MINI
Europos rinkoje bus galima rinktis modelius su trimis benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais, kurių galia – nuo 90 (MINI One D Countryman versija) iki 184 AG (S modifikacijos), kurie veiks drauge su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Tiesa, benzininių variklių modeliams bus galima rinktis ir šešių laipsnių “automatą” “Steptronic”. Manoma, kad “topiniame” automobilyje bus įrengtas 1,6 l turbovariklis su tiesioginiu degalų įpurškimu.
MINI SUVe veiks energijos taupymo sistema stabdant ir užvedant variklį, prietaisų skydelyje bus indikatorius, kuris siūlys optimaliausią ekonomiškumo atžvilgiu laiką perjungti svirteles.
Bazinės MINI komplektacijos modeliai – keturviečiai, nors jei pirkėjas norės, (nereikės primokėti) galės rinktis trivietę galinę “sofą”.
Bagažinės talpa, kai sėdynės pakeltos, apie 350 l, o kai sulenktos – 1170 l.
Kita pasirinkimo galimybė – panoraminis stiklinis stogas, adaptyvūs priekiniai žibintai, sportinė 10 mm pažeminta važiuoklė ir platus ratlankių pasirinkimas nuo 16 iki 19 colių.
Europoje MINI SUVas pasirodys dar šiais metais. Bazinės komplektacijos modelis kainuos apie 25 tūkst. eurų.
autobild.lt