„VW“ vadovas Herbertas Diessas, dalyvaudamas ZDF televizijos laidoje ir komentuodamas kompanijos pastangas pereiti prie elektromobilių pareiškė, kad „šioje srityje mes esame labai stiprūs. Mes investavome 30 milijardų į elektromobilių segmentą, pertvarkėme Cvikau gamyklą, o Šanchajuje statome elektromobilių gamyklą. Mes 2020 metus pasieksime su naujomis elektrinėmis transporto priemonėmis, kurios galės daryti viską, ką daro Tesla elektromobiliai, tik jos bus dvigubai pigesnės“.
Tai yra gana retas atvejis automobilių pramonėje, kai vienas gamintojas tokiame kontekste mini kitą gamintoją, tačiau panašu, jog „VW“ bando sekti „Tesla“ pėdomis ir elektrifikuoti savo automobilius. Dar praėjusiais metais Diessas pareiškė, kad „jis Tesla kompaniją mato, kaip pagrindinį konkurentą“.
Kalbėdamas apie elektromobilį, kuris „gali daryti viską kaip ir Tesla automobiliai“, tik „kainuos dvigubai pigiau“, Diessas greičiausiai remiasi „I.D.Concept“. Kaip tikimasi, šis elektromobilis vadinsis „Neo“ (jį galite matyti nuotraukoje viršuje aut. past.) ir kaip skelbėme anksčiau, jis rinkoje turėtų pasirodyti 2020 metais.
Tačiau ar jis kainuos dvigubai pigiau? Kol kas tikrai nepanašu. Nors „VW“ oficialiai dar nepatvirtino, bet kalbama, jog „Neo“ elektromobilio kaina sieks apie 25 500 eurų. Taip, tai yra mažiau nei „Model 3“ elektromobilio kaina, nors Muskas visai neseniai pareiškė, kad jau kitais metais sugebės įgyvendinti savo pažadą ir pasiūlys šį elektromobilį už 35000 JAV dolerius (apie 31000 eurų aut. past.). Tad „Neo“ tikrai nėra dvigubai pigesnis.
Kitas dalykas, „Neo“ turėtų pasirodyti Europoje ir Kinijoje 2020 metais, o Šiaurės Amerikoje kiek vėliau. „Model 3“ jau dabar pardavinėjamas ir Europą šie elektromobiliai pasieks per ateinančius 4 mėnesius.
Tad „VW“ yra akivaizdus pareiškimų lyderis ir bent kol kas jie neturi ko parodyti bei nelabai gali lygiuotis į „Tesla“. Žinoma, iki 2020 metų dar yra nemažai laiko ir „VW“ gali tikrai pasiūlyti gerokai pigesnį elektromobilį nei „Tesla“, bet tam reikės žymiai daugiau nei vien tokių Herberto Diesso pareiškimų. Taip pat galbūt „VW“ kompanija turėtų pradėti galvoti ir apie tokių elektromobilių gamybą, kurie užtikrintų ilgesnius nuvažiuojamus atstumus ir jų kaina būtų daugeliui pirkėjų priimtina, o ne lyginti vidutinio dydžio sedaną su hečbeku vien dėl to, kad jie abu yra elektromobiliai.