Ženevos parodoje debiutuoja atnaujintas „Mazda CX-7“ visureigis. Gamintojai praneša, kad nuo šiol Europoje parduodamas automobilis bus komplektuojamas ir su „Euro 5“ aplinkosaugos standartus atitinkančiu dyzeliniu varikliu.

Atnaujintas „Mazda CX-7“ nuo šiol bus atpažįstamas pagal naujos formos radiatoriaus groteles, pakeistą priešrūkinių žibintų bei galinio buferio dizainą. Taip pat visureigis bus komplektuojamas su naujo dizaino 18 arba 19 colių lengvojo lydinio diskais. Salone labiausiai dėmesį turėtų patraukti naujo dizaino vairas bei mėlyna prietaisų skydelio apšvietimo spalva.

 
Iki šiol „Mazda CX-7“ buvo gaminamas su vieninteliu 2,3 l, 260 AG, 380 Nm benzininiu varikliu su turbina. Pastarasis motoras ir toliau bus montuojamas į visureigį, tačiau europiečiai galės rinktis ir dyzelinį 2,2 l, 173 AG variklį su turbina, kurio maksimalus sukimo momentas – 400 Nm. „Mazda CX-7“ su šiuo motoru vidutiniškai sudegina 7,5 l degalų, o iki 100 km/h įsibėgėja per 11,3 s.
 

Į atnaujintą visureigį japonai taip pat montuos patobulintą navigacinę sistemą, erdvę aplink automobilio galą stebinčią sistemą (RVM) bei įrangą, kuri ekstremaliai stabdant įjungia avarines šviesas ir įspėja iš paskos važiuojančius vairuotojus (ESS). Be to, gamintojai patobulino „Mazda CX-7“ pakabą bei sutvirtino kėbulą. Taip pat visureigis bus gaminamas tik su visų keturių pavara, kuri variklio galią automatiškai paskirsto santykiu nuo 100:0 iki 50:50.