Alfa Romeo GT 2.0JTS Progression Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 122 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.7 l
Atsiliepimai (4)
Alfa Romeo GT 1.9JTD 16V Progression, 2005m
Turiu Alfa GT 2005 1,9jtd, aš dabar pats kaip alfa patinas, masina yra nuostabios išvaizdos, tiek viduje tiek išorėje, pačios detalės galėtų būti geresnės kokybės, bet tada jau mum šis mašiniukas būtų per brangus draugai mieli, taigi džiaukimės prasta kokybe,nes išvaizda viską atperka, ir plius dar variklis vienas iš patvaresnių
Alfa Romeo GT 1.9JTD 16V Progression, 2005m
Automobilio išvaizda tikrai išskirtinė. Tarp įprastų ir atsibodusių kasdienių automobilių šis atkreipia daugelio žmonių dėmėsį. Tačiau automobilis reikalauja daug priežiūros ir nervų. Su lietuvišku klimatu bei keliais sutaria nekaip. Važiuoklė ganėtinai kieta, silpna. Važinėjant prastesniais keliais, nuolat atsiranda įvairių barškesių. Esant drėgnesniam ar šaltesniam orui, atsiranda nesklandumų su langų darinėjimusi. Priekyje vietos užtektinai. Sėdynės, vairas, visi valdymo įtaisai tikrai patogūs. Salonas gana paprastas, tačiau geras. Gale vietos mažoka. Garso izoliacija nekokia. Bagažinė nemaža. Matomumas parkuojantis atbuliniu prastas. Auto sąlyginai nedidelis, lengvas, stabilus, ekonomiškas. Trauka nebloga. Eilinių paprastų remontų ar dalių kainos tikrai nekosminės. Priekinių lempučių pakeitimas - tragedija. Norint išimti visą žibintą, reikia nuimti buferį. Nenorint to daryti tenka ilgokai pavargti. Kiekvienas, nors ir paprastas remontas, reikalauja nemažai pastangų. Šiaip automobilis smagus, pakankamai greitas, gražus, neatsibodęs, tačiau reikalaujantis ir šiek tiek daugiau kantrybės.
Alfa Romeo GT 1.9JTD 16V Progression, 2004m
Nusipirkau automobili pries 2 menesius ir kol kas esu labai patenkintas, Kalbant apie pacia masina, vidaus interjeras labai dailus bei kokybiskas, sedynes patogios, gale kaip tokioje masinoje tikrai daug vietos. Vaziuokles remonto kaina yra nedidele, kaip palyginimui sarnyo kaina 80lt, amortizatorius 120lT. Taciau vaziuokle yra kietoka, taciau visa tai atperka trauka, tokiai nedidelei masinai 110kw yra tikrai nemazai. Minusai yra elektronika, reikia nusiteikti kad skydelis degs kaip ir kaledine eglute, taciau klaidas galima panaikinti nusipirkus laida ir isinstaliavus alfaromeo repair programa. Kuro sanaudos uzmiestyje 5L/100km vaziuojant 120km/h. Bet svarbiausia dizainas viso automobilio yra isskirtinis ir nepakeiciamas, vaziuojant su sia masina daugelio zmoniu akys kris i jus, nes toks autombilis yra tikrai isskirtinis, tai kad megaukitis greicio, grozio ir kuro sanaudu santykiu!!!!
Alfa Romeo GT 1.9JTD 16V Progression, 2007m
Turiu GT jau pusmetį, pagamintas jis 2007 m. 11 mėn. Pirkau nebrangiai, tačiau paskui teko nemažai investuoti: reikėjo sutvarkyti važiuoklę, nes mėgstu, kad viskas būtų puiku. Prieš tai turėjau kelis metus E klasės mersedesą, tai palyginus GT detalių kainas, yra vienas juokas. Jei mersedeso viršutinė priekinė šakė su šarnyru kainuoja 930 Lt, tai čia bent 10 kartų mažiau. Pasirodo, GT modelius mėgstama iš užsienio parvaryti su nudrengta važiuokle, kurią paskui pirkėjas turi vis dėlto nepigiai susitvarkyti. Taigi perkant tiesiog būtina įvertinti važiuoklę. Sužavėjo dyzelinis variklis. Traukia kaip kelių litrų benzininis. Kai reikia ką nors pavyti arba aplenkti, tai galima padaryti labai greitai. Variklis žiemą kuriasi labai gerai, tik reikia pasikeisti dyzelino filtrą ir nepilti kuro iš nežinia kur, tam tikslui yra degalinės. Kiek teko kalbėti su kitais Alfa Romeo savininkais, GT dyzeliniai varikliai yra neužmušami - 400 000 km yra toli gražu ne riba, tik reikia laiku keisti dantytąjį diržą ir įtempėją ir tepalus ne rečiau kaip kas 10 000. Šiaip jokių problemų su GT tikrai nebuvo. Sunku pakeisti priekinių farų lemputes, nes labai prastas priėjimas, tačiau vis dėlto tam tikslui nereikia nuiminėti priekinio bamperio, kaip pvz., Hondoje Jazz. Pasikrapščius ilgiau, tai galima padaryti ir pačiam. Taip pat žavi kuro sunaudojimas. Po besaikio mersedeso tai tiesiog atgaiva. Kompiuteris dabar rodo 5,8 vidutines sąnaudas 100 km. Važinėju ir po miestą, ir užmiestyje kasdien, taigi režimas yra universalus. Prisipylus pilną baką trasoje, manau, galima nuvažiuoti ir 800 km. Elektronika kol kas nepaveda, gal per daug jos ten privaryta, nes tablo rodo, kad, pavyzdžiui, perdegė kairys priekinis pažibintis net tada, kai šviesų dar neįjungei. Net menkiausias falšgedimas – iškart atsiranda užrašas, kas negerai. Tai pertekliniai elektronikos dalykai, kurių galima apseiti. Garso izoliacija galėtų būti kiek geresnė, bet gal taip turi būti, nes tai juk sportinis kupė, beje, vienintelis kupė dyzelis. O šiaip mašina manevringa, mieste patogu važinėti, nes gali visur su ją įlįsti. Galėtų būti minkštenė važiuoklė, mažesnis apsisukimo kampas.