Alfa Romeo 147 1.9JTD 16V Black Line Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.9 l
- Galia:
- 110 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 9.1 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.9 l
Atsiliepimai (5)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Progression, 2005m
1,9 85kw 2005m. facelift. Važinėju penktus metus. Manevravimas malonus, posūkius ima labai grakščiai, valdymas patogus, bet bėda važiuoklėj, jaučiasi kiekvienas lopas, duobė ar dar bet kas, barška, tarška, net ir atrodo su pakeista važiuokle kitą dieną jau kažkas bilda... Elektronika pakankamai neblogai atlaikė, tačiau teko pakeist abs bloką ir mėgsta kartais klaidą kokią mestelt, kurios kitą dieną nebėra(labai smagu kai nuvažiavus į tech. ir pakračius išmeta klaidą :) ). Remontas gal ir ne brangus, tik gana dažnas, ypač važiuoklės. Su 1,9 85kw varikliu jokių bėdų nebuvo, sankaba irgi žmoniškai laikė. Rūdys labai nepuolė, bet dažai pradėjo luptis ant arkų ir kitur kur sueina atskiros detalės. Labai patogios sėdynės, apgaubia maloniai. Garso izoliacija prastoka. Sąnaudos mažos, apie 6.0l gaunasi mišrus. Jei nebaisu kišti pinigus į važiuoklę, tai automobilis tikrai neblogas, tik nuvertėjimas nežmoniškas.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Progression, 2003m
Prieštaringas automobilis, kurį vienu metu ir mėgsti, ir nekenti. Tobulai gražus ir jaukus interjeras, išorė iš karto sako, kad sukurtas Italijoje, kur žmonės apie dizainą ir stilių išmano. Geria nedaug dyzelio, važinėjant 50/50 mieste ir užmiestyje, nedidelius atstumus, vidutinės sąnaudos 5.9 l/100km. Įspūdingai stabdo ir elgiasi posūkiuose. Labai talpi, teko vežti visokiausių gabaritų ir svorių krovinius, didžiulis pliusas jai už tai. Man asmeniškai labai patogios sėdynės.
Kiek per 2 metus važiuoklei detalių pakeista, nebeįmanoma suskaičiuoti, nors varikliui dar niekas nesugedo. Mėgsta mėtyti klaidas, kurios pačios po kelių dienų išnyksta. Važiuojant jaučiasi visi kelio nelygumai, purto, krato, supa ir dar kas tik nori. Nuolat kas nors barška, bilda arba ūžia ir po remonto iki naujo garso atsiradimo praeina kokios 2 savaitės. Blogiausias dalykas yra ratų pasukamumas, niekas netiki, kad automobilis gali taip siaubingai apsisukinėti, kol patys nepamato. Visas dugnas rūdyja ir krenta gabalais.
Žmogui, kuris itin vertina išvaizdą, tai geras pasirinkimas, nes už labai mažą kainą šis automobilis džiugina kiekvieną kartą jį pamačius ir ypač į jį atsisėdus. Na, o jei ant išvaizdos nusispjauti, tada čia pigus, nepatogus, dažnai gendantis kibiras, kuris bent jau mažai geria ir galima sukišti beveik neišardytą sofą.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Progression, 2005m
Turėjau alfa iš Nyderlandų, kiek žinau vieno šeimininko. Nusipirkęs iškarto teko įdėt 1000 lt į važiuoklę. Be abejo buvo pakeisti tepalai ir filtrai. Teko stebėti elektronikos "durniavimą" drėgnais orais, kartais rodydavo tepalo nebuvimą arba užsidegdavo oro pagalviu lempute. Labai patiko salono jaukumas ir mašinos valdymas, paklusni mašinyte. Nors žmones ir sake kad bus problemų su važiuokle, tokiu neturėjau. Kaip mašina prižiūrėsi, taip ir važinėsi. Jei per duobes spaust tai bet kokia masina neatlaikys.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Progression, 2004m
Pats automobilis yra pakankamai traukiantis aki, labai malonus vaziuoti, bet tuom ir baigiasi malonumai. Pakaba - tikrai jautri Lietuvos salygoms, originalio dalys nera pigios (alternatyvos dazniausiai labai nepatikimo, nebent restauravimas, ko daugelis nesupranta), elektronika - ten problemu daugiau nei bet kur, pats turejau masina 2004 m, su realia rida ~170k km. - elektronika gedo pastoviai, tik orai subjursta, dregme pasideda, sniegas, salciai, taip masinai prasideda aibes bedu, nuo sudegancios pakaitinimo zvakiu reles iki viso sagyliu bloko susvilimo, radio/cd grotuvo sudegimo, galinio valytuvo uzsikirtimo ir t.t. priezastis galetu buti paprasta - labai daug kas prastai apsaugota nuo vandens ir dregmes, prastos izoliacines medziagos, tad jei ryte uzvedus dega lempute ABS, stabilumo ar praslydimo kontroles, tai dar nereiskia, kad yra gedimas, tiesiog dienai einant jos uzgesta ir taip sakant iki kito ryto, nors aisku tuom metu tos sistemos ir neveikia. Variklis - cia turbut vienintelis plius, JTD motorai tikrai patikimi ir vargo nekeliantys jei tinkamai priziuri (laiku keiciami geri tepalai, filtrai, dirzeliai, itempejai ir pan.), greiciu deze irgi nera problematiska, nebent tik kiek padylanti begiu perjungimo kulise (kitaip sakant parudija trosai begiu perjungimo), kebulas, grazu, bet ivedus i youtube paieska "alfa 147 crash test" grozis buna nebeaktualus, taipogi vandens pralaidumas i salona (pvz jei dvidure tai pro galiniu langus ar galines lempas), taip pat pro kapoto puse ant elektronikos). Vaziavimas - tikrai geras, pakaba sportika, varikliai elastingi, salone vyrauja sportiska aplinka, nors pasisukamuma ratu yra ganetinai nedidelis.
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Impression, 2003m
Variklis: Tyliai dirba, ekonomiskas nedraskant, bet paspaudus ir 12 atsigeria.
Važiuoklė: Suremontavus jau kita diena bumtelejus i dedesne skylę kelyje pirma mintis "ar tai buvo paskutinė duobe kur niekas nesubarskejo?" Greitai vaziuoklė issidevi, taciau masina labai manevringa, konfortabili, nekrato.
Elektronika: jokiu bedu neturejau.
Kėbulas: Nezinau ar visose, bet maniskej buvo cinkuotas, nerudyjo net ten, kur pradrėksti arba nuo akmenukų nutrupinti dazai.
Patiko salonas. Nera ka lygint su 156 barskuciu. Labai kokybiskos medziagos, gera garso izoliacija.