Audi A3 8L 1.8T Ambiente Tiptronic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 132 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.8 l
Atsiliepimai (25)
Audi A3 8L 1.9 TDI Attraction, 1999m
Vazineju 8metai, neturejau dideliu gedimu. Viskas keiciama laiku, rida 500tukst,vaziuoja beproblemu. Ganetinai paprastas automobilis,patikimas ir amzinas 1.9TDI 81kw. Vidutines kuro sanaudos ~6L dyzelino. Automobilis nestovi, per menesi pravaziuoju ~1500-2000km.
Audi A3 8L 1.8T Attraction, 2000m
1.8 l 110 kW 4 durų, benzinas, puikus automobilis retas varijantas, salone elektro sėdynės, Bose sistema, alcataros sėdynės, partronikas gale, ištraukia trasoje. 220km vazineju 2 metus vokietis dave 3 paskutiniu TA blankus ka padare remontus visa istorija dokumentus kad audi uzsakinejo salone su papildoma iranga . retas modelis bamberiai s line .
Audi A3 8L 1.9 TDI Attraction, 1999m
Vairuoju automobilį jau keletą metų. Labai patikimas automobilis. Variklis paprastas, traukos užtenka iek mieste tiek trasoj (81kw). Kuro sąnaudos nedidelės 5,2l / 100km mišriu rėžimu, mieste iki 6,5 - 7,5 l/100km priklausomai kaip važiuosi ir kiek mašinų. (bent jau Klaipėdoj).
Kas liečia eksploatacija, iš būtinų detalių teko tvarkyti tik pakabą, bei kuro siurblio rėlę pakeisti. Dar teko keisti vakumini centrini užrakta, keleivio lango trosą, vidinį ventiliatorių.
Automobilis labai mažas, todėl patogu parkuotis. Tiek mieste, tiek trasoj automobilis kaip prikaltas prie žemės - labai stabilus tiek posukiuose, tiek kai vėjas didelis ar kai fūra pravažiuoja šalia. Ir trumpom ir ilgom kelionėm pasaka - bent jau vairuotojui.
Dar vairuočiau ir vairuočiau, bet reikia 4 durų, bei modernesnės išvaizdos automobilio.
Audi A3 8L 1.9 TDI Ambition, 1996m
Turiu šį mašiniuką jau apie 7metus. Pagaminta 1997 m. Juo džiaugiuosi iki šiol, niekada nesigailėjau pirkęs. Mokėjau 6800 lt, kai kainos prasidėdavo nuo 7500 lt.
Audrutė atvyko iš prancūzų, tad buvo kebūle pabraižymų, kas nėra keista atvykus iš ten. Manau, kaina prilygo kokybei, plius cinkuotas kėbulas, iki šiol išlindo keli parūdijimai ten, kur buvo pažeistas cinkas, nes nieko nekeičiau išskyrus diržus ir tepalus. Galit netikėt bet, per visus metus pakeičiau, vairo traukių antgaliukus, stabdžių diskus,kalades, tepalus ir šiais metais salenblokus. Planuoju dar amortikus priekinius pakeist. Detalių kainos juokingos.
Variklis labai geras ir patikimas, pas mane 1,9 TDI 66 kw, dyzeliukas. Prasukau jau netoli 80000 km.
Komfortas pagal tų metų gamyba, tikrai neblogas, vairuot patogu, matomumas gan neblogas, sėdynes jei neišsėdėtos yra patogios.
Kas liečia elektronika, yra juokinga, nes pas vištą smegenų daugiau, nei šiuose modeliuose elektronikos, tačiau iš tos pusės niekas negedo.
Kuro sąnaudos tikrai mažos, užsipilu baką (apie 55 litrus) nuvažiuoju daug, kadangi borto kompo pas mane nėra tai ir normos negaliu pasakyt, kažkada pats bandžiau skaičiuot, tai užmiestyje važiuojant 100-110 iki 4 litrų.
Labai didelis pliusas, kad galinės sėdynės susilanksto ir bagažinės erdvė beveik prilygsta kai kuriems universalams, taip persikrausčiau super kelis būtus :)
Rekomenduočiau jaunimui ypač studentams :)
Nuvertėjimas? Na dabar pagal rinką gaučiau mažiausiai 1000 e, tad skaičiuokit patys.
Audi A3 8L 1.8 Attraction, 1997m
Audi A3 1997 m. 1.8l benzinas 92kW buvo pirmasis mano automobilis. Turėdamas labai ribotą biudžetą ir nedaug žinių apie automobilius savo A3 įsigijau iškarto po studijų ir tai buvo puikus pirkinys. Automobilis labai kantrus ir nelepus, modelis buvo 2/3 durų todėl mieste su tokiu parkuotis nėra problemų. Įsibėgėja greitai ir protingai spaudžiant buvo jausti, kad automobiliui buvo visiškai nesunku. Surinkimo kokybė tikrai gera, panaudotos medžiagos kokybiškos. Viskas ką teko daryti per dvejus metus tai pasikeisti tepalus tris kartus, stabdžių kaladėles, tik nusipirkęs profilaktiškai keičiau pagrindinį diržą ir priekinio keleivio pusės rato keičiau guolį ir granatą. Viskas. Tai buvo visi mano daryti remontai. Pakaba kietoka, bet užtai visiškai nelepi. Automobilis gražus (bet žinoma čia subjektyvūs dalykai). Kuro sąnaudos manau normalios (7-10l) kaip tokiam automobiliui. Tikrai nusisekęs pirkinys. Labai gaila, tačiau teko lieti ašaras, kai po eismo įvykio šį pavasarį teko automobilį parduoti. Tačiau renkantis kitą automobilį jau žinojau ko noriu. Ir nusipirkau... Audi. A3. Tik šįkart truputi jaunesnę.
Audi A3 8L 1.9 TDI Ambition, 2000m
Turiu audi a3, 2002 metų. Pas mus ji nuo 2006 metų, 1,9 TDI, 96kv, quattro. Tikrai ekonomiškas automobilis, vienintelis minusas, tai važiuoklės kietumas, bei vairo dėl 4 varomų ratų mažai besisukantis vairas. Tačiau visa tai atperka pliusai. Gedimų per visą šį laiką neturėjome didelių, nes standartiškai kasmet pakeičiami tepalai, visa kruopščiai apžiūrima. Planuose pirkti tik naujesne audi.
Audi A3 8L 1.9 TDI Ambition, 1997m
Turiu šį automobilį virš 1 metų, automobilis gero stovio, bet per metus teko investuoti apie 80eurų, kadangi mašina yra labai žema ir tik nusipirkęs kliuvau į ant kelio esantį šulinuką su maždaug pusašiu/vidine granata... Ko pasekoje neilgai trukus, teko keist granatą... Šią žiemą, paspaudus didžiausiam šaltukui, labai susitraukė aušintuvo tarpinės guma ir pradėjo varvėti tepalas. Tarpinė viena neparduodama, tad kainos įspūdingos, tačiau tarpinę nesunku pritaikyti, nuo įvairių kitų filtrų. Paspaudus šaltukui, susitraukus skysčiams pypsėjo lemputė, kad trūksta aušinimo skysčio, pakeitus žvakes kurių, vidutinės kokybės kaina, 8 eurai(keistos 3 į aušinimo skysčio pašildymą) problema dingo. Taip pat buvo perdegusi žibintų lemputė. Paskutinės trys problemos, manau yra tiesiog nusidėvėjimas per laiką ir nieko čia daugiau... Šie gedimai labai pigūs, dauguma gali atlikti pats, kadangi automobilyje, variklio ir kitose skyriuose yra vietos rankai prakišti, kaip reikiant... Manau antrus eksplotavimo metus nereikės investuoti visai į automobilį... Šio automobilio pliusai yra patvarumas, stabilumas važiuoklėje, greitas bėgėjimasis, malonus pavarų perjunginėjimas, maksimalus greitis su 1.9 TDI - 195km./h. Ypač smagus mieste, dėl mažo dydžio ir manevringumo.
Audi A3 8L 1.9 TDI Ambition, 1997m
Super!!! Važinėjau ja beveik 3 metus, na ir ką aš galiu pasakyti: kitą pirksiu lygiai tokią pat, tik naujesnę.
Jei manęs klausia, kodėl renkuosi tokią nedidelę mašiną galiu pasakyti, kad autostradoj varant visu greičiu mano kuro sąnaudos 8l/100km. O jei man reikės pervežti šaldytuvą ar visą didelę šeimyną aš nusamdysiu tam skirtą mašiną.
Audi A3 8L 1.9 TDI Attraction, 2002m
Papraastas, grazus, ekonomiškas. Ko daugiau reikia? Variklis dirba gana tyliai, bėgius perjungti vienas malonumas, pakaba irgi gera. Prieš sį automobilį turėjau VW Golf 4, tai Audi A3 yra žymiai geresnis, jaučiasi, kad aukštesnės klasės automobilis yra, aišku kaina atitinkamai irgi skiriasi. Vienintėlis dalykas, kad pradėjo tepalą "ryti", bet daugiau problemų kaip ir nėra.
Audi A3 8L 1.6 Ambiente, 2000m
Sveiki. Turiu si auto ir nelabai ka gero galiu apie ji pasakyti.. Vienintelis dalykas tai turbut kad gan graziai atrodo, daugiau tai nezinau. Variklis siplnas, bet rija kaip arklys, netraukia, bilda, barska. Buvo kuro siurblys sugedes uz kuri turejau nemazai pakloti..
Audi A3 8L S3 1.8T Quattro, 2002m
Šaunus automobiliukas: atrodo graziai, visi varomi ratai, nera didelis, tad galima lengviau prisiparkuoti, manevringas, trauka gera aisku jei nori vaziuoti, tai reikes ir kura apsimokėti. Pakaba kietoka, bet cia gi ne seimyninis busiukas, kad linguotume kelyje. Dalys galetu buti pigesnes, bet vazinejant su protu nelabai kas ir genda :)
Audi A3 8L 1.6 Attraction, 1998m
Nusipirkau ją po volvo 850 (superinis automobiliukas), ir prasidėjo! Mažutė ir manevringa, labai lengva parkuotis (vietos reikia vos didesnės už pačią mašiną). 100 arklio galių, o įsibėgėjimas 10,7s. tiesa tenka sukti iki 5000 apsukų. Stebina labai geras įsibėgėjimas ant didelių pavarų. Valdomumas nepriekaištingas.
Vairuoti ją vienas malonumas, bet važiuojant nelygiu keliu nemalonūs pojūčiai- ji tiesiog smenga duobėse. Šiaip mašiniukas labai žemas, lengva kažką užkabinti.Tenka stabdyti ten, kur anksčiau net pagalvot negalėjau.
Audi A3 8L 1.8 Ambition, 1997m
Tai geriausia ką aš turėjau.
Savo klasėje, tai neabejotinai vertas dėmesio ir labai praktiškas automobilis.
Patogu važinėti mieste, kamsčiuose. Labai judrus mašiniukas.
Labai man patinka, kad nereikia dirbti tik kurui, ryja labai mažai. Galima su ja ir palakstyti.
Su autoservisais nėra jokių problemų, taiso ją visur ir neplešia baisiai, daug ką galima ir pačiam susitvarkyt (na turint garažą ar pan.)
Audi A3 8L 1.9 TDI Ambition, 2002m
Mašina buvo iš Vokietijos, rida 45000. Ėmiau ją, nes galima ir gazą prispaust reikalui esant, bet labai tinkama miestui. Parkuotis vienas malonumas, telpa visur ir labai manevringa. Su tokia aišku į mišką nevažiuosi, bet man ir nėra tai labai aktualu.
Remontui galima sakyti nieko neišleidau, labai džiugina kokybė.
Man patinka ir jos salono išvaizda, žmonai irgi labai patinka, tikriausiai jai ir perduosiu savo mažutę. O sau pirksiu tikriausiai tokią tik naujesnę.
Audi A3 8L 1.6 Ambition, 1997m
Pirmiausia man patiko jos išvaizda (žmonos draugė tokią vairuoja), o kai atsisėdau ir sėdynė mane apgobė supratau, kad tai būtent tai ko man reikia. Labai gražus saloniukas. Įsibėgėjimo dinamika stebina, žinant, kad tai 1,6. Trasoje laikant 120-150 ima tik 6l/100km. Galima su ja palakstyti
na ir labai svarbu mieste- ji tikrai labai manevringa. Prie mano namo labai nedidelė aikštelė, bet dabar tai nėr problema, išsuku visur.
Ir taiso tokias visur iš eilės, kiekvienuose garažuose.