XX amžiaus dešimtajame dešimtmetyje Audi visų savo modelių pavadinimuose pradėjo naudoti raidę A. Nuo to momento automobiliai su keturiais žiedais ėmė kopti karjeros laiptais – aukštyn į verslo lygą, kur karaliavo  BMW.

Lygiai taip pat pradėjo kilti ir Audi modelių gamybos bei pardavimų kreivė.

Nenuostabu, kad keturių žiedų automobiliai jau kvėpuoja konkurentams iš Bavarijos tiesiai į nugarą.

Pavyzdžiui, naujasis Audi A1 –  modernus, naujausia technika ir vykusiu dizainu pasižymintis automobilis.

Ar tai reiškia, kad Audi automobiliai nieko nenusileidžia BMW modeliams?

Kaip yra iš tiesų padės išsiaiškinti šis testas, kuriame dalyvauja net devynios modelių poros.

 

Ar A1 yra Nr. 1?

 

 

Retro automobiliukas ar nežinomas naujokas?

Įmantrų dizainerių kostiumą vilkintis Audi A1 nori nuo sosto nustumti britų ikoną. Pasirodo, kad naujokas ne iš kelmo spirtas. Audi automobiliams visuomet reikėjo daugiau laiko įsibėgėti, kad vėliau galėtų parodyti savo stipriąsias puses.

Taip buvo su Q7 ir Q5, taip buvo su TT, taip bus ir su naujuoju A1.

Šiuo metu prabangių mažių rinkoje  karaliauja BMW priklausanti Mini markė, kurią nuo šiol mėgina atakuoti varžovas iš Ingolštato – Audi A1.

“Geriausi visų laikų išankstiniai užsakymai”, – išdidžiai skelbia Audi vadovybė apie savo kūdikį, kuris dėl į akis krintančio dizaino traukia visų domesį. Argi jis ne mielas? Nėra abejonių, kad A1 galėtų paūgėti – ir ne tik  damų akyse. Tačiau faktas yra tai, kad Audi A1 genuose užkoduota VW Polo (taip pat ir Seat Ibiza bei Škoda Fabia) kilmė. Tarsi mėgindami nuslėpti kilmę, gamintojai itin išdailino savajį mažylį.

Svarbu pasakyti ir tai, kad pirkėjus Audi A1 vilioja ne tik dailia išore, bet ir kitomis puikiomis dorybėmis. A1 siūlo daugiau vietos keleiviams, gali praryti daugiau krovinio bagažinėje, pasižymi didesniu kraulumu ir atrodo lyg  būtų suaugęs nei palyginti lengvabūdiškai linksmas Mini Cooper.

 



Tačiau išriedėjus į kelią išlenda Mini privalumai. Pirmiausiai gerų žodžių nusipelno puiki vairo sistema, kuri Mini Cooper mažyliui leidžia žvaliai ir užtikrintai “piešti” vieną posūkį po kito.

Džiugina ir tai, kad BMW neseniai  atsisakė į Mini modelius montuotų Peugeot variklių ir pradėjo naudoti savos gamybos. Toks pasikeitimas geras tuo, kad dingo buvusi turboduobė, o pats motoras nenuilstamai pluša turėdamas 270 Nm sukimo momentą.  

Akivaizdu, kad tai šiuo metu geriausias mažiems automobiliams skirtas dyzelinis variklis.

Džiugina ir tai, kad testo metu Mini Cooper suvartojo pusę litro dyzelino mažiau nei konkurentas.

Grįžtant prie naujoko Audi A1 reikia pasakyti, kad jo pakaba akivaizdžiai kietesnė nei Mini Cooper.

Pavyzdžiui, važiuojant lėtai prastais keliais mažius rieda sunkokai ir tik išlėkus į greitkelį, kur greitis didesnis, važiuoja geriau. Ne itin gyvybingas ir 105 AG Audi A1 motoras (Mini Cooper variklio galia – 112 AG). Tam įtakos turi ir tai, kad A1 yra šiek tiek sunkesnis už britą.

Malonu, kad visą tai A1 kompensuoja savo tauriu interjeru. Čia nerasite nė pėdsako giminystės su kukliais VW automobiliais. Juk puoštas raižyta plastmase Mini salonas tikrai negali varžytis su prabangiu Audi interjeru.

Akivaizdu ir tai, kad ieškantis tikro automobilio turėtų rinktis Audi  A1, o tiems, kam reikia suaugusiųjų žaisliuko – Mini Cooper.

 

Audi A1:Mini

Kėbulas 1:0
Pakaba 0:1
Komfortas 1:0
Važiavimas 1:1
Kaina 1:0
Galutinis įvertinimas 4:2

Dvikovos nugalėtojas- Audi

Išvada

Geresnis mažylis – Audi A1 nugali Mini. Tuo stebėtis neverta. Abu automobiliai brangūs, tačiau Audi A1 pasiūlo daugiau: tai erdvesnis, talpesnis ir šiek tiek pigesnis mažas automobilis. Tiesa, Mini Cooper variklis kelia daugiau susižavėjimo.