir patikimas.
2.4 varikliui trūksta šiek tiek galios, kietoka važiuoklė, galinių žibintų bėdos (tvarkomos)

A6 C6 2.4 (FWD+mechaninė) 2005

Norėtųsi parašyti normalesnį atsiliepimą ieškančiam būtent šio modelio. Puikus vidutinės klasės automobilis. Užmiestyje patogus, mieste kiek vangokas ir daug vietos užima. Ant kelio stovi stabiliai. Parsivariau iš Vokietijos. Lietuvoje važinėju apie keturis metus. Medžiagų surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška, plastmasės nenusitrina greitai. Pirkau mechaninę, kadangi kaip žinia ne visos vokiečių automatinės dėžės yra nusisekusios, tai dėl ateities išlaidų pasirinkau paprastesnį variantą. Kadangi pats motoras silpnesnis, todėl ir pasirinkimas su geresne komplektacija ribotesnis buvo. Automobilis šiek tiek kiečiau važiuoja nei šios serijos C5 modelis. Salonas. Salono ergonomika puiku, visas valdymas išdėstytas į vairuotojo pusę. Gale vietos gausu, bagažinė taip pat erdvi. Kėbulas. Kadangi automobiliui jau 12 metų ties arkomis ir slenksčiu yra rudžių. Tas natūralu. Prie bagažinės taip pat pradėjo keltis dažai. Dėl lempų būna problemų. Priekinės lempos pre-facelift modelyje (jeigu xenon) prastai šviečia. Išdegęs reflektorius būna, facelift modelyje geriau šviečia. Facelift modelis turi ilgas šviesas, prefacelift - neturi (tik plačios šviesos). Galinės sedano lempos mėgsta suaižėti stiklas ir po to suskilinėja. Šiaip automobiliu esu patenkintas, kadangi jis yra komfortabilus ir ganėtinai patikimas. Asmeniškai, mano modelyje yra navigacija (su spalvotu ekranu), parkavimo kontrolė, autopilotas, multifunkcinis vairas, xenon, kablys atlenkiamas, rekaro sėdynės šildomos su stalčiukais, led kojų bei po veidrodėliais apšvietimas, klimato kontrolė, bluetooth laisvų rankų įranga. Kaip 2.4 variklio variante gana nebloga komplektacija. Su skurdinesnėmis komplektacijomis dažniausiai būna 2.4 benzininiai ir 2.0tdi variantai. P.s Benzininiai variantai dažniausiai būna su mažesnėm ir realiom ridom nei dyzeliniai auto. Na, o iš perpardavinėtojų perkant automobilius dažniausiai jie būna su užslėptais defektais (purkštukai, turbinos, aut. dėžės problemos. Būtina tikrinti servise.
VARIKLIS.
Šį variklį pasirinkau ne be reikalo - galima statyti dujas. Yra du varikliai į kuriuos galima statyti šiame modelyje dujas: 2.4 ir 4.2 (2004-2008 modeliuose). Šie variantai yra ne FSI, todėl pigiau kainuoja dujų įstatymas ir efektyviau naudoja dujos (nevartoja papildomai benzino darbinėje temperatūroje). Su šiuo varikliu būna ir quattro versijų, tačiau tai yra retenybė. Internete sklando kalbų, kad problemos būna dažniausiai su grandine, bet motorai gana pakantūs. Pas mane viskas tvarkoje. Visų šių 2.4 variklių bėda - valgo tepalą. Ne pastoviai, tačiau į autostradą išvažiavus reguliariai važinėjant 1L tepalo (5w30) 10 000 km supilsite. Tai manau yra normalu. Galia. Dėl galios dvejopa nuomonė. Jis taip nevažiuoja kaip 3.0tdi, tačiau asmeniškai galios užtenka, nors žiemą su priekiu varomu dažnai ant šlapios dangos sukasi ratai. Galėtų šis motoras šiek tiek galingesnis būti, kadangi mašina yra sunki (apie 1,6tonos). Reikia prie to priprasti. Mieste ir užmiestyje užtenka. Dar vienas pliusas - šis motoras turi malonų garsą. Realiai visi C6 serijos benzininiai motorai turi malonų garsą. Sąnaudos. Benzino mieste valgo apie 15 litrų, o užmiestyje apie 10. Kalba eina apie Vilnių. Galios ir sąnaudų santykis nėra tenkinantis. Šiuo atveju įstačius dujas mieste sąnaudos gaunasi 16 litrų, o užmiestyje 12 (panašios sąnaudos išliks net 160kmh spaudžiant). Taigi sąnaudos su dujomis gaunasi mašesnės nei 3.0tdi ar 2.7tdi. Kažkas panašaus kaip 2.0tdi. P.s žiemą variklis užšyla greičiau, nei dyzelinis. Pilti kokybiškus tepalus.
EKSPLOATACIJA.
Iš Vokietijos atkeliavo su ~189 000 km. Dabar 275 000 km. Keičiau priekinį rato guolį du kartus, dėl duobi, nes dideli r18 ratai. 130 bendra suma už guolį su pakeitimu. Variklio žvakes keičiau tik nusipirkęs (6 vnt.). Važiuoklė yra daugiasvirtė, dėl to ją reikia stebėti, tačiau apart granatos gumos keitimo, amortizatoriaus gumos keitimo ir stabilizatoriaus traukių remonto nieko nekeičiau. Remonto esu turėjęs su dujomis, reguliavimai ir t.t. Be to, kažkas girdėti iš vairo kolonėlės.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m.

2017-07-21
grazi isore ,patogus valdymas,gera garso isoliacia,malonus vairuoti,gerai veikia kvatro sistema,minkstas,talpus,laikau prie daugiabucio ,gal nieko nenulups,draudziau kasko.
kuro sanaudos.,bet juk ne golfas

Jau beveik metai turiu šį auto. Pirkau iš perekupo parvykus iš Italijos, mokėjau truputį pigiau nei rinkoje, be serviso istorijos ,rida gali būti ir ne tikra 218000, bet nesitikrinau, nebuvo galimybės pravažiuoti ilgesni kelią išbandymui, nes buvo be numerių, registrvimo diena islido automatines dezes defektas,pulsavo apsukos,tai reiskia kad baigiasi hidrauline sankaba,vadinama pusle,geri meistrai sutvarke uz 700 eur su medziagom ir darbu.idejo restauruota pusle ir atidare deze rado kad reikia tvarkyti ir diskeliu taure ir keisti kelis diskelius,kaina su tepalu keitimu ir filtru.dar pakeiciau variklio tepalus sintetiniai 120 eur.perekupas pakeite visa salona,sudejo juoda odini s line,neaisku kodel gal buvo skudurinis labai sudroztas,bet dabar su medzio apdaila atrodo gerai,buvo nusilupes lakas nuo veidrodeliu ir galinio buferio prie numeriu,perdaziau uz 120eur,dar reikejo keisti visus stabdziu diskus ir kaladeles,suplyse priekiniu dureliu dideles audio koloneles,nupirkau naujas pionier uz 30 eur,tamsinau langus plevele,ratai buvo r17 su sudinom padangom,pirkau naujus kinietiskus ratlankius ir naujas vasarines padankas r17 kainavo 600 eur.galinio numerio apsvietimas supuve kontaktai,nupirkau naujus,salono grindu kilimeliai,nudrozti,pirkau naujus,priekinis stiklas neturi skaidrumo,daug smulkiu taskeliu sudauzymu,reiks keisti kaina 120 eur, bet esu draudes kasko tai tikiuosi sudauzyti ir pasikeist per draudima,na apie 1000eur jau sukisau,dar laukia grandines itempejai nes uzvedant subarska grandine,dar nesakiau kad reikejo ideti signalizacija 120 eur del kasko draudimo.tai ir kaip viskas,nezinau ar cia gera kaina pirkau bet sumokejau 4,700eur dabar ji man atsistojo apie 6000.aisku vaziavimas ispudingas ir malonus,jauti jega ir mieste ir uz miesto,kuro sanaudos 11l mieste naudojames visa seima vairuoja 3 zmones as ,zmona ir sunus 20m amziaus,klevo lapas,nezinau kaip jis vairuoja kai nera manes salia,bet nesiskundzia,dar turim pasata karavana 1,9tdi automata,tai audi lyginti net nezinau ar galima.audi sedanas spalva tamsiai melyna beveik juoda,vasara prikaitina ant saules pastovejus ,bet klima veikia gerai,o ziema gerai veikia elekrinis sildymas ,net varikliui neuzsilus uz min .solone jau silta.parduoti nesiruosiu,vaziuosiu 4 /5 metus ir tvarkysiu,

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m.

2017-01-23
ekonomija gera trauka isvaizda
detaliu kainos

Geras automobilis tik detalių kainos neatitinka tikrovės

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.4 Quattro, 2008m.

2016-09-20
Patogi, talpi, lengva valdyti. gera garso izoliacija. Nuostabi seimynine masina.
Salono medziagos prastokos, nemalonu liesti, plasmasine.

Audi a6 c6 2,4 Q Avant manuall. Vairuoju ne pirma audi pries tai buvo a4 b8 Q. Tai A6 C6 kebule tikrai paliko malonu ispudi. Minksta, patogi, gerai valdosi. Is Ikejos miegamojo lova pasikroviau ir dvieset ilpom dar ir keleiviui buvo galimybes sedyne pasireguliuoti. Teko keisti galines led lempas dangcio tai apie 180 eu uz abi originalias. Jokiu kitu kazkokiu netiketu islaidu neturejau apart tai ka reikia keisti reguliariai.
Graziai vaziuojant uzmiestje sanaudos apie 8,4 ltr. Normaliai vazinejantis tarp 9 - 10 ltr. Tik daugiau miesto gavus sanaudos buna didesne, sunku pasakyti kiek mazdaug apie 13ltr. Jei planujama daugiau vazineti per metus tai protingiau detis dujas arba pirkti dyzelina. 2,4 v6 bet vaziuoja kaip uzmigusi. Nepalakstysi, o kuro valgo neadikvaciai vaziavimo pojuciams. Pries atliekant lenkima reikia gerai planuoti atstuma ir mesti zemesne pavara.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.4 Multitronic, 2005m.

2016-02-05
Manevringas gražiai atrodo
Labai brangus remontas

Audi a6 c6 2005 metų 2,4 bendzinas automatas važiavimas valdymas labai smagus minkštai važiuoja manevringa gražus dizainas gerai išsilaikęs odinis salonas nors ir automobilis gana nemažai pravažiavus, remontas labai brangus teko keisti audi centre vairo kolonėle tai kainavo 1400eur su pakeitimu galinių stabdžių elektriniai suportais abu keitė kainavo 300eur su pakeitimu važiuoklė tiek prieki tiek galas aliumini o jos remontas gana brangūs tikrai nerekomenduočiau žmogui kuri nedaug uždirba nes jos remontas ir išlaikymas tikrai yra nepigus

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2004m.

2015-09-12
Tik privalumai nezinau ka isskirti.Maloniausias buves auto.
Kuro sanaudos.

Jau metai kaip pardaviau Audi A6 2004 3.0 TDI quattro pilnos komplektacijos.Prisiminimai tik geriausi,pirkau 3 metu 2008 metais pravaziavusi 84 t,tik nupirkus pakeiciau stabilizatoriaus traukutes (pasageles ).Kaip nekeista vazinejau greitai agresyvokai daznai virs 200,jeigu neskubedavau laikydavau 138 km/val,daznai su sunkia priekaba,ratu diskai 16 padangas sudejau 225 60 16 ,viena pozicija aukstesnes,viso pravaziavau pats 270 t pirmas remontas pravaziavus apie 150 t priekinio rato guolis po menesio dar kart ta pati,pravaziavus 240 t desines puses sake su sarnyru ,pigia apie 220 litu.Daugiau nedariau nieko pardaviau tvarkinga auto tiesiog keist reikejo padangas visas stabdziu kaladeles ,ziema per salcius akuma kraudavau nes kitaip ryte zemiau -10 jau neuztekdavo,dar nuo naujos nekeistas,auto juodas nublukes du galiniai sparnai gave po biski nuo priekabos,tepalus pyliau gerus keisdavau kas 30 -50 t.Man tuoj 50 masinu turejau daug vaziuoju daug.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008m.

2015-06-09
Privalumai sito automobilio yra patikimas variklis, tikrai labai komfortiskas valdymas, stabilus ir dinamiskas judejimas. Be abejo, isvazda akiai maloni. Skokio reikalas, kita vertus, pliusu daug turi ir be isvaizdos. Taciau salone sedeti malonu, viskas pasiekiama, ilgos keliones neprailgsta, vietos visiems pakanka. Su bagazine irgi viskas tvarkoj. Priekaistu sitai masinai kaip ir nelabai iseina rasti. Pagal kaina ta tikrai geras variantas.
Labai gaila, kad isimtas is gamybos. Tiesa gal kazkiek minusas, kad salonas pagirgzda, jei kelias nelygus. Bet su tokia masina, tiesa sakant, norisi tik gerais keliais vazineti.

Turiu sita auto jau pora metu. Galiu skirti tik geriausius atsiliepimus apie sita modeli. Jo kurejams geriausi ivertinimai. Masina, galima sakyti, geriausias draugas. Patikimumas, komfortabilumas, uztikrintumas, tai pagrindiniai, esminiai sito kurinio privalumai. Be abejo ir mano atidumas sitai masinai pazymetinas, tikrai rupinuosi. Emiau jau su 70tukst. Km prisukta. Kai prisukau 90 tukst, keiciau tepalus dezej, kaladeles, tai kazkiek atsiejo. Ir kadangi ziuriu i sita masina kaip i drauga, tai ir jinai gerai laiko. Pavazinejus su sita masina nelabai ir zinai su kuo lyginti, kaip orientuotis, nelabai yra su kuo lyginti. Nera panasios komplektacijos sitoj klasej 3l. quattro, 218 arkliu,

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2010m.

2015-05-04
Ziema sekmigai uzvedziau prie -32, o tas jau si ta pasako. Jei tik bus galimybe, po sitos masinos vel tikrai pirksiu audine, nu tik nauja :)
Ziema varikli pasildyti reikia kiek ilgiau, nei benzinini. Taciau kol sildai, salone jau silta, taigi praktiskai komfortiska situacija ir dideliu problemu nekyla. Ziema kuro sanaudos mieste padideja iki 11 litru, kas palyginus jau jauciasi.

Labai ekonomiska, dinamiska ir patikima masina. 75000 pravaziuota ir nei vieno rimtesnio gedimo. Esant greiciui kazkur 90-100, degalu sunaudoja 5.4 litro. Jeigu vaziuoji taip, kaip norisi (150-200), tada jau aisku daugiau, 7-8 litrai. Realiai isibegeja iki 250 kilometru kai salone sedi 5 zmones. Greitkelyje sitai masinai nera lygiu. Jei kas ir atsirastu, tai jau matai, kad masina is brangiuju, so savo klaseje, tai sita tikrai labai gera. Bet reikia suprasti, kad audi a6 jauciasi uztikrintai musiskuose keliuose. Ziema tai is viso stebuklas, kai kitos masinos slepiasi garazuose nuo ziemos iki pavasario. Vienu zodziu bravo audi!

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.7 TDI Multitronic, 2008m.

2015-04-29
Komfortiškas, patikimas, solidus. Gana ekonomiškas (lyginu su BMW 5 serija E60/61)
Brangus aptarnavimas - tepalų, filtrų keitimas. Dega galiniai LED'ai.

Noriu pakomentuoti oro sklendžių problemą.. Visi tų metų 2.7, bet greičiausiai ir 3.0TD varikliai turi tą pačią problemą - kompas meta oro sklendžių klaidą. Audi servisas keičia tik visą oro sklendžių valdymo bloką ir suma greičiausiai bus artima ~2000Lt.

Iš tikro problema atsiranda dėl susidėvėjusių nekokybiškų plastikinių oro sklendžių traukių. Audi servise viena kainuoja ~45Lt. Viso reikia keisti 2 traukes (abiems pusėms po vieną). Pirmos pakeitimas man pačiam užtruko ~20min, antros 10min.
Youtube pilna filmukų kaip tą padaryti pačiam.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.0 TDI Multitronic, 2008m.

2015-02-11
Komfortas, apdailos ir surinkimo kokybe, ergonomika. Ekonomiskumas. Galingas ir svarus audiosistemos garsas. Puiki vaziuokle, labai gerai “laiko” kelia. Labai lengvas ir uztikrintas varo valdymas. Be problemu uzsiveda per speigus.
Greiciau cia minusai bendrai visu automobiliu: 1. Kazkur atsiliepimuose skaiciau apie gedimus galiniu zibintu. Gydoma labai paprastai – reikia isvalyti lempu ir laikikliu kontaktus. 2. Gabaritai parkavimuisi mieste kiek didoki. Ne visada isisi i ta vieta, kurioj ka tik stovejo mini automobilis. Uztat komfortas kelyje! 3. Dyzelis yra dyzelis. Uzvedant varikli minusinej temperaturoj eina didesnis triuksmas is variklio, mazeja igiau pasildzius.

Labai jaukus ir patogus automobilis. Stiprus ir grazus. Po ilgesnio buvimo jame (ilgesnio atstumo kelionese), tiesa sakant net nesinori islipti. Pirkau vokietijoje 2010 metais. Is pradziu kazkiek nusivyliau, ties greiciu 100-120 km/h neitin noriai didino greiti. Bet realiai tecniskai sita problema issprendziama. Dabar automobilis skrieja visais greiciu diapazonais. Nereikia ten statyti jokios papildomos irangos, tik keiciama programa variklio veiklos valdyme, plius pakeista pavaru deze. Variklio galingumas padidejo 30 arklio galiu, degalu sanaudos sumazejo, ypac kamsciuose.
Be TA kokius darbus dariau – ties 60000 km, keisti tepalai. Ties 70000 keisti diskai.
Ka teko remontuot – prisukus 50000km teko keisti slegio pokycio davikli suodziu filtras, ties 115000 – zvakes.
Bendrai paemus labai sekmingas automobilis, ne veltui laikomas geriausiu 2006 automobiliu Vokietijoje.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.0 TDI Multitronic, 2009m.

2015-02-08
Pliusu cia aisku daug, jau buvo vardinta. Salonas tiesiog be priekaistu. Ilgose kelionese itin komfortiska, ergonomiska. Garsas irgi vertas paminejimo, melomanai turetu atkreipti demesi. Dar bagazine gera, tikrai talpi, kas irgi gerai, jei ilgesniam laikui keliauji, nereikia puses daiktu i salona krauti.
Yra sioks toks girgzdejimas desines galines sedynes pusej.

Isigijau pats is vokietijos 2013 metais, buvo pravaziuota 186000 km. Neseniai pradejo gaust desinys guolis, tai reikes artimiausiu metu keisti, siam momentuo del kainos nieko negaliu pasakyti, dar nesidomejau. Pries pusemti keiciau termostata, kiek sunkiau buvo rasti. Apart termostato ir priekiniu kaladeliu nieko nekeiciau pusantu metu begyje. Siaip labai sauni masina, su tokiu motoru tikrai nedaug galvej sutiksi.
Keiciau ipurskimo sistema, is 168 arkliu tapo 224 arkliai ir patikekit mieste vaziuoti masina ir pries tai buvo gera ir tepalai 15000 km as nedapylinejau nei karto, o trasoj teko dapilti 8000 km gal 300 gramu. O po pakeitimu tapo super masina, ir as jau trecia karta vaziuoju i europa su ja i kelia 8500 km ir nedapylinejau nei karto!!!
As tokiu varikliu labai patenkintas, nes siaip daug kas skundziasi senesniu modeliu, kuriam 136 arkliai, o tas motoras idealus.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.7 TDI Multitronic, 2008m.

2014-11-29
Vairo valdymas, galia. Tikrai gali daug pakrauti. Ergonomika. Tinkama seimai – viskas patogu, niekas neuzsuptas. Keturi varantys – isskirtinai greitkeliui, ne bekelei. Daug erdves salone.
Gedimai elekronikoj – daug laiko teko praleisti servise. Klimato blokas sunkiai pasiekiamas remontavimui, Siaubingos artimos ir tolimos sviesos. Labai prasta optika priekyje. Pastoviai perdega lempos tai prieky tai gale. Triuksmo izoliacija ketvertui, na ne S-klass zinoma.. Paneles ir mygtukai, daugumoj plastikas susidevi greitai, teko viska keist.

Vairavau ja 4 metus. Pirkau del seimos pagausejimo. Pries tai vairavau viengungiska civika. Ka apie vokieti galima pasakyti? Ten ir taip viskas aisku. Tai masina kurios ir as ir mano seima pasiilgsim.
Tai geriausia auto ilgoms kelionems ir geriausia seimai. I bagazine avant telpa viskas ir dar truputis. Ko tik ten neveziojau per ta laika. Prikrauta daiktu, plius visa seima ir to net nesijaucia – dinamika, valdymas ir panasios harakteristikos tik gereja. Dyzelio sanaudos menkos. Pasvietimas salone ir ergonomika tikrai pagirtina.
Del keturiu varanciu – ziema pasodinau ant pilvo, teko kviest traktoriu i pagalba. Taigi keturi varantys su tokiu svoriu ir gabaritais nepadejo. Keturi varantys jauciasi greitkely manevruojant. Kylant ir leidziantis. Net pliaze teko ismegint. Bet nereiketu is sito automobilio tiketis visalaik vazinet bekele, ir smarkiai eksperimentuoti – galit sest ant pilvo. Pakaba Audi praktiskai neuzmusama. Padangos 225x55 ne musu isdauzytiems keliams. Su jom konfortiska, bet pradurimai ir ipjovimai kelis kartus per metus – matyt per daug kontakto :)
Isvados – puikus automobilis su kuriuo vargu ar noresis skirtis. Tik neitin pigus.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 2.7 TDI Multitronic, 2008m.

2014-10-06
Ekonomija gera, nes čia gi common rail diesel turbo injection; laibai patogus ir lengvas elektronikos prietaisų valdymas; nenuobodus ir nevarginantis vairavimas, idealus tolimoms kelionėms.
Manevravimas mieste (turint omenyje Europos didžiuosius miestus) labai nepatogus, nes automobilis didokas; jei ne multitronikas, tai komfortas ir malonus vairavimas dingtų, tačiau už tai tenka ir nemažai sumokėti.

Ieškote išvaizdaus ir praktiško automobilio? Lyginate kainas ir alternatyvius modelius? Svarstote galimybes kaip nuodugniai patikrinti techninę, kėbulo būklę, ankstesnių remontų padarinius ir nenorite apsigauti? Mano pasiūlymas yra Audi a6 2.7 TDI 180AG nuo 2008 metų - nuolatinės priežiūros ir protingo eksploatavimo rezultatas. Vienintelis minusas šiam automobiliui gali būti tik nenusisekęs pirkėjas. Žinoma, prieš įsigyjant tokį automobilį, būtina transporto priemonę patikrinti automobilio gamintojo atstovybės salonuose ar patikimuose servisuose, duomenis - VĮ Regitra tinklapyje.
Labiausiai žavintys privalumai: BI-XENON on start up, automatiškai nusistato aukštį; LED paketas; 3D smulkūs Europos žemėlapiai; Buetooth (suderinamas su visais telefonais); "Palydėk mane namo" funkcija; stoglangis, langai valdomi pulteliu; versta oda RECARO, medžio apdaila; aktyvūs veidrodžiai, šviesos jutiklis; 7 pavarų multitronic'as, ne quatro, todėl nebrangi važiuoklės eksploatacija ir mažesnės kuro sąnaudos (100 km apie 7ltr).
Tai jau trečias Audi mano vairavimo istorijoje, tai galiu sakyti drąsiai, jog kol kas nėra geresnio variklio už Audi 2.7 TDI (2008 m. modeliai nebeturi savo pirmtako problemų): ištvermingas keliaujant ilgomis distancijomis po Europą, ekonomiškas multitronic automatas, kurio dėžę reikia reguliariai prižiūrėt, kas 60.000 keisti skystį. Labai svarbu, kad automobilis nebūtų buvęs daužtas (stipriai). Grandinės nekeičiamos, bet įtempėjai pareikalauja rimtos pinigų sumos. Filtrus tokiam varikliui reikia keisti sąžiningai (kas 20-30.000), kartu su tepalais Castrol 5w30 arba 0w30, nes jis mėgsta švarą. Lyginant su kitais panašaus tipo varikliais, tai šis yra pakankamai tylus, tačiau kol nėra apšilęs, tai sąmoningai lėtai ir garsiai reaguoja į greičio pedalo paspaudimą. Pasiekus jam tinkama darbinę temperatūrą, važinėjant kurį laiką net užmiršti, kad vairuoji dyzeliniu kuru varoma automobilį. Idealus pasirinkimas tarp europinio komforto, protingos kokybės ir prieinamos kainos.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, 2005m.

2013-10-18
Puikus ivaizdis Nedidele kaina Nera ka nuo masinos nulupti Galingas motoras
Triuksminga Dideles kuro sanaudos Brangus remontas ir aptarnavimas

Pirkau Audi A6 Quadro sedana 2005m 7 metu, pravaziavusia 210000 km. Pilnas servisas audi centre. Turejau valti, del to reikejo visu varomu ratu. Interjeras puikus, kaina automobilio nedidele . Ir dar didelis pliusas kad nuo sito auto nera ka vogti. Jeigu turi mercedes E, ar BMW5 tai ryte butinai ko nors nerasi.
Apie kuro sanaudas, mieste 13 ltr trasoj 8.5 ltr, Na jeigu trasoj vaziuoji kaip pensininkas(90 ne daugiau) uzteks ir 7 ltr. Aisku pries pirkdamas nepasidomejau kie kuro ima, buvau sventai isitikines kad visos masinos panasiu harekteristiku ima vienodai bet klydau.
Isklaidos:
Kaladeles, tepalus, padangas neskaiciuosiu.
Pakeiciau itempeja(audi specialistu patarus) kairi (Yra 2)1200 lt ,be reikalo, nieko nepadejo, uzvedant subarska grandine. Ai numojau ranka toliau taip vazineju, nes sakys kita reikia keist, ta irgi nepades tada keisk dar pagrindine grandine ir ttt.
Sugedo oro daviklis 700 lt 2012.11.11
Galinis ratu guolis 375 Lt 2013.03.11
Galinius stopus abu 425 lt seni suskilinejo ir stikliukas iskrito 2013.06.07
Pakeiciau ABS Bloka 850 Lt 2013.08.12
Principe ir viskas. Vazineju toliau
Pries tai turejau camry 2007m. is amerikos pirkau 1 metu. Pravaziavau 100.000 km. Niekas nebuvo sugede. Duju imdavo vidurkis 14-16 ltr. Bet su audi nera ko lyginti "Skardine". Taip kad vazinesiu toliau su Audi :)

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2008/10 - 2010/12 (2008, 2009, 2010)
Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai