Pirmą kartą 2007 m. pristatytas „Mazda” sportinis SUV klasės visureigis išsiskyrė pažangiu dizainu, įprastai taikomu sportiniams automobiliams. Atnaujintas visureigis demonstruoja dinamiškesnį priekio dizainą, aukštą surinkimo kokybę ir papildomas prabangias detales.
Išlaikydamas savo pirmtako sportiškumą, atnaujintas modelis
Dar dinamiškesnis išorės dizainas
Atnaujintas „Mazda CX-7“ atrodo taip pat sportiškai, kaip ir anksčiau: itin platūs 660 A statramsčio kampai, kylanti šoninė linija, galinis spoileris, galingos ratų arkos (įkvėptos „Mazda“ sportinio kupė modelio „RX-8“) bei dideli ratlankiai. Šis derinys dabar papildytas naujomis penkių taškų priekinėmis grotelėmis.
Nauji vizualiniai pakeitimai tęsiasi iki pat „Mazda CX-7“ galinės dalies. Chromuoti moldingai dabar juosia apatinę durelių dalį, šonininių langų apvadai taip pat chromuoti, o galinę dalį puošia ryškus „Mazda“ logotipas bei pasirenkamas didelis spoileris. Nauji R18 arba R19 lengvojo lydinio ratlankiai užbaigia išorės atnaujinimus.
Interjero dizainas – aukštos kokybės pojūtis
SUV klasės automobilio erdvė ir praktiškumas, suderintas su patogiu valdymo prietaisų išdėstymu, sportiškais akcentais bei preciziška surinkimo kokybe – toks yra „Mazda CX-7“ veidas. Naujos prietaisų ir salono apdailos medžiagos su specialiu raštu atrodo labai kokybiškos bei yra atsparesnės nešvarumams. Naujo dizaino vairaratis turi daugiau valdymo mygtukų. Prietaisų skydelyje priekyje vairuotojas informaciją mato trimatėje erdvėje.
Pažvelgus virš centrinės dalies, akį traukia dvigubas išlinkis, kuriame įmontuotas naujas multifunkcinis displėjus. Audio dalies apdaila gali būti arba „Piano Black“ spalvos, arba su metalo apdaila šonuose.
Rafinuotas vairavimo malonumas
„Mazda CX-7“ modelis buvo vienas rafinuočiausių segmento automobilių, ir ši kryptis tęsiama toliau. Kėbulo standumas padidintas 5 proc., o tai užtikrina minkštesnį važiavimą bei sumažina kelio garsus. Variklių gama pasipildė naujos kartos 2.2 turbodyzeliniu varikliu, kuris yra vienas tyliausių ir tobuliausių variklių šiame SUV segmente. Variklio gaubto ir variklio skyriaus izoliacinės medžiagos stipriai patobulintos, todėl aukšto dažnio garsai itin sumažėjo. Naujo tipo izoliacija padengtos ir pakabos dalys bei ratų arkos. Uretano putos panaudotos A statramsčiuose, o grindų paviršių dengia naujas storesnis izoliacinis sluoksnis.
Vėjo keliamas garsas dabar taip pat žymiai nuslopintas. Inžinieriai panaudojo didesnius spoilerius, kurie nedalo šoninio vėjo prie A statramsčių, todėl vėjo keliamas triukšmas dabar beveik negirdimas.
Dar daugiau įrangos
Atnaujintas „Mazda CX-7“ turi: radijo CD grotuvą su MP3 funkcija, elektra valdomus priekinius ir galinius langus, nuotolinį centrinį užraktą bei nuolatinio greičio palaikymo
Naujo tipo oda aptrauktos sėdynės, Bose® „premium“ garso sistema su Centerpoint® erdviniu garsu ir 9 garsiakalbiais, „Xenon“ žibintai, lietaus jutikliai, „Mazda“ pažangi beraktė durų atidarymo ir užvedimo sistema – ši įranga galima priklausomai nuo versijos lygio.
Galinio vaizdo kamera leidžia vairuotojui saugiai parkuotis, naujoji navigacinė sistema su TFT spalvotu ekranu gali būti valdoma vaire esančių mygtukų pagalba. Navigacijos rodmenis lengva skaityti, o informacija saugoma saugioje skaitmeninėje kortelėje („Secure Digital Card“).
Bluetooth® technologija atnaujintame „Mazda CX-7“ modelyje siūlo ne tik sąsają su mobiliuoju telefonu, bet taip pat ir galimybę leisti muziką iš belaidžių MP3grotuvų per automobilio garso sistemą. Vairuotojas gali kontroliuoti tai, ką leidžia keleiviai, vaire esančių mygtuku pagalba. Žinoma, MP3 grotuvai gali būti jungiami ir laido pagalba per AUX jungtį.
MZR-CD 2.2 – naujas galingas turbodyzelinis variklis Europos rinkai
Gyvybingas MZR-CD 2.2 „common rail“ turbodyzelinis variklis išvysto 127 kW / 173 AG galią prie 3500 sūkių per minutę bei 400 Nm sukimo momentą vos prie 2000 sūkių. Iki 100 km/h „CX-7“ įsibėgėja per 11,3 s, o maksimalus greitis – 200 km/h. Naujai sukurta kintamos geometrijos turbina ir specialus tarpinis aušintuvas optimizuoja atnaujinto „CX-7“ reakciją į vairuotojo elgesį net esant vos 1600 sūkių per minutę.
„Mazda CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu 100 km vidutiniškai suvartoja tik 7,5 l kuro. Šis variklis atitinka Euro V reikalavimus ir turi naujausią išskirtinę išmetamų dujų apdorojimo technologiją. Tai naujai sukurtas kietųjų dalelių filtras (DPF), pagamintas iš keramikos, itin atsparios karščiui bei specialus „Mazda“ sukurtas katalizatorius. Kai išmetamos dujos išgryninamos nuo kietųjų dalelių, jos pereina pro naujai „Mazda“ sukurtą „Selective Catalycit Reduction“ (SCR) sistemą, kurioje maksimaliai sumažinamas azoto oksidų kiekis, apsaugant aplinką.
MZR 2.3 DISI Turbo – galingas benzininis variklis
MZR 2.3 DISI Turbo tiesioginio įpurškimo turbininis benzininis variklis, 260 AG galia ir 380 Nm sukimo momentas. Su aktyvaus sukimo momento paskirstymo visiems ratams sistema (Active Torque Split All-Wheel Drive Transmission) galima visuomet kontroliuoti galią.
Galingumas toks pat kaip ir kitų „Mazda” sportinių automobilių „Mazda3 MPS“ ir „Mazda6 MPS“. Todėl „CX-7“ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h vos per 8,0 sekundes. Jis puikiai suderina sudėtingą, tiesinį įsibėgėjimą ir gyvybingą, agresyvią reakciją esant bet kokiam greičiui. Degalų sunaudojimo ir teršalų emisijos rodikliai geresni nei kitų visureigių.
Mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė pasižymi kompaktiška trijų velenų konstrukcija, o platus pavarų perdavimo skaičiaus diapazonas reiškia, kad iš tikrųjų galėsite naudotis maksimalia variklio galia.
Tobulesnis valdomumas ir važiavimo komfortas
Nuo pat sukūrimo, „Mazda CX-7“ kėbulas tapo standumo ir mažo svorio simboliu. Atnaujinta versija pasižymi dar didesniu kėbulo standumu, kuris padidintas net 5 proc., o tai užtikrina dar geresnį valdomumą ir stabilumą bei padeda sumažinti kelio garsus ir vibraciją. Kartu su naujais amortizatoriais, šie elementai užtikrina puikų važiavimo komfortą.
Naujos aktyvaus saugumo priemonės
„Mazda CX-7“ be abejo, paveldi kone geriausią segmente saugumo paketą iš automobilio, kuris sulaukė aukščiausių vertinimų SUV klasės testuose, 2007 m. atliktuose JAV Nacionalinės greitkelių saugumo administracijos (NHTSA). Atnaujintas modelis turi keletą naujų papildomų saugumo savybių užtikrintam ir saugiam važiavimui užtikrinti.
Tarp naujų aktyvaus saugumo savybių yra galinio vaizdo kamera su MID displėjumi, padedanti puikiai orientuotis važiuojant atbuline eiga, padangų slėgio stebėjimo sistema ir avarinio stabdymo signalinė sistema (ESS), įjungianti visus posūkių žibintus staiga stabdant. Standartiškai automobilyje montuojama dinaminė stabilumo kontrolės sistema (DSC) su traukos kontrolės sistema (TCS), stabdžių ABS su EBD bei EBA (avarinio stabdymo asistentas), šviesų ir lietaus jutikliai.
Naujoji SCR sistema drastiškai sumažina azoto oksido (NOx) emisiją
Atnaujintas „CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu yra pirmasis SUV klasės ir pirmasis „Mazda“ automobilis, turintis „Selective Catalysic Reduction“ (SCR) sistemą.
Sistema naudoja natūralią cheminę reakciją paversdama toksišką azoto oksido emisiją į nekenksmingą azotą ir deguonį. Šiai reakcijai atlikti naudojamas AdBlue®* vandeninis karbamidas – tam tikra amoniako forma – laikomas specialiame 15,5 l talpos bakelyje, įmontuotame po bagažo skyriumi. Bakelis turi specialią izoliaciją bei tvirtą apsaugą maksimaliam saugumui. „SCR“ sistema įpurškia nedidelius AdBlue® skysčio kiekius maždaug 5 barų slėgiu į išmetamąsias dujas, kai jos praeina pro DPF filtrą. AdBlue® įpurškiamas tiesiai į specialią ertmę, kur susimaišo su dujom ir neutralizuoja jas į nekenksmingą azotą ir deguonį prieš joms patenkant į aplinką. AdBlue® skysčio užtenka maždaug 20 000 km, važinėjant normaliomis sąlygomis. Kiekvieno įprasto techninio aptarnavimo metu skystis papildomas servise.
Atnaujinto „Mazda CX-7“ modelio benzininių versijų kaina prasideda nuo 100 420 Lt, o versijų su dyzeliniais varikliais – nuo 102 240 Lt.
*AdBlue® yra vandeninio karbamido forma ir yra registruotas Verband der Automobilindustrie e.V. (VDA)
autobild.lt