Temperatūros stulpeliui nukritus žemiau nulio, svarbu prisiminti saugiam vairavimui ant ledo ir sniego reikalingas žinias ir įgūdžius.

„Visi manevrai turėtų būti atliekami atsargiau ir lėčiau, kad būtų sumažinta klaidos tikimybė. Dideli temperatūrų pokyčiai per trumpą laiką kelia ypatingai didelę grėsmę, nes tenka nuolatos taikytis prie besikeičiančių sąlygų”, – sako „Renault” vairavimo mokyklos direktorius Zbignievas Veselis.

Įkalnė

Važiuojant įkalne, kai kelio paviršius gali būti slidus, būtina prisiminti:
- išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir, jei įmanoma, palaukti, kol kiti automobiliai priekyje jau bus įveikę įkalnę,
- vengti stabdyti automobilį,
- laikytis eismo sąlygas atitinkančio pastovaus greičio,
- prieš pradedant manevrą įjungti reikiamą pavarą, kad važiuojant įkalne nebereikėtų žeminti pavarų.

„Žiemos sezono metu važiuojant įkalne ir esant eismo spūsčiai būtina išlaikyti didesnį atstumą tarp automobilių nei įprasta. Priekyje esantis automobilis prieš pradėdamas važiuoti slidžiu keliu gali truputį pariedėti atgal. Papildoma erdvė yra reikalinga tam, kad ratai atgautų prarastą sukibimą ir būtų išvengta susidūrimo”, – aiškina „Renault” vairavimo mokyklos instruktoriai.

Nuokalnė

Važiavimas nuokalne žiemą:
- pasiekus kalvos viršų reikia sumažinti greitį,
- važiuoti žema pavara,
- vengti naudoti stabdį,
- laikytis kiek įmanoma didesnio atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio.

„Ant aukštos kalvos, kai sunku prasilenkti skirtingomis kryptimis važiuojantiems automobiliams, nuokalne važiuojantis vairuotojas turėtų sustoti ir praleisti važiuojantį įkalne. Esant tokioms sąlygoms įkalne važiuojančiam automobiliui sustojus gali būti neįmanoma pajudėti iš vietos”, – aiškina „Renault” vairavimo mokyklos instruktoriai.