SLR “Desire” (Aistra) tai “restailinta” Mercedes Mclaren SLR versija, kas nesunkiai matosi, o medalį už nuopelnus šį kartą galima įteikti tiuningo kontorai FAB-Design. Pamatęs info apie tai, kad kažkas kišo nagus prie vieno iš geriausių belekada pagamintų  Mercedes -  buvau nusiteikęs pakankamai skeptiškai, bet šveicarų tiuningo meistrai padirbėjo tikrai neblogai. Pakėlė galią iki 750AG (orginalo - 626AG), sukimo momentą iki 1080 Nm (orginalas – 780). Iki 100 kosminis laivas dabar įsibėgėja per 3,6s, o maksimalus greitis siekia 310km/h. Reikėtų pastebėti, kad įsibėgėjimas iki 100 pagerėjo tik šimtosiomis sekundės dalimis, o maksimalus greitis, kuris pas orginąlą buvo 334km/h net ir nukrito, kas pakankamai dėsninga, nes aerodinaminių elementų, tokių kaip mostriškas galinis spoilers, padaugėjo. Iš kitos pusės augo ir galia, bet turbūt šiuo atveju tikslas buvo labiau stilius ir prispaudžiamoji jėga, kas leis automobiliui gerai pasirodyti trasose bei automobilių parodose.

Šiek tiek apie pakeitimus, kurie pakankamai gerai matomi: nauji priekiniai bei galiniai sparnai, buferiai, oro paėmimas priekyje, kaip jau minėjau galinis spoileris, difuzorius, pakeista išmetimo sistema, dabar vietoj standarinių dviejų duslintuvų kiekviname šone matysime po tris, taip pat keisti ratai, naudojami FAB-Design 20” ratlankiai su Michelin 265/30 ZR20 priekyje bei 325/25 ZR20 gale.

Pasak FAB-Design visiems tiuningo elementams gaminti naudotos pačios naujausios technologijos, bei ypač lengvas anglies pluoštas, koks dabar naudojamas F1 lenktynėse ar aerokosminėje industrijoje.

Na ir aiškų, linksmiausia dalis - FOTO ;)

P.S. Žinot, o videlto man netiuninguotas SLR visvien gražesnis.