Audi 100 C4 2.8 E Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.8 l
- Galia:
- 128 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (36)
Audi 100 C4 Avant 2.3 E, 1993m
Puikus audi,norėciau tokios naujos...
Audi 100 C4 2.5 TDI, 1994m
Turiu benziną 1.8 nėra geresnės auto važiuoja minkštai garso įzoliacija super o dar ir nerudyja ko dar norėt
Audi 100 C4 2.5 TDI, 1991m
Tikrai už šį automobilį minimaliai prižiūrint jo nužudyti neįmanoma, o dar dalių kainos. Duper germany auto
Audi 100 C4 2.0 E, 1992m
Salonas akmens amziaus laiku kaip ir visa kita auto isvaizda,variklis stipriai persilpnas ir neekonomiskas,vaziuokle gan daznai byra,pagal auto isorinius matmenis vidus labai ankstas.
Audi 100 C4 2.8 E, 1991m
Sveiki, turim audi jau 10 metų, vis dar važiuojam su ja ir negailim jai jokių komplimentų, aišku, neskaitant, ten , kad blogai durelės atsidarinėja, ar jau dizainas senas. Užtat rūdelės nė vienos nėra, nors ir senikė ji, kaip daugelis vadina, vairuojant ją tikrai niekada taip nepastebėsi, trauka superinė, manevringa. Retai kas genda. Na mums asmeniškai liuks ne auto. Ir ieškom antro auto, naujos vistiek jos neturi to patvarumo kaip ši audinikė. Manau, mes su ja važiuosim dar ir važiuosim
Audi 100 C4 2.5 TDI, 1993m
AUTOMOBILI AUDI 100 C-4 25 TDI 85KW 1993METU TURIU 14 METU ,AUTOMOBILIS PILNOSKOMPLEKTACIJOS, VAZINEJAME KIEKVIENA DIENA,AUTOMOBILIO RIDA VIENAS MILIJONAS DU SIMTAI TUKSTANCIU KM, AUTOMATINIAI DEZIAI NIEKAS NEREMONTUOTA TIK TEPALU KEITIMAS VARIKLIS TAIP PAT NEREMONTUOTAS NET DABR TEPALU NEDEGINA NUO KEITIMO IKI KEITIMO, VARIKLIUI KEISTI TEPALAI FILTRAI DIRZAI ITEMPEJAI SKIVAS IR VISKAS,,VAZIUOKLIAI KALADELES SUPORTAI AMORTIZATORIAI STABDZIU SLANGELES IR ATRESTORUOJAMI SARNYRAI BEI TRAUKES ANTGALIAI,KEBULAS IDEALUS TIK PRAPUVO PRIKINIAI SPARNAI,DAR NENUMATYTI ELEKTROS GEDIMAI TAI LIUKAS NEVEIKIA TAIVALDYMO RANKENELES SUGENDA GAL JAU TRECIA KARTA KEICIAU O DAUGIAU PROBLEMU JOKIU TIK VAZIUOJI IR VAZIUOJI GAL KIEK KURO DAUGOKAI DEGINA ZIEMA MIESTE AUTOMATAS 8-9 LITRAI SIAIP GERAS AUTOMOBILIS DAR KOKIS PENKIS METUS VAZIUOSIU,,,,,,
Audi 100 C4 2.5 TDI, 1993m
Sveiki, nesenai nupirkau audi 100 C4 1993 metu, 2,5 TDI dizeliuka. Kadangi dar zalias sioj rinkoj, rinkausi is reno laguna 1999-2001 metu ir reno scenic 2001, kadangi seimoj yra kas vazineja jais. Bet pagal kainos ir kokybes santiki nieko doro neradau, tad pazystamas pasiule pirkt va tokio tipo audi. Nu ka nuvaziavaom paziurejom ir.......NUPIRKOM:) Ka galiu pasakyti apie si auto:
Monstras ne masina:) Ejom persimest su BMW 530 2004, zodziu kaip sakoma tegul eina tegu silkiu rukyt:). Ant 1km nepaeme niekaip. Variklis monstras. Aisku, paspaudus ir kuro sanaudos pasispaudzia. Turbina sudirba ties 2000 apsuku ir tas duoda pojuti. jei spaudi is vietos pirmos pavaros faktiskai nera. O dar 6 pavaru deze ekonomikos prideda kaip reikalas ant ilgu kelioniu. Zodziu, nenusivyliau nors metai ziaurus bet pakelus ant pakeliko, auto supuvimo nerasta, net originalus dankrato istatymo plasmases dar yra. Siek tiek kosmetinio remonto reikia,bet palyginus su laguna 1999 kur ziurejau nepalyginsi. Lagunai visas dugnas supuves, slenkscei gatavi, priekines arkos supuve, o cia cinkas...nepuna pagal metus paziurejus.
Audi 100 C4 2.5 TDI, 1993m
Sveiki. Mūsų šeimoje turim AUDI C4 2.5 TDI 85KW sedaną dar vadinama (češke) su mechanine 6 pavarų dėže. Mūsų šeimoje automobilis jau beveik 4 metai. Automobilio daugmaz tikroji rida butu 450000- 480000 KM ,nes kai pirkom automobili spidometras neveike teko pakesti. Su automobiliu jau pravazivom apie 65000 KM. Per ta laika is pakabos teko pakesti pakabos jungti taip vadinama sarnyra ir stabdziu kaladeles nes cia yra suprantamas dalykas . Variklio tepalus keiciam kas 10000 KM variklis tepalu neryja. Nors automobilis yra 5 cilindru ir automobiliui jau 23 metai yra gan ekonomiskas vaziuojant trasoje ar uzmestyje 6 begiu iki 110km/h ryja 5,8- 6-0 ltr ant 100 km, na cia ziurint kaip dar vaziuoti . Mieste kuro sanaudos jau didesnes mazdaug apie 8 ltr ant 100km. Akumuliatorius stovi po galine sedyne yra didelis pliusas uzkuriant automobili ziema. Prie -25 -30 automobilis kuriasi be jokiu problemu . Nors automobilio ilgis yra apie 5 metrai yra manevringas ir to paciu aukstas negu siolaikiski automobiliai ,tad su pravaziavimu sunkumu nekyla . Malonus garsas uzvedant varikli. AUDI 100 C4 NUO 1991 IKI 1994 PASKUTINIS RIMTAS IS AUDI MARKES AUTOMOBILIS KURIS PAGAMINTAS KOKYBISKAI !!! :)
Audi 100 C4 Avant 2.4 D, 1994m
Važiuoklė gera. Paprastas nesudėtingas remontas. Patvarus tvirtas kėbulas. Kokybiškas interjeras. Kas liečia variklį 2,4d tai labai traukos trukumas. Ir kaip toks vezlys tai daug valgo nes pastoviai reike ji grest kad kitem ant kelio nesimaisyt.
Audi 100 C4 2.4 D, 1994m
Audi 100 c4 2.4d turėjau tris metus. Pats automobilis tai labai patiko. Vidaus kokybiškos medžiagos, pigus važiuoklės remontas, mažai rudyjančios skardos. Bet variklis tai tikra patycia, nei jegos nei greicio nei apsilenkt vienu zodziu toks tupas kad baisu. Vargo daug turejau kol as ja pardaviau. Taciau pardaves vistiek nusipirkau audi a6 c4 2,5tdi103kw kebulas taspats isvaizda panasi bet vazevimas,. trauka, tikras malonumas po to 2.4d kibiro.
Audi 100 C4 2.0 E, 1994m
2,0 v16 doch, ir dar kvatro, variklis nera ispudingai galingas, bet ant asfalto prasuku visus ratus su pirmu begiu, šeip 2014-12-20 tvarkaiu visa vaziukle prieki ir gala, tai servisas uzsiprase 600 lt, manyciau kad tikrai mazai, pepalyginsi su aliuminke, ir dar ypac kai kvatrines galas yra pilnas ivairiu gumu ir traukiu,po kol kas dar rudziu neturi niekur, elektronika visa niekuo nesiskiria nuo b5 a4, bet jau su pacia imanomai pilniausia, nors daug jaunesnis auto.zodziu liux auto.
ant savo zirgo turiu uzdejas r16 ziemines, tai pravaziuoju visur.
kas liecia varikli, tai gan retas motoras, arba jau ju Lt mazai visi i uzsieniu isvaziave auto projektams, arba visi uzdrozti,manyciau kad 103kw pakanka tiek ant lenkimo ir begejantis
Audi 100 C4 2.0 E, 1994m
Važinėju su audi c4 2.3 benzinas / dujos, galiu pasakyti, kad automobilio kainos ir kokybės santykis labai geras, tikrai rekomenduočiau žmonėms neturintiems daug pinigų, bet norintiems erdvės ir malonaus važiavimo. Patarčiau pirkti tik 2.3 arba 2.8, kadangi auto nemažai sveria, tad mažesnio litražo pirkt neapsimoka, kuro sanaudos tikrai nebus mažesnės.
Audi 100 C4 Avant 2.4 D, 1991m
turejau 2.4 d 60 kw 3 metus. nusipirkau,susitvarkiau ir vazinejau.vaziuokle viskas gerai priekaistu kaip ir nera. O kas liecia varikli tai manau tokiai masinai 60 kw permazai( greicio siaip nemegstu ). i koki kalna tai labai sunkiai kyla,o jei pakrauta tai isvis nekalbu.detales kazkas rase pigios,bet nepasakyciau tvarke man varikli BEVEIK kapitalini dare sumokejau 1800lt neskaitau kad tai pigu. su 2.4 varikliu niekam nesiulyciau pirkti,bet tuo paciu dziaugiuosi kad nupirko is manes.
Audi 100 C4 2.3 E, 1991m
Visgi masina 23metu senumo, dar 2.3 motoriukas, pasaka! Su varikliu problemu nera, kartais buna sugesta tai tas tai tas, bet 23metu senumo masinos nera naujos, 5metus su garantiniu gi nevaziuosi nusipirkes :) Per 4 metus rimtu gedimu nera buve, sarnyrai, trauke, amortizatoriai priekiniai, kuro siurbliukas.. Nu ir kiti ten smulkus dalykai.. Su elektronika dar nieko neteko daryti, viskas veikia.. Nors tiek tos elektronikos ir tera.. langai, liukas, veidrodeliai.. Masina labiau skirta kiek ilgesnems kelionems, nes yra labai erdvi. O jei reikia mieste pasivazinet tai audi 80 manau labiau tiktu :). Kaip ir prie trukumu parasiau taip ir cia parasysiu, rudys labai veikia masiniuka, na viso labo per keturis metus netvarkyta rudziu, tai 10x10cm ribose per visa kebula rudziu ir 2 skyles 5LT dydzio. Rekomenduoju si automobili :)
Audi 100 C4 2.0 E, 1991m
Turejau dvi c4. pirmoji buvo 2,3. Vazinejau viskas patiko nieko daryt nereikejo o po metu pardaviau dar brangiau nei pirkau, pardaviau ne del to kad bloga masina o norejosi kazko kito, galingesnio, todel isigyjau tokia pat tik 2,8 automata. Labai patenkintas, vaziuot pigu(Dujos), taisyt taip pat, nors taisyt tikrai daznai nereikia. Pakaba tvirta ir minksta.