Nuo hibridinio sportinio automobilio CR-Z pardavimų pradžios, šių metų vasario 26-osios dienos, per beveik mėnesį “Honda” kompanija gavo 10  tūkst. užsakymų šiam automobiliui įsigyti, o tai yra 10 kartų daugiau negu buvo prognozuojama iš pradžių.

Kaip praneša RIA “Naujienos” su nuoroda į “Honda Motor” pranešimą, kompanija tikėjosi, kad per mėnesį ji parduos tūkstantį automobilių.

Dviejų durų CR-Z - trečias hibridinis automobilis, po Insight ir Civic Hybrid. Automobilyje telpa keturi keleiviai, jo eksploatacija yra ekonomiška – su 1 litru benzino galima nuvažiuoti 25 kilometrus. Bazinės komplektacijos versija kainuoja apie 25  tūkst. JAV dolerių.

Gamintojo teigimu, automobilį perka klientai, kurių amžius nuo 30 iki 40  metų (30 proc.) ir vyresni negu 40 metų (35 proc.). Jauni pirkėjai nuo 20 iki 30  metų amžiaus sudaro 15 procentų visų pirkėjų.

autobild.lt