BMW X1 automobilių prototipai buvo pristatyti per ypatingą žiniasklaidos renginį Ispanijoje. Kartu BMW išplatino ir 135 nuotraukas.
X1 buvo ne kartą pastebėtas skirtingose vietose skirtingomis aplinkybėmis, todėl automobilio išvaizda jau buvo pakankamai gerai žinoma. Ko nebūtų galima pasakyti apie žmones dominantį prototipo vidų. Apie tai buvo pasklidę keletas spėliojimų.
Ne per daugiausiai automobilio vidaus detalių matosi ir šiose nuotraukose, tačiau galima pastebėti, kad keletas stilistinių elementų yra panaudota iš 1 ir 3 serijos modelių. Vis dėlto X1 turi savo unikalų individualumą. Valdymas yra panašus, tačiau išdėstytas kitokia tvarka, o navigacijos ekranas neiššoka kaip X3. Vietoj to jis yra įmontuotas prietaisų skydelyje.
Be dviejų naujų pradinių modelių xDrive18i ir xDrive18d, BMW pirmiausia pasiūlys tris X1 versijas. Pirmoji yra xDrive20d versija su 177AG (130kW), nuo 0 iki 60 m/h (~100km/h) įsibėgėjanti per 8.4 sek. ir 100 km naudojanti 5.8 litro degalų. Antrasis modelis xDrive23d su 204AG (150kW) nuo 0 iki 60 m/h (~100km/h) įsibėgėja per 7.3 sek., o maksimalus jo greitis 223km/h. Trečiasis modelis yra xDrive28i, varomas benzininio variklio su maksimaliu 230km/h greičiu.
BMW xDrive varančioji sistema gali būti ne vienintelė prieinama. Yra gandų lygio pasiūlymų gaminti ir galu varomus modelius.
Prekyba BMW X1 Europoje prasidės šį rudenį.
BMW X1 prototipas
Publikuota 2009-06-04
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|