Kaip ir kituose atnaujintuose Porsche modeliuose, taip ir šiame didžiausias dėmesys buvo skiriamas ne išorinėms detalėms, o po kapotu esantiems reikalams.
Naujasis 2010 metų 911 Turbo bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, o dabar pateiksiu šiek tiek informacijos iš pranešimų spaudai ir pirmąsias šio modelio nuotraukas.
Porsche teigia, kad modernizavo didžiąją dalį automobilio funkcijų, iš kurių tikrai ne mažiausią dėmesį skyrė naujam 3.8l šešių cilindrų varikliui su tiesioginiu įpurškimu. Dėl Porsche 7 pavarų dvigubos sankabos PDK transmisijos (pasirenkamas priedas), 911 Turbo pasižymi didesniu našumu ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. Po šio automobilio kapotu – 500AG (368kW) (tai yra vos 20AG daugiau, nei standartiniame modelyje...).
Kyla klausimas, kokia yra minėto didelio našumo išraiška skaičiais? Nuo 0km/h iki 100km/h automobilis įsibėgėja per 3,4sek, o maksimalus jo greitis – 312km/h.
Tuo tarpu degalų sąnaudos šimtui kilometrų – 11,4l.
Modeliai, kuriuose bus įmontuota PDK sankaba, bus komplektuojami su 3-stipinų vairu su pavarų perjungimo svirtimi vietoj standartinio vairo su perjungimo mygtukais.
Prabangių sportinių automobilių gamintojas taip pat pagerino 911 Turbo valdymą ir manevringumą su nežymiais AWD ir Porsche valdymo sistemų patobulinimais. Kaip papildomą priedą galima pasirinkti naująjį PTV – Porsche sukimo momento nukreipimą.
Naujasis Porsche 911 Turbo, tiek kupė, tiek kabrioletas, pardavime pasirodys lapkričio 21d. Vokietijoje. Kainos Vokietijoje atitinkamai bus 145.871 EUR už kupė variantą ir 157.057 EUR už kabrioletą.
Atnaujintas Porsche 911 Turbo
Publikuota 2009-08-10
Automobiliai po eismo įvykio: pirkti ar susilaikyti?
2024-05-09
Būna nesiseka ir automobilis „sugriūva“ po pirmo autoįvykio. Kartais apie auto įvykį net nežinant, tiesiog nusiperkamas „idealios būklės“ automobilis, kuriame šie defektai paslėpti.
Istorija gali baigtis ir daug liūdniau, tad Autogidas.lt suremia pečiais su Autopretenzija.lt,...
|
|
Lietuviai atranda keturračius: į juos sėda ne tik ieškodami pramogų
2024-05-09
Lietuvai atlaikius paskutinį žiemos pasispardymą ir pagaliau įsigalėjus šiltajam sezonui vis daugiau entuziastų savaitgaliais nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą. Tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebi, kad...
|
|
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių?
2024-05-08
Kiekvienas automobilių entuziastas sutiks: vieni smagiausių vairuoti yra nedideli, lengvi, galiniais ratais varomi rodsteriai arba kupė. Seniau tokių įperkamų sportiškų modelių rinkoje buvo gyvas galas, o dabar pasirinkimas sumenko iki minimumo. Kodėl rinkoje beveik nebeliko įperkamų...
|