Ženevos automobilių parodos „Brabus“ stende tikrai buvo kur akis paganyti. Automobilių tobulinimo kompanija „Brabus“, kurios specializacija „Mercedes-Benz“, „Maybach“ ir „Smart“, pristatė visą galiūnų flotilę. Jų variklių galia svyravo nuo 800 iki 900 AG.
Ryškiausia ir labiausiai akį traukusi šio galiūnų desanto žvaigždė – „Brabus 800 Widestar“ su 800 AG varikliu. Tai – galingiausias „Gelendvagenas“ („Mercedes-Benz G-Class“ visureigis). Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4,1 sek., maksimalus šio milžino greitis, apribotas elektronikos – 240 km/val.
„Brabus“ ekspozicijoje šalia šio galiūno nuolat buvo galima išgirsti ne tik rusų kalbą – čia plūdo ir gerbėjai iš Lietuvos. Juos domino ne tik įranga, arklio galios, bet ir tokios svarbios smulkmenos, kaip, tarkime, galinių durų atidarymo spindulys bei kampas.
Greičiausias pasaulyje „Gelendvagenas“
„Brabus 800 Widestar“ sukurtas naujojo, antros kartos „Mercedes-AMG G63“ pagrindu. Tai – pats greičiausias pasaulyje „Gelendvagenas“.
4l V8 variklį „Brabus“ specialistai, pasitelkę dvi turbinas ir programinę įrangą, padidino iki 800 AG ir 1000 Nm sukimo momento. Tai – 215 AG ir 150 Nm daugiau, nei turi standartinis naujas „Mercedes-AMG G63“.
Ankstesnės kartos „Gelendvagenas“ („Brabus 700“) pastiprintas 100 AG ir 50 Nm. Variklis suporuotas su patobulinta devynių pavarų automatine transmisija.
Išvaizda
Nuo standartinio „Mercedes-AMG G63“ ši naujiena skiriasi kėbulo apdaila, diodinėm lempom, 23 colių kaltiniais ratų diskais, sportine išmetimo sistema iš nerūdijančio plieno.
Salono apdailoje dominuoja tradicinė oda, „Alcantara“ ir anglies pluoštas.
Tarp daugybės kitų pristatytų „Brabus“ modelių – patobulinta „Maybach S650“ ir netgi elektromobilio „Smart ForTwo“ versija.
Šaltinis: http://technologijos.lt