Vieni vairuotojai, norėdami pirkti automobilį, ieško tokio, kuris būtų kuo pigesnis, kiti teikia pirmenybę naujiems automobiliams, žavėdamiesi galimybe turėti dar niekieno nenaudotą transporto priemonę. Lietuvoje naujų automobilių pasiūla ne tokia gausi, palyginti su naudotų, tačiau jau ryškėja, kokie nauji automobiliai pirkėjus domina labiausiai.
Valstybės įmonės Regitros statistikos duomenys rodo, kad šių metų liepos mėn. naujų automobilių penkios populiariausios markės buvo Volkswagen, Nissan, Peugeot, Opel ir Fiat. O didžiausia pasiūla naujų automobilių skelbimuose internete buvo Toyota, Opel, Hyundai, Volkswagen ir Ford markių automobilių, rodo autotransporto skelbimų portalo Autogidas.lt skelbimų statistika.
Ieškantieji pirkti naują automobilį antrąjį metų ketvirtį labiausiai domėjosi Toyota Land Cruiser arba Volkswagen Golf automobiliais. Portalo Autogidas.lt statistika rodo, kad daug susidomėjimo taip pat sulaukė nauji Opel Astra, Ford Focus ir Hyundai Sonata.
Skelbimuose, publikuojamuose internete, siūlomos naujų automobilių kainos vidutiniškai siekia apie 40000–50000 Lt, tačiau siūloma ir nemažai brangesnių transporto priemonių. Vidutinė Toyota Land Cruiser kaina siekė 190000 Lt, Volkswagen Golf – apie 35000 Lt, Opel Astra – apie 54000 Lt, Ford Focus – vidutiniškai 33000 Lt, Hyundai Sonata – 92000 Lt (pateiktas 2010–2011 m. automobilių kainų vidurkis skelbimuose).
Iš Telegraph.co.uk duomenų matyti, kad Europoje liepos mėn. perkamiausi buvo Volkwagen Golf, Volkwagen Polo, Ford Fiesta, Ford Focus ir Renault Clio.
Autogidas.lt informacija