BMW koncernas švenčia, pokši šampano butelių kamščiai, keliamos taurės už naująjį 6 serijos BMW modelį. Jis pelnė 2011 m. gražiausio automobilio Europoje vardą.
Per visą pasaulį nuvilnijusį krizė nepakeitė žmonių požiūrio į grožį. Mes ir toliau sugebame vertinti tai kas gražu ir stilinga. Jau trečią kartą gausios žurnalo “Auto Bild” šeimos skaitytojai iš 20 Europos šalių ieškojo gražiausių automobilių – ir, žinoma, rado.
Iš gausybės naujai pasirodžiusių modelių skaitytojai išrinko savo favoritus kiekvienoje automobilių klasėje (žr. dešinėje), taip pat buvo išrinkti ir gražiausi iš gražiausiųjų. Balsavusiųjų skaičius buvo įspūdingas – beveik 200 tūkstančių!
6 serijos BMW – 2011-ųjų grožio etalonas
Praėjusiais metais gražiausiojo titulas atiteko Mercedes SLK automobiliui. Šįkart jo nusipelnė ir vėl vokiečių gamintojo modelis, tik jau iš BMW stovyklos. Taigi šampano taures bavarai gali drąsiai keisti į alaus bokalus.
Sportiniu charakteriu išsiskiriantis BMW automobilių flagmanas 6 serijos modelis šiemet geriausiai išlaikė europinio skonio ir stiliaus egzaminą. Kovoje dėl gražiausio metų automobilio titulo jis nurungė labai stilingą kompaktinį visureigį Range Rover Evoque ir įspūdingos išvaizdos rodsterį Mercedes SLK.
Taigi, nepaisant krizės, Europoje svajojama toliau. Tai labai aiškiai parodo tas faktas, kad atnaujinti yra ne beformiai taupieji automobiliai, kurie labiausiai glosto mūsų kišenę, o automobiliai, turintys charakterį ir užgaunantys mūsų širdį ir emocijas. Šis suvokimas yra tiesiog gražus.
Europos absoliutus nugalėtojas
6 serijos BMW Coupe/Cabrio
8,1 proc.
Taip atrodo nugalėtojai: už naująjį 6 serijos BMW balsavo daugiausiai “Auto Bild” skaitytojų visoje Europoje
2 vieta Range Rover Evoque
7,9 proc.
Atgal į sėkmės vėžes: naujokas Evoque puikiai atitinka europiečių skonį. Lietuviškojo “Auto Bild” skaitytojai jį išrinko gražiausiu 2011 metų visureigiu (SUV)
3 vieta Mercedes SLK
6,8 proc.
Jį įvertino vokiškojo “Auto Bild” skaitytojai: SLK buvo pripažintas gražiausiu 2011 metų Vokietijos automobiliu, o apibendrinant visų balsavusių Europos šalių rezultatus jis užėmė trečią vietą
Europos nugalėtojas – maži ir kompaktiniai automobiliai
1 vieta Citroen DS4
34,1 proc.
2 vieta Citroen C4
14,8 proc.
3 vieta Toyota Yaris
13,7 proc.
Europos nugalėtojas – sedanai ir universalai
1 vieta 5 serijos BMW Touring
12,6 proc.
2 vieta Volvo V60
8 proc.
3 vieta Peugeot 508 SW
6,4 proc.
Europos nugalėtojas – kupė ir kabrioletai
1 vieta 6 serijos BMW Coupe/Cabrio
13,3 proc.
2 vieta Mercedes SLK
12,6 proc.
3 vieta Aston Martin Virage
8,2 proc.
Europos nugalėtojas – vienatūriai, SUV ir 4×4
1 vieta BMW X3
20,6 proc.
2 vieta Range Rover Evoque
19,8 proc.
3 vieta Ford C-Max
5,8 proc.
Europos nugalėtojas – studijiniai ir koncepciniai
1 vieta Alfa Romeo 4C
8,2 proc.
2 vieta Citroen Metropolis
5,8 proc.
3 vieta BMW Vision ConnectedDrive
4,1 proc.
Atskirų kategorijų nugalėtojai
Vis dėlto skonis turi savo ribas. Lietuviškojo “Auto Bild” skaitytojų manymu šių metų gražiausio automobilio titulo labiausiai buvo vertas Audi A7 Sportback modelis (ABL nr. 12, 2011). Deja, suskaičiavus visų balsavusiųjų Europoje rezultatus, šis modelis net nepateko nei į absoliučios įskaitos ir į savo klasės automobilių pirmąjį trejetuką.
Kita vertus, šiemet daugiausiai Europos skaitytojų simpatijų sulaukė naujos BMW automobilių linijos. Net keturi nugalėtojų titulai keliauja į Miuncheną: absoliutaus ir kupė ir kabrioletų nugalėtojo – 6 serijos BMW Coupe/Cabrio,sedanų ir universalų – 5 serijos BMW Touring, vienatūriai, SUV ir 4×4 – BMW X3.
Visos kitos vietos ant podiumo pasiskirstė labai įvairiai. Neįprasta tai, kad Prancūzija įgauna naujų jėgų (šiemet net keturis kartus kilo ant prizininkų pakylos), tuo tarpu, kai japoniškų automobilių atstovų pasiekimai gerokai kuklesni – į gražiausiųjų trejetuką pateko tik vienas modelis. O štai VW koncernui šių metų rinkimai buvo visiškas fiasko – nė vienas naujas modelis iš gausaus įvairių šio gamintojo automobilių markių būrio nepateko tarp trijų geriausiųjų.
Taip mes vertinome
Kiekviena iš 20 rinkimuose dalyvavusių šalių savo skaitytojams leido rinkti gražiausią visų klasių automobilį. Jei modelis užimdavo pirmą vietą – gaudavo tris taškus, jei antrą – du, o už trečią vietą – vieną tašką.