„Opel“ ir toliau tobulina bei atnaujina itin sėkmingą savo modelį – flagmaną „Insignia“.  2012 m. sausio mėnesį „Opel“ dyzelinių variklių gamą vainikuos naujas, efektyvus „BiTurbo“ agregatas. 2.0 l CDTI ne tik išvysto 143 kW/195 AG galią ir 400 Nm sukamąjį momentą, bet dabar pasižymi ir taupumu – degalų sąnaudos yra 4.9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2). Tad „Insignia BiTurbo“ yra viena taupiausių vidutinių automobilių klasėje.

 

Keturių cilindrų „common rail“ variklis su dviguba turbinų sistema, turi du režimus. Tokia konstrukcija anksčiau buvo naudojama tik keliuose brangiuose modeliuose. „Opel“ ją padarys prieinamą didesniam vartotojui skaičiui. Pirkėjai galės rinktis automobilius su naujuoju varikliu, turinčius tiek priekiniais ratais varomą pavarą, tiek su visais keturiais.
„Insignia“ su 2.0 l  „BiTurbo CDTI“ bus gaminama su visais kėbulais, kainos Vokietijoje prasidės nuo  33 405 eurų.

 

Ateinančiais metais „Opel Insignia“ modelyje bus pasiūlyta ir daugiau naujovių. Visi variantai su visais varančiaisiais ratais bus galimi su „SuperSport“ važiuoklę, kuri bus su tokia pat priekine pakaba, kaip ir „Insignia OPC“, tai yra, su „HiPerStrut“. Šie techniniai sprendimai didina važiavimo dinamiką, ypač staigiuose posūkiuose. Nauja vairuotojo pagalbinė sistema, naudojanti radarą, didina „Insignia“ aktyviąją saugą.

 

Išmani „BiTurbo“ konstrukcija gerina technines galimybes bei mažina degalų sąnaudas

Naujas 2.0 l „BiTurbo CDTI“, 143 kW/195 AG variklis, kurio sukamasis momentas yra 400 Nm, sukurtas akceleruojant teikti galią tiksliai, greitai ir tolygiai. „Insignia BiTurbo“ variklis leidžia 100 km/h greitį išvystyti per 8.7 sekundes, o maksimalus greitais yra 230 km/h.

 

Degalų sąnaudos ir tarša yra ekstremaliai maža. Priekiniais ratais varomas nočbekas 100 km naudoja 4,9 l dyzelino, o tarša – 129 g CO2/km. Visose versijose su mechanine transmisija yra montuojamos „Start/Stop“ sistemos, kas „Insignia“ daro vienu efektyviausiu, degalų sąnaudų atžvilgiu, vidutinės klasės automobiliu.

 

„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir  esant mažesniam variklio darbiniui tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės, – sako „Insignia vyresnysis inžinierius, Volkeris Scharfas. – Tai puikus „Opel“ sėkmės  pavyzdys siekiant ekonomiškumo.“

 

Nuoseklus turbinos darbas ir pabaiga vėlavimui

 

„Insignia“ inovatyvios „BiTurbo sistemos dviejų skirtingų dydžių turbinos dirba drauge arba kiekviena atskirai. Tarp savo konkurentų „Opel“ yra vienintelis gamintojas siūlantis tokią konstrukciją vidutinės klasės automobiliuose su dyzeliniais varikliais