Audi A6 C5 2.5 TDI Multitronic Atsiliepimai

Audi A6 2002-2004
Darbinis tūris:
2.5 l
Galia:
120 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
9.3 sek
Vid. degalų sąnaudos:
6.9 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 56 -9
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (65)

Audi A6 C5 1.9 TDI, 1999m

2019-04-14
talpi
nieko

Labai gera mašina

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 3.0 Quattro, 2002m

2019-04-04
Didelis pravažumas,
rūdėja arkos

Visai smagus automobilis tiek mieste, tiek važiuojant į kaimą. Aišku nusipirkus reikalauja išlaidų remontui, bet susitvarkius tiesiog ledas

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 2.5 TDI Quattro, 2003m

2019-03-23
Gražus auto. Pravažumas. Geras kėbulas (nerūdija). Pakankamai galios. Masyvus automobilis, malonu sėdėti už vairo. Minkštai važiuoja. Pneumatinė pakaba, kartais praverčia ir tikrai komforto priduoda, nėra ko lyginti su paprasta važiuokle. Aišku reikia nusiteikti remontuoti. Pasikeičiau dvi pagalves per 4 metus ir no problem.
Variklis, jeigu jis iki 2003 m. Pirkau su užkaltu motoru, įsidėjau 2005 m anglo ir super viskas. Nė lašo tepalo. Dedu geriausias dalis, tepalus ir bėdų nėra. Mygtukai salone nusitrina. Kuro sąnaudos nemažos. Vilniaus mieste 13 l. Užmiestyje važiuojant 8 l. Langų varikliukus teko keisti priekinius.

Audi A6 C5 Allroad 2.5 TDI 132 kW.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI, 2003m

2019-03-03
Mažos kur sanaudos,patikimumas,talpumas,užtektina garso ir komforto komplektacija
Manau tik metu skaičius

Automobilį Audi A6C5 įsigijau rekomenduojant draugams su 1.9l.- 96kw.TDi varykliu. 2003m. Pirkinys buvo iš Belgijos su 241400km. rida. Ar ji teisinga...? Pardavėjas tikino kad tik už viena garantija duoda - tai rida. Nors buvo su pravaryta teh.apžiura po detalaus patikrinimo pakeisto dvi duru spynos, kairės p. granata, ir temperaturos matuoklio bei dar vieno davyklio laidų trūkimai.. Na bei diržu komlektas su itempėjais, vandens pompa pakaitinimo žvakes. Dar pakeičiau galinius suportus nes sunkiai vaikščiojo. Tai ir visos butinos investicijos, Padangos naujos,dienos šviesos tai jau buvo nebutinos.Po šiu investiciju automobilis tikrai dirba puikiai.Ar šaltis-20C..ar karštis užsikuria iš pirmo pasukimo. Klimatronikas funkcionuoja puikiai.kuro sanaudos 90km-5,5lit....miesto7-8lit. sanaudos. Tepalu nuo keitimo..iki keitimo užtenka..Dapylti praktiškai gal kelis gramus tereikėjo. Pravažinėjus dvejus metus iki sekančios teh.apžiuros gedimu nebuvo. Nauja teh.apžiura praėjo be jokiu "Mažu" trukumu, iš pirmo karto. Dumingumas0.86 kai leidžiama iki 3.0.Rudžiu niekur nėra- nors automobiliui jau 16metai.Tikrai rekomenduoju šia auto modeli..jai ne skenduolis ar po avarinis.Varyklio galios,komforto, bei talpos užtektinai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 1.9 TDI, 1999m

2018-12-30
Gan ekonomiska, motoras patvarus, greiciu deze taip pat patvari
Aplink motora sugedo 95% esanciu detaliu. Kvaili ir uzknisantys remontai - perdegancios lemputes, saugikliai issilydo, nesibaigiantis karas su aliumo vaziuokle, uzstringanti turbina(daznas gedimas), avarinio rele sugenda

AFN 1.9 81kw. kol kas turiu trečius metus, tiems kas ruošiatės pirkt bus įdomu paskaityt, nes rašau viska sąžiningai:

Šiek tiek nusivyliau šiuo modeliu, tiek visų girtas dėl garso izoliacijos, tiek dėl patikimumo automobilis kol kas ilgesnėje kelionėje nepavedė, tačiau tų pagyrų tikrai nemanau kad vertas. 1.9 labai garsiai dirbantis, salone vaziuojant zemais sukiais nesigirdi, taciau metant begius ties 2-2.5k apsuku jau kriokia labai garsiai, kas realiai net nera aukstos apsukos. Aplink varikli kas galejo sugesti - jau sugedo. abs, antifrizo trisakis, keista tarpine, restauruota pilnai vaziuokle, greicio daviklis, turbina nauja, nauji priekiniai amortizatoriai ir panasiai. Pats variklis nei karto netvarkytas isskyrus dangtelio tarpines keitimas del tepalu prasisunkimo.Nesenai pradejo bildeti priekine vaziuokle(ir vel), tad pakeiciau visus sarnyrus i meyle HD, bildejima nuslopino taciau jis vistiek liko. Du kartus restauruota turbina (vienas restauravimas apie 280euru).

Profilaktiski remontai nekainuoja daug, tas nuostabu, dirzu komplekta gavau uz 150, keitimas kainavo 70 euru.

Ekonomija vazinejant mieste ir nedroziant gan gera - 6-7 litrai mieste, imant metu vidurki. Tie kurie svaigsta apie 4.5 litro mieste tegu nejuokina. Vaziuojant uzmiestyje 90-100km/h siurbia apie 5-5.5litro.Taciau del silpno variklio vaziuojant 130-150km/h ekonomija dingsta ir pamatysit kaip pradeda valgyt ir 6.5-8litrus.

Reziume - nezinau kur zmones mato jos patvaruma, sena masina, o remontai tikrai palyginus nepigus, aisku garaze arba pats susitvarkysi pigiau. Kiekviena karta kurdamas jauciu nemalonu jausma jog tik kas nenutiktu ir nereiktu vaziuoti i servisa. Nemanau kad pirkciau antra kart, taciau kitoms audinems nelikciau abejingas del salono nes jis tikrai kokybiskas ir tokiu metu automobili gan modernus.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 2.7T Quattro, 1999m

2018-11-17
Patogus autostradoj. Draugauja su dujom.
Labai brangus išlaikymas. Genda dalykai, kuriuos kainuoja labai brangiai pataisyti. Jei sugenda turba kuri, reikia išimti variklį, kad prieiti prie turbos. Quattro reduktorius ir kiti dalykai per laiką pradeda klibėti, remonto kaina neatitinkanti mašinos vertės. Siurbia kurą kibirais, net dujas. Aplamai senos AUDI nerekomenduočiau niekam, ten tiek dalykų prikurta, pridaryta.. Vien važiuoklė kiek traukių turi.. Kai pradeda byrėt viskas, tai kainuoja tą patį, kaip važinėt su nauja mašina ir mokėt lizingą.

Meh, nuobodi mašina.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 3.0 Quattro, 2003m

2018-08-16
Quattro.
Kai vairuoji Quattro, trūkumų nebuna. Už Quattro gali buti tik galingesnis Audi Quattro.

Kaip gaila žmonių, kurie per visa gyvenimą taip ir neturėjo Audi Quattro...

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 1.8T, 1998m

2018-06-04
talpus ,gana paprastas
Pakaba, rūdija kėbulas.

Neblogas automobiliukas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 1.9 TDI, 2001m

2018-01-21
sedano bagazine ispudinga-didele,dalys nera brangios,taupus auto
puna priekiniai sparnai,jeigu keiciat-tvarkot ,tai paralonus pleskit zemen ,traukia dregme,pudo metala

Puikus galios ir taupumo santykis, kuro sąnaudos juokingos trauka įspūdinga, sedanai man asmeniškai gražesni

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 1.8, 1999m

2017-12-31
Važiuoja minkštai, variklis dirba gražiai kaip ir daugumos benzininiu su turbina
Kuro sanaudos, ekspotacija ypač važiuokles, pardavimu kainos bereikalo dideles, nors ir cinkuota priekiniai sparnai dažniausiai perpuna kiaurai

Turėjau Audi a6 c5 1,8 turbo 110 kw. Sline Važiuoja tikrai minkštai, kelio nelygumų beveik nesijaučia, tačiau netraukia nors turi ir 110kw masę per sunki išjudint tokį laivą, kuro sąnaudos irgi labai nedžiugina 10 l benzino ant 100km važiuojant plentu manau daugoka, ir tai važiuojant ramiai, išeitis dujos tačiau bųtent šiuos motorus dujos labai gadina, šiaip gal automobilis visai ir nieko jai ne kuro sąnaudos ir pakankamai brangi eksploatacija, ypač važiuokles. Aš siulyčiau 2,4 arba 2,8 kuro sąnaudos beveik nesiskiria tačiau traukia geriau ir dujos tiems motorams ne priešas.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 1.8, 1998m

2017-08-30
Ilgose kelionėse nevargina. Patogios odinės sėdynės. Vietos labai daug. Minkštai važiuoja. Keturi varomi, žiemą į belekokį kalną su gerom padangom lipa. Važiuoji ir nebijai, kad užklimpsi kur. Labai stabili betokiu keliu. Jaučiasi saugiai. Šiaip tai niekas negenda, per metus problemų dar neturėjau.
Tepalai bėga ant turbinos ir kepa, visa smarvė kepančių tepalų eina į saloną, jei nepadarai cirkuliavimo salono viduj. Ir čia visų 2,7tt variklių bėda. Kaip V6 biturbo tai traukos neturi, 7.2s tikrai mažokai, net tokiai karvei su tokiu varikliu. Labai nesmagi važiuoklė, visa mašina kaip valtis vartosi į visas puses. Labai nesportiška. Jautiesi kaip pensininkas su tokia mašina. Labai nejautrus vairas, atrodo tarsi per guminę jungtį su ratais sujungtas. Salono detalės prasos kietos plastmasės, ypač apie rankinio svirtį, braška kai pajudini. Durnas pėdalų įšdėstymas, neina heel and toe downshiftint, neužsisuka tiek kulnas gazą užkabint. Keista, bet labai nearodinamiška, labai švilpia stogo skersiniai autostradoj. Labai buka nejutri nejudri nesportiška mašina, nors man jau 30, bet jaučiuosi dar gerokai per jaunas su tokia valtim plaukiot.

2.7 biturbo quattro avant.
Ar patarčiau pirkt, nežinau. Jei žiūri pagal kilovatus ir galvoji, kad nusipirksi kažką sportiško, tai labai klysti, kaip aš klydau pirkdamas. Visi tie kilovatai tai tik autostradoj kilometrus greitai sukt, sportiškumo tai pas ją visiškai nėra. Jei nori patogiai važinėt, nesipurtyt, jaustis saugiai, važiuot užtikrintai žiemą ir per žvejybinius purvo keliukus tai pasirinkimas neblogas.

Man su sunkesne koja valgo 17~18 dujų mieste. BRC geriausia įranga. Trauka ta pati kaip ant benzo. Gaunasi, kad man kainuoja kurą pilt, lyg ji valgytu 9l benzo, kas nėra daug tokiam patogumui.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 2.8, 1999m

2017-08-08
galingas, talpus, isvaizdus
dideles kuro sanaudos, rudyje priekiniai sparnai, brangios dalys

Turiu metus laiko, pinigų įkišau daug, nes pirkau nudrengta, per metus pakeičiau visą pakabą, paskirstymo diržus su guoliukais, vandens pompa, termostata, kondicionieriaus ventiliatoriu, duslintuva, abi granatas, tris duru spynas, zibintu apiplovimo varikliuka, variklio dangteliu tarpines, vairo stiprintuvo siurbli, taigi per metus sukisau apie 2000eur, bet dabar turiu tvarkinga ir konfortiska automobili, variklis ganetinai galingas tik megsta tepaliuka paryti, kuro pasiima daug mieste apie 16, trasoje apie 9, automatas dirba labai gerai, zinoma nupirkes keiciau tepalus jame. reziume tai galingas komfortiskas ir talpus automobilis kuris reikalauja prieziuros (kaip ir visi automobiliai)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 1.9 TDI Multitronic, 2001m

2017-06-16
nera pliusu
tiesiog padare kaip kitiem,vaziuokit letai neina ymesti 6 begio

Kaip pavyko iš automato padaryti mechaną ir perdėti vairą nes ji parvaryta iš Airijos, ir beje kiek žinau buvo karavanas

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI, 2003m

2017-03-05
minkšta važiuoklė talpi bagažine
brangokas remontas

Automobilį turiu jau keturi metai, kūro sąnaudos tai pasaka, kurią skelbia pardavėjai jos vidutiniškai yra apie aštuoni o šiaip viskas tvarkoj

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI, 2002m

2017-02-16
Komfortas, komplektacijos. Kokybės kainos santykis. Variklis.
Reikia pasikrapštyti prie smulkmenų. Dažniausiai genda tos dalys kurios ilgai nekeistos, likę originalios nuo gamybos, joms ateina galas ir tenka prie jų pasikrapštyt, bet pekeitus vieną kartą, problemų nebelieka ilgam.

Turiu Audi a6 2002 metų 2,5Tdi 120kw, priekis varomas.

Privalumai - interjeras, komplektacijos dažnu atveju gana gausios - šildomos sėdynės, parktronikai, šildomi veidrodžiai, pulteliu valdomi langai, elektroniniai langai. Garso sistema - net pati prasčiausia nustelbia daugumos kitų markių automobilių vidutinės klasės garso sistemas. Vidutinės klasės audi garso sistemą sudaro ~15 garsiakalbių + subas bagažinėje, standartinis magas groja labai gražiai, pakeitus į galingesnį kalonėlių garsas tampa ženkliai galingesnis. Tiesa tai nebūtinai reiškia švarų garsą - originali sistema yra tikrai gerai sukomplektuota.
Interjero apdailos detalės aukšto lygio, galima lyginti nebent su BMW ir Mercedes, kitų gamintojų platsmasės kietos, prastai padarytos, o audi iškart matosi kokybė - plastmasės minkštesnės, nesitrina, negirgžda - žinoma, kol neišmaltos ir jeigu nevažinėji žvirkeliu 90km/h šimtus kilometrų kasdien.. Salone yra kur laikyti daiktus, yra užtektinai skyrių viskam padėti, žinoma su kokiu septynviečiu minivenu nepalyginsi, bet automobilis ne tokios klasės.
Sėdynės patogios - reguliuojasi galvos atramos padėtis, ko nepasakyčiau apie kitus automobilius. Tiesa recaro sėdynės tikrai geriausias pasirinkimas, paprastos važinėjant greitai nepritaikytos posūkiuose išlaikyti kūno poziciją.
Geras pečiukas, žiemą neužšalsit tikrai, nebent kažkas sugedo. Dėl didelio variklio ir turbinos esančios šalia ugniasienės, automobilis sušyla labai greit - ryte pašildau iki 5mins net ir prie -20C, to pilnai užtenka kad pečiukas pūstų šiltą orą, pavažiavos kelis kilometrus salonas sparčiai sušyla. Šito jokiu būdu negalėčiau pasakyt apie 1,9TDI modelius, kuriuos įšildyt tikrai ženkliai sunkiau.

Variklis, nors gandų visokių yra ir visi vis dar šnairuoja į 2,5TDI, bet galiu pasakyti, kad su jais problemų būna ne tiek ir daug kiek visi čia pasakoja. Kaip ir visur - svarbu nenusipirkti lavono ir prižiūrėti kaip priklauso. Einamos bėdos - elektroniniai davikliai kurie įtakoja variklio darbą, pvz variklio temperatūros daviklis, kuris jeigu neveikia kompiuteriui teikia klaidingus duomenis ir šis didina kuro padavimą manydamas kad lauke yra aukšta minusinė temperatūra, dėl šios priežasties variklis dirba aukštesnėmis apsukomis nei priklauso, pulsuoja, daugiau dūmija. Nepaisant to variklis, jeigu buvo prižiūrėtas problemų nesukels.
Galios šis motoras tikrai turi, tačiau jo galios kreivė yra kiek kitokia, nei įprastų mažesnės kubatūros variklių. 1,9tdi yra važiuoja sparčiau nuo 1,9k sūkių iki kokių 3,5k. Šis motoras galios piką turi prie aukštų sūkių tai yra nuo 2,5k iki 4k ar daugiau. Todėl kai kurie pripratę prie galios piko prie žemų apsukų galvoja, kad šis motoras nėra pakankamai galingas, na jeigu reikia galios prie mažų sūkių, visada galima perrašyti programą. Tačiau tam nėra būtinybės, nes šis motoras toleruoja didelias apsukas ir tam buvo sukurtas, bėgį permetant prie aukštų sūkių iškart patenki į sekančio bėgio galios piką ir t.t. Netgi iš 2 bėgio įmanoma tiesiai mesti į 4 ir automobilis toliau greitės. Yra ir galios didinimo rezervų - chip dėka galima galią pakelti iki ~150kw ir tai nesukels didelių pasekmių variklio ilgaamžiškumui.
Žiemą lengviau užkurt, nes gera variklio kompresija, praeitą žiemą pravažinėjau su viena uždegimo žvake, kūrėsi sunkiai, prie -20 sugebėjau užkurti, tačiau po kelių savaičių nusprendžiau nebegadint starterio ir pakeičiau žvakes.

Važiuoklė - Važiuoklė visomoje yra kažkiek silpnesnė lyginant su kitų gamintojų automobiliais, tačiau ji laiko tikrai neblogai. Yra daug mitų apie aliumines važiuokles, bet reikia nepamiršt kad kai kurios naujesnių Opel modelių važiuoklių dalys yra netgi plastmasinės ir puikiai atlieka savo darbą. Didžiausias mitas apie silpną važiuoklę atėjo iš to, kad ji sudaryta iš daug "kaulų" ir keičiant juos po vieną atrodo, kad kas kart viskas sugedo, nors iš tikro genda atskiros dalys ir genda taip pat dėl to jog keičiamos po vieną - viena pusė sutvirtinama ir dėl to didesnes apkrovas patiria kita pusė..
Comfort tipo važiuoklė labai minkšta - mašina galima sakyt plaukia, sport tipo kietesnė, standi, labai gerai stovi ant kelio.

Elektronika, kaip ir visur su laiku ateina bėdos ir į šį skyrių, bet kol kas didelių bėdų nekilo - eiliniai sugedimai, pvz perdega viena ar kita salono lemputė.


Bėdos -
Bėdų pasitaiko sau el langais - neatsidarinėja, dažna bėda langus ant bėgelių laikantys plastmasiukai kurie nuo laiko išsimala ir stringa ant bėgelio, dėl to varikliukas pastringa ir neuzdaro, neatidaro langų. Pakeitimas neužtrunka labai ilgai kaina nėra didelė.
Pečiuko ventiliatorius pradeda cypti kai dirba lėtesniu greičiu - taip pat nuo laiko išsidėvi, priėjimas nekažką, garsas kažkiek erzina.
Dažnai bosas stovintis galia pradeda plerpti, priekyje tai nesigirdi, bet sėdintiems gale kartais girdisi - žinoma nuo senatvės tai nutinka..
Skydelis pradeda rodyti nesąmones - pataisoma, nekainuoja kosmoso.
Priekinė peleninė sugenda, neužsidaro stalčiukas - čia jau rimtesnė beda, nes ją išimti taip kad ji po to gražiai įsidėtų yra sudėtinga. Vienas iš sprendimo būdų gali būti peleninės panaikinimas tiesiog ją išimant ir angą uždarant juodu plastmasiniu skydeliu.

Variklio bėdos - daug kas skundžiasi dėl velenėlių, pažįstamas turi tokią audinę su 114kw motoro, kurią eksplotuoja jau 6 metus ir problemų su tuo neturėjo, aš taip pat neturiu problemų su velenėliais. Dažniausia bėda oro srauto matuoklė - dažnai ji rodo neteisingas reikšmes ir sumažėja trauka. Taip pat laikui bėgant turbinai ateina galas, nors su tuo dar nesusidūriau, o ir visiems automobiliams šios bėdos kyla.

Kėbulas - priekiniai sparnai arkų viršus pradeda rūdyti, nes iš vidinės pusės yra įdėtos kempinėlės kurios neva turėtų sugerti drėgmę, problema ta, kad tose kempinėlėse ta drėgmė laikosi ir dėl to atsiranda tose vietose korozija. Sprendimas kempinėles išlupt. Arkos keičiamos, tiesa kinietiškos pigios ir dažniausiai randamos, originalios brangesnės ir sveikas rasti sudėtinga. Kinietiškos matosi kad yra kinietiškos - metalas plonas. Bet porą metų atlaiko, o vieneto kaina ~30e + dažymo išlaidos.
Lempų apiplovimas - sujungimai su sistema kuri perduoda skystį - susidaro didesnis slėgis dėl kurio apiplovimo sistema iškeliama iš buferio, kad purkštų skystį ant lempų ir dėl šios priežasties sujungimai laikui bėgant pradeda leisti skystį.
Šviesos - trumpos, xenonai neteikia džiugesio, naktį šviečia pilkai, blausiai, jeigu stiklas apsinešęs tai matomumas tikrai nedidelis - ilgos šviesos tikrai įspūdingos.

Kuro sąnaudos - jeigu motoras tvarkingas mieste ~9ltr. užmiestyje ~6ltr. Mieste važinėjant piko metu ir draskantis. Važiuojant ramiai galima tilpt į 8l.

Dar iš silpnesnių mazgų įvardinčiau granatas, ypač jeigu į posūkį mėgstat įvažiuot numynę pedalą iki galo, greitai suėdamos granatos, nes priekis sunkus ir niutonmetrų daug.
Lempų aukščio reguliatoriai - tai tokios kojelės kurios reguliuoja lempų aukštį pagal tai kiek automobilis yra pakrautas. Stovi dvi - viena priekyje kita gale, su laiku jos sugenda. Nekainuoja brangiai, priėjimas nesudėtingas, tik svarbu tinkamai atjungti ir sujungti "fyškę" - nesulaužyti užfiksavimo.

O kas svarbiausia - dalys nėra brangios. Net ir "auksinė važiuoklė" šiais laikais nekainuoja įspūdingai. Šrotuose šių modelių tikrai daug, galima rast viską iki keliasdešimties eurų. Žinoma tai ne 3 golf, tačiau ir važiavimas visai kitas, ypač ilgose kelionėse.

ko trūksta? Panoraminio stogo. Visada trūksta daugiau galios - bet tik tada, kai pavairuoji galingesnį auto.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2002 - 2004 (2002, 2003, 2004)

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku