Ženevos automobilių salone, kurio ekonominė krizė beveik nepaveikė, buvo pristatyta dešimtys 4×4 naujovių.

Škoda Yeti

Yeti (žr. nuotrauką viršuje) – verta būsimos kainos, tvirta, sukonstruota ant tos pačios platformos kaip ir VW Tiguan. Matote serijinę versiją. Visų keturių varomų ratų sistema – “Haldex”.

Subaru Legacy

Serijinės gamybos naujoji Legacy karta turės ir modifikaciją su 3,6 l šešių cilindrų “Boxer” tipo varikliu, paimtu iš Tribeca. Prekybos pradžia – 2009-ųjų ruduo.

 Audi A4 Allroad

A4 dabar irgi bus su 4×4 sistema. Tačiau tai nėra “mažasis broliukas”, nes ratų bazė didesnė nei 2000-ųjų Allroad. 180 mm prošvaisa, tačiau nebus pneumatinės pakabos kaip A6.

Ford Ranger

“Ford Motor” kompanija pabandė atgaivinti Tailande surenkamą pikapą Ford Ranger. Iš esmės pasikeitė tik dizaino linijos. Pikapas dabar pasižymi geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis, nors šildomi galinio vaizdo veidrodėliai ir tapo didesni.

Saab 9-3X

Nepaisant to, kad po GM sparneliu esantis SAAB koncernas turi finansinių bėdų, švedų bendrovė siūlo naują 4×4 modelį Saab 9-3x, turintį 2,0 l turbobenzininį 210 AG variklį ir, palyginti su paprastu dviem ratais varomu Saab 9-3 universalu, 35 mm didesnę prošvaisą.

BMW GT

Apvalainas kaip X6 modelis, grakštus kaip penktos serijos BMW sedanas. BMW 5 GT modelis kol kas dar tik prototipas. Aišku tik tai, kad jis bus komplektuojamas su labai skirtingais varikliais, taip pat su “xDrive” 4×4 sistema. Žinoma, GT gale bus ne taip ankšta kaip įprastame Coupe variante.

Cadillac Escalade Hybrid

Ekonominės krizės laikotarpiu pasirodė naujas amerikietiškas gangsterių ir reperių žaisliukas, pristatytas Ženevos autosalone. Šis Cadillac – pirmasis bendras BMW, GM ir “Daimler Benz” koncernų produktas kuriant hibridinius modelius.

Hyunday ix-onic

Dabar gaminamo Hyundai Tuscon įpėdinio prototipas, suprojektuotas “Hyundai” Europos dizaino padalinyje Vokietijoje, kol kas teturi kodinį ix-onic pavadinimą. Serijinis automobilis rinkoje turėtų pasirodyti 2010 m. pradžioje. Naujasis 1,6 l turbobenzininis variklis pasieks 175 AG. Serijinėje komplektacijoje – “raumeningas” kėbulas, 17 colių ratai (milžiniški 21 colio ratai skirti tik parodai)

Cadillac SRX

Ženevoje pristatytas dar vienas ameri- kietiškas modelis – naujasis SRX, turintis V6 variklį.

Brabus GV12S

Jeigu kuriam nors turtuoliui bekelės mėgėjui serijinės gamybos Mercedes G55 džipas, pasiekiantis 507 AG, pasirodys per silpnas, jis galės rinktis tiuningo dirbtuvių “Brabus” kūrinį su V12 700 AG varikliu monstru.