Dar vienas širdį skaudinantis įvykis – trys paaugliai, paėmę 2010 Ford Mustand GT testiniam važiavimui jį sumaitojo nepataisomai (ar nekyla mintis, kad geriau jau man būtų tą automobilį davę? Man tai kyla…).
Sakyčiau, ganėtinai standartinė situacija, kai jauniklis pasiima savo galingo (matyt pagal jo protelį per galingo) automobilio raktelius, įsisodina keletą draugų ir išvažiuoja pasilakstyti. Paprastai toks pasivažinėjimas baigiasi taip pat, kaip ir šiuo atveju – sudaužytu automobiliu.
Žiūrint nuotraukas šiek tiek stebina informacija, kad nei vienas nebuvo prisisegęs saugos diržų, o vienas nelaimėlis netgi išlėkė iš automobilio, bet visi važiavusieji liko gyvi ir tik su minimaliais sužalojimais.
Neįtikėtina, ar ne? O automobilis… Labiausiai sumaitotas Mustang’o priekis, o kabina kažkokiu būdu liko praktiškai sveika. Greitis, kokiu automobilis buvo vairuojamas, neatskleidžiamas, tačiau vienoje iš nuotraukų galima matyti, kad spidometras pastrigęs ties maždaug 100 mylių per valandą (161km/h).
Tačiau visame šiame reikale yra ir šviesioji pusė – 5 saugumo įvertinimo žvaigždutės, kurios automobiliui iš IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) buvo suteiktos prieš porą mėnesių, dabar pasitvirtino visu 100%. Pasitvirtinęs ne pačiu maloniausiu būdu, tačiau atrodo, kad maksimalus reitingas, gautas už vairuotojo ir keleivio pusių priekio bei šoninių smūgių testus, yra tikrai nusipelnytas (hm.. šiek tiek skamba kaip automobilio reklama... bet aš čia ne apie tai).
2010 Mustang’e yra sumontuotos kelios zonos, kurios sugeria smūgio jėgą ir apsaugo kabiną. Tai paaiškina, kodėl kabina per avariją liko nesumaitota ir vaikinai liko gyvi.