Vystydama savo benzininių SKY variklių technologiją, žadančią labai taupias sąnaudas, Mazda nepamiršo ir dyzelių.

Nuo šiol Mazda 3 bus siūloma su nauju 1,6 l keturių cilindų turbodyzeliu.

Kuo gi jis ypatingas ?

Papildomos 5 arklio galios nieko nenustebins (galia dabar yra 115 AG), tačiau sukimo momentas padidėjo gerokai ženkliau – 30 Nm iki 270 Nm.

Dar svarbiau, tiek maksimalus sukimo momentas, tiek maksimali galia dabar pasiekiami prie mažesnių apsukų – puikus stipriausios dyzelinio variklio savybės išnaudojimas.

Ir antra – ekologija bei ekonomija. Variklis atitinka Euro5 normas (nors aišku, pasirinkimo čia ir nėra…).

Vidutinės kuro sąnaudos  – tik 4,4 l /100 km.

Dar vienas svarbus patobulinimas – naujas dalelių filtras, kurio nebereikia valyti naudojant sudėtingus, brangius ir kaprizingus metodus.

Kol kas, tiksliai  nežinoma, kada šie modeliai pasirodys prekyboje ir kiek jie kainuos.