Pirmosios kartos „Peugeot 5008“ buvo tradicinis vienatūris, o 2017-iais pristatytas toks antros kartos modelis reinkarnavosi į SUV. Nes taip madinga. Taigi, iš pirmtako, naujasis modelis perėmė tik vardą ir galimybę sutalpinti septynis žmones. Tačiau ar modernus SUV gali būti toks pats praktiškas, kaip tradicinis vienatūris?
Tikiuosi antros kartos „Peugeot 5008“, po variklio dangčiu galima rasti 1.2 ir 1.6 l benzininius arba 1.5 l dyzelius naujesniuose modeliuose ir 1.6 bei 2.0 l variklius. Mažesnio litražo benzininiai varikliai turi tik 130 arklio galių versijas, o 1.6 l varikliai 165 arba 180 arklių. Dyzeliai – 1.5 l 130 arklio galių, 1.6 l su 100 arba 120, o 2.0 l dyzeliai turi 177 ir 180 arklių.
Jei, pavyzdžiui, į mažiausio darbinio tūrio benzininius variklius žiūrite skeptiškai, tai nevertėtų, ypač jei daugiausia laiko tenka važinėti mieste. Tokiomis sąlygomis, 1.2 l benzininis variklis pakankamai dinamiškas ir neblogai susitvarko su užduotimis išjudinti šį nemažą SUV. Užmiestyje situacija kiek prastesnė, bet pakenčiama. Šešių pavarų mechaninė greičių dėžė veikia vidutiniškai – norisi daugiau tikslumo, ypač mieste, kur su pavarų svirtimis reikia dirbti daug.
Važiuoklė taip pat nėra ideali. Dėl aukšto svorio centro ir minkštoko reguliavimo, važiuojant didesniu greičiu automobilis nervingas, todėl nesukuria užtikrintumo jausmo. Tačiau manevringumas puikus, atsižvelgiant į 5008 dydį.
Viduje, tai tikrai kitoks automobilis, ypač vairuotojo pozicija. Mažas ir žemai pozicionuojamas vairas gali patikti ne visiems, juo labiau, kad ir patogią vairuotojo poziciją susireguliuoti gali būti tam tikras iššūkis. Tačiau jei pavyksta, 5008 yra patogus ir jaukus automobilis. Centre sumontuotas lietimui jautrus ekranas neblogas, tačiau kartais per ilgai galvoja, ko iš jo nori vairuotojas. Medžiagų kokybė vidutiniška – nemažai kieto plastiko, bet surinkimas geras. Jei norite daugiau jaukumo ir daugiau kokybiškų medžiagų, žvalgykitės aukštesnio lygio GT komplektacijos modelių.
Antroje sėdynių eilėje vietos labai daug, todėl dėl to nesiskųs net ir aukštaūgiai. Be to, čia yra trys atskiros sėdynės, todėl kiekvienas keleivis turi bent truputį asmeninės erdvės. Tuo metu situacija trečioje sėdynių eilėje visiškai kitokia. Čia vietos apskritai nėra, nebent čia sėdi labai maži vaikai. Šiuo atžvilgiu tai nėra pats praktiškiausias septynvietis automobilis ir tikrai gali nuvilti tuos, kurie jam gali kelti aukštesnius lūkesčius.
Ar toks „Peugeot 5008“ turi patikimumo problemų? Deja, taip. Viena jų, tai elektrinis stovėjimo stabdis. Jis stringa ir neleidžia pajudėti iš vietos. Kita ne reta problema susijusi su salono oro ventiliatoriaus varikliuku, kuriame atsiranda nešvarumų dėl užsikišusio oro filtro. Taigi, salono filtrą keiskite reguliariai. Aštuonių pavarų automatinė greičių dėžės lepios priežiūrai. Laiku nekeičiant tepalo gali atsirasti vibracija, pavarų perjungimo vėlavimas, o galiausiai viskas gali baigtis kelione į servisą pavarų dėžės keitimui. Dyzeliai su AdBlue sistema gali pradėti rodyti klaidas apie skysčio trūkumą, kai jo dar yra. Pirmiausia keliaukite į autorizuotą servisą programinės įrangos atnaujinimui.
Antros kartos „Peugeot 5008“ turi įdomių savybių, prie kurių reikia priprasti, kelios patikimumo problemos gali sukelti rūpesčių, bet tai ne tragedija, o galimybė sutalpinti septynis keleivius labiau teorinė, nei praktinė, tačiau tai vienas iš nedaugelio modelių siūlantis tokią galimybę, todėl jei reikia būtinai SUV su septyniomis vietomis, didelio pasirinkimo vis tiek neturite ir 5008 tikrai nėra blogas automobilis.