Vairuotojams, perkantiems automobilį, kainą ir markė yra esminiai kriterijai renkantis. Apibendrinus automobilių skelbimų ir kainų statistiką matyti, kokių markių automobiliai dominuoja pasiūloje ir kokiais labiausiai domisi patys pirkėjai.
Asmenims, norintiems nusipirkti automobilį, nuo šių metų pradžios buvo pateikiama daugiausia pasiūlymų įsigyti vokišką automobilį, rodo autotransporto skelbimų portalo Autogidas.lt statistika. Į populiariausiųjų parduodamų TOP 10 patenka Audi, Volkswagen, BMW, Mercedez-Benz, Opel, taip pat amerikietiškasis Ford, prancūziškieji Renault, Peugeot, japoniškasis Toyota ir švediškasis Volvo (pateikta mažėjimo tvarka). Šių markių automobiliai sudaro netgi 70 proc. visos automobilių pasiūlos.
Palyginti šių metų pasiūlos ir paklausos duomenis, paklausos TOP 10 skiriasi nuo pasiūlos TOP 10. Nors vokiškų automobilių pasiūla dominuoja, tačiau pirkėjai vis labiau domisi ne tik jais, bet ir prancūziškais arba japoniškais automobiliais. Pirmaisiais metų mėnesiais buvo labiausiai domimasi Audi, BMW, Opel, Renault, Ford, Mercedez-Benz, Peugeot, Mazda, Toyota ir Mitsubishi automobiliais. Iš šios Autogidas.lt statistikos matyti, kad nepakankamai pirkėjų susidomėjimo sulaukia pagal pasiūlą populiarūs Volkswagen ir Volvo.
Išanalizavus skelbimuose pateikiamas automobilių kainas, matyti, kad daugiau nei pusė parduodamų automobilių kainuoja iki 25 000 Lt. Iki 10 000 Lt kainuojantys automobiliai sudaro vidutiniškai 38 proc. automobilių pasiūlos.
Iš portalo Autogidas.lt apklausos rezultatų, daugumai vairuotojų (netgi 87 proc. respondentų) tinkama kaina yra ne daugiau kaip 16 000 Lt (iš jų 46 proc. gali mokėti iki 5 000 Lt, 30 proc. – iki 10 000 Lt, 11 proc. – iki 16 000 Lt). Dar beveik dešimtadalis respondentų gali mokėti iki 25 000 Lt. Daugiau kainuojantys automobiliai įperkami vos keliems procentams vairuotojų.
Autogidas.lt informacija