Antros kartos „Ford Kuga“ patiks tiems, kuriems nepatinka išsiskirti iš minios. Tai jokių akį traukiančių akcentų neturintis automobilis, kuris apskritai nepasižymi jokia ypatinga forma. Tai tiesiog kompaktinės klasės SUV ir tiek – aukštesnė prošvaisa, aukštesnis kėbulas, didelės radiatoriaus grotelės...
Po variklio dangčiu taip pat jokių išskirtinių ir ypatingų dalykų nerasite. Antros kartos „Kuga“ galima atskirti į modelį iki atnaujinimo ir po jo. Atnaujinti automobiliai gali būti varomi 1.5 l turbo benzininio variklio, kurio pajėgumas 120, 150 arba 180 arklio galių, arba tokio paties litražo turbo dyzelio su 120 arkliukų. Didesnio litražo, 2.0 l dyzeliai gali pasiūlyti 150 arba 180 arklio galių, taip pat „Kuga“ su tokiu varikliu gali turėti visų varančiųjų ratų pavarą. Galingiausias benzininis pasirinkimas – 2.0 l variklis su 240 arklio galių ir standartiškai turi visų varančiųjų ratų pavarą, bei automatinę greičių dėžę.
Dažnai antros kartos atnaujinta „Ford Kuga“ turi 1.5 l dyzelį su 120 arklio galių ir šešių pavarų mechaninę greičių dėžę. Toks derinys neužtikrinta išskirtinės dinamikos, bet klausimas ar reikia daugiau? Pavyzdžiui, važiuojant didesniu greičiu, kėbulas svyruoja, vairo mechanizmas pasyvus, todėl važiuoti greitai, nelabai ir norisi. Nebent kelias tiesus ir lygus. „Ford“ galėjo pasistengti labiau, pavyzdžiui „Focus“ jie privertė važiuoti puikiai. Kodėl negalėjo taip padaryti ir su „Kuga“?
Viduje šis automobilis nenudžiugins tų, kurie kelia aukštus reikalavimus interjero kokybei, nes čia panaudota daug kieto, nemalonaus liesti plastiko. Ergonomika vidutiniška – centre didelis lietimui jautrus ekranas, tačiau vairuotojui pasiekti tolimesnius jo kampus nėra patogu, tačiau fiziniai mygtukai klimato kontrolės valdymui patogūs ir aiškūs.
Praktiškumo atžvilgiu, „Kuga“ nei stebina, nei nuvilia – normalus automobilis ir tiek. Vietos pakankamai, tiek priekyje, tiek ir gale, bagažinė taip pat normali. Akmenukas į šio „Ford“ SUV daržą, kad sėdynės beveik neturi jokio šoninio prilaikymo, kurio labai norisi įveikiant posūkius, nes svyruojantis kėbulas, verčia svyruoti ir kūną.
Ar turi „Kuga“ trūkumų kalbant apie patikimumą? Trumpai – taip turi. Pavyzdžiui, elektronika – jei automobilis aprūpintas berakte atrakinimo/užrakinimo sistema, ji gali nebeveikti dėl to, kad išorinės durų atidarymo rankenėlės jutiklis pažeidžiamas drėgmės bei druskų. Tuo metu mechaninės problemos ne tokios paprastos ir sąlyginai pigiai išsprendžiamos. Pavyzdžiui, dažna problema, traškantys pusašiai, dėl ko kaltos sutrūkusios apsauginės gumos. Problemą sprendžiant greitai, pusašius dar galima išsaugoti, jei delsiama, juos teks keisti. Modeliai su mechaninėmis greičių dėžėmis, gali kelti problemų su sankabomis. Jei jaučiate sankabos buksavimą, tai nežada nieko gero. „PowerShift“ automatinės greičių dėžės labai jautrios priežiūrai, tepalų keitimui. Jei tai daryti delsiama, problemos praktiškai neišvengiamos ir jos tokios, kad gali tekti keisti visą pavarų dėžę. Taip pat gamintojas skelbė kelis šių modelių atšaukimus, kurie susiję su oro pagalvėmis ir varikliais – pasitikrinkite, ar jūsų pasirinktas egzempliorius neturėjo tokių problemų.
Reikia ir tokių automobilių, kaip antros kartos „Ford Kuga“ – šarmo nulis, be jokių išskirtinių savybių, bet tuo kai kam ir patinka. Tai automobilis su kuriuo paprasta važiuoti, paprasta juo ir naudotis. Būdamas jokiu, jis nesuteikia jokių perdėtų lūkesčių, pavyzdžiui, kad gali būti sportiškas, prabangus ar dar koks nors. Šis automobilis yra tiesiog paprastas kompaktiškas didesnio pravažumo modelis – nieko daugiau, nieko mažiau.
TV6 LAIDA AUTOPILOTAS