Volvo XC60 XC 60 T6 AWD R-Design Summum Отзывы
- Рабочий объем:
- 3.0 л
- Мощность:
- 224 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 7.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 10.7 л
Отзывы (7)
Volvo XC60 XC 60 D5 AWD, 2010г
Didžiulis nusivylimas Volvo marke! Kol Volvo Cars priklausė AG Volvo (koncernas kuris gamina stambiąją Volvo techniką) - tol Volvo mašinos garsėjo savo kokybe, kartais net aukštesne už vokiečius. Po to kai Ford Motor Company (FoMoCo) nusipirko Volvo Cars ir pradėjo eiti modeliai ant bendros su Ford EUCD/Volvo P3 platformos - Volvo vardas liko tik praeitis... Senesnės P2 Volvos buvo geresnės. Su Ford atsirado daug brangių bėdų ir šiaip bėdelių, kurios tokios kainos auto tiesiog nepriimtinos! Už Ford kainą - taip, už Volvo kainą - ne.
Volvo mūsų kraštuose visad mėgo dėl geriausios apsaugos nuo rudžių, su kuria galėjo konkuruoti tik nebent kai kurie Audi modeliai. P3 platformoj yra konstrukcinė klaida, kad vanduo užsilaiko už priekinių sparnų apačioje (tarp posparnio ir garso izoliacinės medžiagos) ir sparnas rudyja krašte ties apačia. Sparnų kaina nuo 120 eurų už neoriginalą. Taip, Volvo atsirado rudys! Atsirado ligų pakaboje. Priekiniai atraminiai guoliai paimti nuo Ford ir yra atviros konstrukcijos, o t.y. į juos patenka purvas ir juos tenka kartais keisti. Remontas apie ~120 eur. Galiniai sailenblokai kaip ir Ford irgi neatlaiko apkrovų ir reagentų nuo kelio. Remontas apie ~120 eur. Pusašių granatos nesikeičia ir nuo Ford netinka! Reikia keisti pusašį pilnai. Kainos naujo - kosminės. Priėjimas prie salono filtro labai sunkus ir su keiksmažodžiais. Visoje P3 platformoje sugenda vairo stiprintuvo siurbliai ir dingsta vairo stiprintuvas. Detalės kaina didelė. D5 variklis nors ir turi nuostabų garsą, tačiau ima kuro kaip 6 cilindrų variklis (mieste 11-13 litrų), o važiuoja kaip 5 cilindrai. Tai kokia prasmė? Taipogi turi charakteringą didelę vibraciją, kuri jaučiasi net salone kaip kokiam traktoriuje. Dėl tos didelės vibracijos dėvisi variklio pagalvės. Vienos kaina ~ 100 eur. 2010 metų leidime leidžia vandenį priekinis stiklas - gamyklinis klijavimo brokas. Kaip ir Ford kartais genda kuro siurblys bake.
Automatinė dėžė Aisin... Būna dėžės s-tronic, būna tip-tronic, o Aisin yra flegma-tronic. Lyginant dėžės greitį su DSG arba su ZF 8HP dėžėmis tai Aisin bent 15 metų atsilieka. Taipogi Aisin turi lock-up tik nuo 5 bėgio, todėl ant 1-4 bėgiu važiuoji kaip su motoroleriu. Net ir nauja 8 bėgių Aisin dėžė nepagreitėjo, tas pats flegma-tronic. Taipogi kartais jai pritrūksta lygumo kai judi iš vietos, kas komforto atžvilgiu ją stato greta "darbo liaudies" VAG lygio DSG, toli toli nuo ZF 8HP lygio. Tačiau DSG taupo kurą, o Aisin ne. Tai kokia prasmė to Aisin? Taipogi Aisin dėžės maksimalaus sukimo momento resursas mažas nes tai kompaktiška FWD dėžė. Pvz., D5 duoda - 420 Nm, T6 - 400 Nm, o Aisin TF-80SC dėžė laiko tik 440 Nm (ant ribos). Tuo tarpu ZF 8HP dėžių versijų yra iki 1000 Nm. Dar pridėkit tai, kad Volvo agregatai yra šalia vienas kito ir gamina daug karščio, o oficialius Volvo reglamentas nenurodo keisti tepalus dėžei... Tai nesistebėkit, kad kas antra didelės ridos Volvo turi bėdų su dėžėm ir iš dėžių išbėga juodas sudegęs tepalas. Tragiškiausios buvo 5 bėgių Aisin nes jos Volvo masei yra tiesiog absurdiškai silpnos. Su mechaninėm dėžėm per silpnas smagratis nes didelė mašinos masė. 200 000 km resursas. O detalės kaina brangi.
D5 turi konstrukcinę klaidą, kad nutrukęs bet kuris diržas gali nutraukti paskirstymo diržą. Nors D5 pliusas, kad diržas, o ne grandinė - pigesnis pakeitimas, tačiau dar kartais tenka pakeisti generatoriaus guolį, kad neužstrigtų ir nenumestų generatoriaus diržo. Benzai tokios bėdos neturi. 3.2 patikimas, bet jo per mažas sukimo momentas ir tokia sunki mašina su juo padoriai nevažiuoja, o dar ir neekonomiškas. T6 224kw žvėris, bet neekonomiškas. Bet kuriuo atveju su benzu teks montuoti dujas. Pliusas, kad draugauja su dujom. Tačiau T6 ir D5 yra galingi ir nuo to kenčia dėžė ir kampinė pavara nes šių dalių resursas yra padarytas be rezervo, o t.y. ant pačios ribos. Tačiau šių variklių malonumo vis tiek neleis išnaudoti flegmatiška greičių dėžė, kuri tarsi iš kitos planetos, nėra dermės variklis-dėžė.
Automobilio svorio išskirstymas tiesiog tragiškas. Inžinieriam reikėjo mašiną daryti ir saugią ir ant bendros platformos su Ford. Labai sunkus priekis, mašinos valdymo savybės prastos. Taipogi dėl sunkaus priekio greičiau dėvisi vairo kolonėlė. Vairavimo pojūtis kaip vairuojant kokį darbinį busą. T.y. jokio pojūčio. Suki ir viskas, jokios info ar malonumo kelyje. Net sportiškiausias S60 nesivaldys geriau už Škoda Octavia RS, dėl paprasčiausio to kaip mašina inžineriškai surėdyta.
Salone priekyje panorama gera, tačiau gale ne. Maži galiniai langai, neatsidaro iki galo, o dar vaizdą užstoja didelės priekinės sėdinės. Volvo lyg ir sukurta blogam, lietingam švediškam orui, tačiau lietaus metu užsineša vandeniu šoniniai langai ir blogas matumas į šonus, ypač pavojinga sankryžose kur pestieji. Iki restailingo ekraniukas mažas ir nespalvotas, taip pat jokios naudingos info nepateikia skydelis. Net variklio temperatūros. Nerodo radijų stočių pavadinimų atmintyje, todėl reikia atsiminti pačiam kas išsaugota ties 1 2 3 4 5... Man ideali salono temperatūra yra 22.5. Tokios nėra, tik per šalta - 22, per karšta - 23. Net Škodoje yra 22.5. Temperatūros reguliatoriai du, nėra Sync funkcijos, todėl kaskart reikia sukinėti du ratukus, kad pasireguliuoti. Ventiliatoriaus stiprumo ratukas yra juokingai mažas ir kai kuriem gali pasirodyti nepatogus. Nors High Performance garso sistemoje ir 8 kolonėlės bet ir pareguliavus garso aparatūra skamba truputį geriau nei vidutiniškai, t.y. bumčikui neblogai, bet rimtesnei muzikai - ne. Garso stiprintuvas Made in China. Ant didesnio garso nebėra garso raiškos. Dynaudio kas kita. Nervina, kad nėra mygtuko, kurį tiesiog laikant galinis valytuvas valytų langą, yra tik on/off mygtukas, tai norint kartą nusivalyti reikia įjungti-išjungti ir nervina spragsėjimas.
Ratų arkos prastai izoliuotos. Ūžia salone ir su Michelin ir su kinietiškom padangom.
XC60 pakaba yra sukietinta. Ji nėra komfortiška. Tokiose mašinose kaip Mondeo, S80, XC70 pakaba iš esmės dirba puikiai, tačiau XC60 ji sukietinta, kad pakelta mašina nesiubuotų ir tapo nei komfortiška, nei gerai valdoma. Tai kokia prasmė tokios pakabos? XC90 ant P3 buvo atšauktas kūrimo fazėj ir buvo tiesiog toliau gaminamas senas pasisekęs modelis ant Volvo P2 platformos iki pat 2014 metų.
Atsirado tokių nesąmonių kaip pašaliniai garsai iš oro kondicionieriaus pūtiko. Kad pakeisti sąlyginai nebrangią detalę reikia 4 valandų darbo, specialaus Volvo įrankio, kas servise atsieina brangiai. Galite pasižiūrėti Youtube tą vargo kelią - kiek reikia išardyti, kad iki jo prieiti. Vien tai pamatę pabėgsit nuo P3 Volvakų. O tas pašalinis garsas erzina. Remontas kokie 300-400 eur.
Na ir sena klasika iš AWD pusės. Sugedęs Haldex siurbliukas, nusitrynę šlicai ant kampinės pavaros (nebesuka kardano), reduktoriaus guolio ūžimas. Remontai brangūs arba labai brangūs.
Mašina iš tikro saugi. Bet ar verta to? Man asmeniškai - ne. Aukštus saugumo reitingus dabar pasiekė daugelis automobilių, Volvo čia jau ne vienvaldis lyderis. Ford iš Volvo atėmė patikimumą, o geromis valdymo savybėmis Volvo niekad nepasižymėjo. Varikliai puikūs, tačiau viską gadina Aisin dėžė, kuri kaip iš kitos planetos ir visiškai netinka nei tokiem varikliam, nei tokios masės auto. Aisin tinka tik iki 1500 kg ir 3 arba 4 cilindrų varikliam - Peagout, Opel ir panašiai. Yra modelių kur pakaba komfortiška, bet 60 serijos (XC, V, S) modeliuose man asmeniškai pakaba yra nesąmonė. Volvo realiai vangi mašina šeimai. Bet vangi mašina šeimai yra ir Škoda/VW kur kainos/kokybės santykis bent jau logiškas...
----
Naųjų SPA platformos Volvų irgi nesvarstau dėl 2 dalykų - Aisin dėžės ir 4 cilindrų varikliu. 4 cilindrų varikliai yra ne dėl ekologijos (priešingai nei mano dauguma!), o būtent todėl, kad Aisin dėžė nelaiko didelio sukimo momento, ko pasekoje Volvo buvo priversti atsisakyti galingesnių nei 480 Nm variklių. Tai yra ne kas kita, o Peagout-Citroen-Opel lygis (ten irgi stovi Aisin ir 4 cilindrai) už Audi kainą!!! Taipogi SPA platforma nesidalina dėtalėmis su jokia kita marke, kas reiškia brangias dalis. SPA platformos pakaba iš esmės pasikeitė lyginant su P3. Nors SPA platforma daryta grynai Volvo inžinierių (Geely nesikišo, išskyrus XC40 modelį) ir važiavimo savybės pagėrėjo, tačiau suprastėjo garso izoliacija. Ar verta premium kainos? Realiai SPA platformoj vertas savo kainos yra tik automobilio vidus, visa kita - netempia premium lygio. Salonas, garso sistema išties daro įspūdį, bet ir tai planšetė vietoj mygtukų - ne visiem tas patinka.
Po General Motors - SAAB nebeliko. Po Ford ir Geely - aš sakau Volvo viso gero. Mūsų klimato sąlygom ir dėl didelio lietuvių ūgio japoniškos/korejietiškos auto nelabai tinka, todėl teks pereiti į VAG fanus. Kita mano auto bus Audi. Volvo viso gero!
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas:
Paklauskite savęs kodėl jų tiek daug pardavime. Kodėl savininkai jų nelaiko po 15 metų kaip senas geras Volvas laikydavo.
Patarimai perkančiajam:
Rinktis VAG, Lexus.
Dėl kainos/kokybės santykio - absolučiai visų markių krosoveriai (parketiniai SUV) nėra verti savo pinigų. Geriau universalas nei SUV, pvz., XC70.
Volvo XC60 XC 60 T6 AWD Summum, 2010г
Kaina neatitinka kokybės pirkt patarčiau silpnesnius variklius kurie bus taupesni
Volvo XC60 XC 60 D5 AWD Kinetic, 2009г
Geras automobilis reikalaujantis geros priežiuros tik truputi kietas, bet prileidus padangas azoto lieka kita mašina
Volvo XC60 XC 60 D5 AWD Kinetic, 2011г
Labai džiaugiuosi šiuo automobilių. Po Suzuki Grand Vitara kaip Dangus ir žemė! Lengvai valdomas, geras matomumas, ekonomiškas. Modernus interjeras ir eksterjeras, atrodo labai stilingai. Visi varomi ratai, lengva parkuotis! Kuro sąnaudos mieste neviršija 8.5 l. Patogios sėdynės! Didele bagažinė, atidaryti ir uždaryti galima naudojant nuotolinį valdymą. Labai patogi sistema Volvo on Call. Klirenasas 230mm, užtikrina gerą pravažumą. Labai talpi bagažinė, beveik 500L. Puiki automatinė pavarų dėžė, 8 bėgiu, labai sklandžiai perjunginėja pavaras, yra keli režimai, trasoje labai ekonomiškas, važiuojant 100km/val 8 pav. Kuro sąnaudos mažiau 5L/100km. Miesto režimu, su kamščiais ima ne daugiau 8.5L/100km.
Volvo XC60 XC 60 2.4D AWD, 2010г
Aš anksčiau turėjau įvairius krosoverius: Pajero, Grand Cherokee, Volvo XC-90. XC-90 man tikrai labai patiko, važinėjau be problemų trejus metus, bet šiek tiek atsibodo ir norėjau kažko naujo. Salone pastebėjau Volvo XC-60, jis man labai patiko iš karto pravažiavus Test-drive ir išbandžius ji ant kelio ir bekelėje. Padidėjęs klirensas, didesnis sukimo momentas, mažiau sveria negu XC90, geresnis manevringumas. Mašina užtikrintai važiuoja dideliu greičiu užmiestyje, sniego ir lietaus metu. Geri stabdžiai, važiuojant viduje šilta, sausa ir tylu. Važiuojant bet kokiu greičiu variklio beveik nesigirdi!
Volvo XC60 XC 60 T5 Summum, 2014г
Mašina iš pradžių patiko. Modernus dizainas, galingas variklis (245ag), automatinė 8 pavarų dėžė, aukštas klirensas. Tačiau pravažiavus pusę metų nusprendžiau, kad ji nėra verta tokių pinigų, kaip už ją prašo. Žiemą pakaba sušąla ir atsiranda pašaliniai garsai. Aptarnavimas oficialioje atstovybėje labai brangus, eksploatacinių medžiagų kainos labai aukštos. Pakaba kieta, reikia imti tik Comfort komplektacija. Su priekiniais varančiaisiais ratais nepatarčiau imti, žiema šlifuosite ledą važiuojant į kalną. Prietaisų skydas atrodo per paprastas, kaip automobiliui 2014 metų. Pats automobilio salonas irgi nevertas tokių pinigų, viskas atrodo stilingai ir gražiai, bet jeigu pažiūrėti plačiau matosi, kad nieko įspūdingo ten nėra, net ankstesnių modelių kokybė buvo geresne.
Volvo XC60 XC 60 D5 AWD, 2008г
Taip išėjo, kad kiekvienas šeimos narys renkasi automobilį kaip šeimos narį, todėl greitų sprendimų priimti negalėjome. Užduotis buvo paprasta, rasti nauja mašina senam Lexus RX300, kuris jau šiek tiek atsibodo. Peržiūrėjome: Lexus RX-350; Q5; GLK (Mercedes); Infiniti EX-35 (FX-35); BMW X3 (X5); Murano; Volvo - XC90. Visos mašinos buvo neblogos, bet labiausiai patiko Volvo – XC90, ir išorėje ir viduje. Reikėjo tik nusipirkti.. Bet tą dieną aš pamačiau Volvo XC-60 ir tiesiog įsimylėjau. Žiūrėjau, galvojau, skaičiau atsiliepimus ir nusprendėme su šeima paimti būtent XC-60. Komplektacija atiteko iš brangesnių, su City safety sistema (Gebėjimas važiuojant nedideliu greičiu (iki 30 km/h) prieš kliūtį sustabdyti be vairuotojo pagalbos). Variklis D-5: 185 AG su 400 Nm sukimo momentu. Vidutinės kuro sąnaudos 9.6 l / 100 km. važiuojant vidutinių greičių 28 km/h mieste per kamščius. Dinamika tikrai geresne negu Lexus RX-300. Žiemą labai naudingas dalykas - automobilio šildytuvas su taimeriu.