Alfa Romeo GTV 3.0 V6 Lusso Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.0 l
- Galia:
- 160 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 6.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 11.7 l
Atsiliepimai (4)
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo, 1996m
Zinau kad daugelis nuspirke automobili ir jam pradejus byreti keikiate ji ir norite kuo greiciau atsikratyti. As manau kitaip, visuomet jei sutvarkau kazkokia detale, atsimenu jog butent toje vietoje jau buvo tvarkyta ir laukiu kol antra karta ja vel reikes tvarkyti. Dazniausiai nesulaukiu.
Taigi, zinoma pirkau pigiai, daug investavau i remonta, dabar vazineju patenkintas.
Variklis labai galingas bet tuo paciu ir ekonomiskas, uzmiestyje apie 8 litrus, mieste apie 12. Vidurkis 10.
Vaziavimo malonumas tai vienas is privalumu, bet manau pats pagrindinis privalumas kai tu vaziuoji o i tave visi ziuri, ty i automobili :)
GTV kaina manau tik kils. Ju labai mazeja.
Alfa Romeo GTV 2.0 16v TSpark, 1996m
Turiu jau antrą GTV pirmas buvo 2V6 turbo. Įspūdingas automobilis neturėjau jokiu problemų. Dabar turiu 2.0 16v. Tspark. taip variklis reikalauja priežiūros, tikrinti tepalus dažniau reikia. Antri metai važinėju dar nebuvau servise. Važiuoklė priekinė tikrai paprasta su galu šiek tiek rimčiau bet nieko baisaus. Automobilis 96 metų neturi jokios rudelės. Dabar ieškau AlfaRomeo GTV 3V6 24v. variklis neužmušamas.
Alfa Romeo GTV 2.0 16v TSpark, 1995m
Isskirtines isvaidos automobilis. Kebulas - plastikinis kapotas, visumoje gerai apsaugota nuo korozijos, labai tvirta konstrukcija (neveltui svoris ~1,4t tuscios) bagazines faktiskai neturi (telpa nebent kompiuterio krepsys). Variklis - Twin Spark (2 zvakes vienam cilindrui) atnaujintas, vietoje grandines (senasis gamintas iki 1995) stovi paskirtimo dirzelis, kuri vertetu keisti kas 60k km, priesingu atveju rizikuojama kad nutruks, voztuvu kiekis irgi padidejo - vietoje 8 stovi 16, labai lepus variklis prastiems tepalams ir nepriziurai, megstantis padeginti tepalus, nors esant labai geram varikliui to nebuna. Greiciu dezes - retais atvejais pasitaiko rimtu problemu. Pakaba - priekine - labai paprasta (labai pigiai tvarkoma), galas - sudetingiau, detales tik nuo GTV modelio eina, nors galima ir atitikmenu rasti (opel salenblokai tinka ir pan.). Stabdziai - eiliniski kaip daugeliu automobiliu. Elektronika - nekelianti jokiu dideliu rupesciu (tik smulkmenos pvz. nuo dazno sedyniu stumdymo sedyneje esantis air bag daviklis nebekontaktuoja ir uzsideda ispejamoji air bag lempute). Salonas - sportiskas interjeras, ganetinai neblogos kokybes medziagos, recaro sedine, isedus jautiesi kaip sportineje masinoje (kojos nueina gilyn), priekyje sedinties vietos sociai - gale - faktiskai nieko, komplektacijos - elektriniai langai, veidrodeliai, visi modeliai su kondicionieriumi, naujesni ir su klima, labai daznai odiniai salonai, zodziu yra pilnai tas ko uztenka sportiniam automobiliui. Bendrinant - variklis reikalauja didesnes prieziuros, kebulas, pakaba ir kiti mazgai tarnauja patikimai, kuro sanaudos siek tiek didokos - mieste 11l, uzmiestyje 8l. Radus gerai islaikyta ekzemplioriu, idedant siek tiek meiles tarnaus ilgai ir patikimai.
Alfa Romeo GTV 2.0 16v TSpark, 1998m
turejau sy auto apie pora metu. tikras servisu draugas.(kaip ir visi alfa markes auto). nespeji sutvarkyt kaip po poros savaiciu vel vezi y servisa ir ieskai daliu. kas neturi kur kist pinigu ir yra alfa fanas tai jis tikrai jums.