Audi A3 8P 1.2 TFSI Limited Edition Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.2 l
- Galia:
- 77 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.5 l
Atsiliepimai (8)
Audi A3 8P 2.0 TDI Attraction S tronic, 2005m
Važinėjau ne pilnus metus,man tai klaikus automobilis po senutės A6 C5.Kieta važiuoklė,apdaila pati pigiausia,garso izoliacija nulinė.Manevringa, bet tik tiek.Pardaviau su didžiuliu malonumu.
Audi A3 8P 2.0 FSI Attraction Tiptr., 2004m
Puikus automobilis, labai rekomenduoju, kiek turiu, didesnių bėdų neteko turėti
Audi A3 8P 1.6 Ambiente, 2009m
Nepirkit 1.6 bendzo, su 5 bėgių dėže, mechanine. Aš siulyčiau 2L arba tada 1.6 dyzelį, tik ne bendza. Nebent 6 bėgiai, tai gal ir ok. Nes neįmanoma kaukia visa mašina 100 km/h važiuojant. ir 7.7 vid mieste ima, ir kas svarbiausia netraukia... net drauge pritaria :) ir dar jeigu jau norit bendzo, galvokit kad dujos ira, perpus pigiau vaziuoja. atsiperka per 10-12 menesiu , jeigu darbas apie 20km ir kasdien i darba. montuojant pacia geriausia BRC iranga. 750 EUR. Daugiau komentaru negaliu sakyt, nes man patinka sedanai, bet ir sita visai padoriai stovi ant kelio.
Audi A3 8P 2.0 TDI Ambition, 2004m
Automobilį turiu nuo 2015 m. spalio mėn. Esu patenkintas pirkiniu, nors kaina jų ir nelabai krenta ir yra gan aukšta atsižvelgiant į automobilio metus. Bet, vos tik atsisėdus salone pasijaučia Audi kokybė, kuri lenkia savo pigesnius bendraamžius varžovus. Apskritai šių A3 interjero vaizdas malonus akiai.
2.0 TDI 103kw variklio pilnai per akis tokiai nedidelei mašinai. Niekad nekilo problemų ar abejonių išėjus į lenkimą. Automobilis labai ekonomiškas, neteko viršyti 6l / 100km, dėl ko reiktų pagirti (itin lengvai besijunginėjančią) šešių bėgių mechaninę greičių dežę.
Šios Audi A3 kaip ir prie sportiškų / jaunatviškų automobilių priskiriamos, tad važiuoklė jų gan kietoka. Ypač keliuose kur "lopas ant lopo" - pakrato. Bet lygiam kely mašina labai stabili ir maloniai įveikia posūkius į juos įvažiuojant didesniu greičiu nei įprastai. Vairas lengvas ir malonus, pripratus ir persėdus į senesnį automobilį gali pasirodyti, jog jame neveikia vairo stiprintuvas...
Maniškė su standartine audio aparatūra, bet ir jos per akis. Gale stovi gamyklinis "bumčikas", o garso kokybė daugiau nei "gera" kaip automobiliui iš 2004-tųjų.
Kas liečia talpą, bent man - bagažinės per akis. Esu 185cm, nesunkiai telpu tiek prieky, tiek gale. Nors įlipti į galą vyresnio amžiaus ar stambesnio sudėjimo žmonės kyla sunkumų (dvidurės minusas).
Tikrai rekomenduoju, ypač tiems, kurių akys nuolat užkliūna už šių pravažiuojančių trečiukų mieste (kaip, kad buvo man :) ).
Audi A3 8P 2.0 TDI Ambition, 2004m
Turiu apie tris mėnesius kol kas. Pavyko rasti tvarkingą, prižiūrėtą variantą su gyvu varikliu (jokio dūmo). Variklio kodas BKD, t.y. su BOSCH įpurškimo sistema. Kol kas keičiau tik filtrus, tepalus ir priekines stabdžių kaladėles... su darbu bendrai gavosi kažkur 200 eur.
Automobilis smagus, galios užtenka, nors važiuoklė ir kietoka, bet nesiskundžiu. Vis dėl to prie jaunatviškų/sportiškų hečbekų priskiriamos šios Audi.
Labai ekonomiška, kiek beskaisčiuočiau ir kaip bevažiuočiau (pagrinde užmiesčio keliais) į 6 litrus telpu visad. Prie to nemažai prisideda 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė, kuri nors ir 10+metų, bet veikia lyg nauja. Visi bėgiai junginėjasi be priekaištų, lengvai (kad ir vienu pirštu :) ).
Garso aparatūra orginali ir nors ne BOSE firmos, bet gale vis tiek stovi orginalus "subas" ir bent jau man garso ir jo kokybės per akis.
Kadangi dvidurė, tai stambesniems / vyresniems žmonėms kyla sunkumų įlypant į galą ar iš jo išlipant.
Pirkiniu tikrai nesigailiu, nors kaina pagal jų amžių ir kandžiojasi truputį, bet tikrai jaučiasi įsėdus, kad atsisėdai į Audi (kokybiškos plastmasės, sėdynės, mygtukai ir pnš). Man apskritai patinka jų interjero vaizdas :) vargu ar galima lyginti su tų pačių metų VW ar tuo labiau prancūzais...
Tikrai rekomenduoju, jeigu jūsų akį traukia šis modelis :)
Audi A3 8P 2.0T FSI Ambiente S tronic, 2008m
Pirkau auto tiesiai is salono. Masina tikrai verta. Nors atrodo nedidele, bet viduje visiskai pakanka vietos 4 zmonems. Siaip vaziavimo dinamika gera, nors vaziuojant paprastu rezimu pavaru deze ant 60km/h persijungia ant 6 pavaros. Mieste geriau vaziuoti sport rezimu arba „manual“. Trasoje vaziavau 180km., vairas geraja prasme ima sunkiau judeti, masina labai jautriai reaguoja i vaira, matyt del priekiniu varomuju. Alyvos neryja. Bendrai paemus masina gera ir komfortiska, bet tik zmogui mazesniam nei 178-180cm, nes sedynes neimanoma sureguliuoti patogiai, o vairas reguliuojasi tik pagal auksti.
Audi A3 8P 1.2 TFSI Ambition S tronic, 2011m
Gera masina, bet savo pinigu neverta. Masina yra premium klases, ir visai nepriimtina, kad salone toks girdimumas. Dar nuvyle prasta muzikos aparatura standartinej komplektacijoj. Truksta man vietos daiktams pvz buteliui, akiniams, dar truksta galinese duryse kokios vieteles daiktams. Pakaba kieta, bet uztat valdomumas labai geras.
Audi A3 8P 1.6 Ambition, 2003m
Soklus, manevringas automobilis, daug geresnė salono medžiagų kokybė nei ankstesniu a3. Daug erdvesnė. Du suauge gale jaučiasi gan patogiai. Bagazineje vietos tiek kiek ir golfe, bet man uztenka :)
Kol kas nieko neteko remontuoti....
Variklis puikiai sukasi tiek mieste tiek ir už jo ribų. Aš telpu i 7,5 litro 100km. Galios kaip tokiai masinai per akis.
Vaziuokle standi, vairas labai klusnus. Mieste labai jauciasi duobės, norėtusi minksciau pravaziuoti per gulincius policininkus.
Girdejau kad išlaikymas jos pagal klase yra gan brangus, bet kol kas niekas nesugedo, tad negaliu siuo klausimu nieko pakomentuoti.