Volvo V70 II 2.4D Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.4 л
- Мощность:
- 96 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 11.9 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.5 л
Отзывы (29)
Volvo V70 II 2.5D, 2000г
Turiu jau pora metu sena gera 2.5D 103kw+chipas.Variklis apipintas legendomis. Keisk tepalus, filtrus, dirzus, ir viskas aplinkui ji(aksesuarai, kiti agregatai) uzsilenks greiciau nei pats variklis. Variklis pats patikimiausias koki galima nusipirkti siame P26 kebule, bet turi savitu minusu. Nuo zemu, kol turbina dar neuzsiputus, siaubingai tingus. Neduok dieve short shiftinsi 3,4 begiu, tai galima uzmigti kol vel pradesi begetis normaliu tempu. Mano atveju situacija siektiek taiso chipas, bet stock atveju su 103kw nezinau kaip ten su ja vazineti.. Bendrai galima apibudinti V70 P26 su 2.5D sitaip: senas tingus suo.
Eksploatacija nebrangi, retai kas genda. Susidariau ispudi, kad sios senos volvos yra labai "kantrios". Siulyciau nepirkti automatu, nes pilni forumai temu apie juos, ne is gerosios puses.
Antras ipatingai erzinantis dalykas pas jas po variklio "tingumo", tai salono barskejimas. Nezinau ar volvo pataupe ant plastiku, ar per tiek metu jie tiesiog prastai suseno, bet barska viskas ir visur. Masina lyg ir patogi, lyg ir plaukia, bet ties kiekviena didesne duobele barskantys plastikai zudo.
Bagazineje vietos milijonas, nusileidus galines sedynes dviese issimiegoti be problemu :)
Volvo V70 II 2.4D Momentum, 2006г
Įsigijau prieš pusę metų, tačiau kai pradėjo suktis mintis apie auto keitimą, jau kokius pusę metų iki įsigijimo dairiausi šio modelio ir visai nesigailiu.
V70 FL 2,4 D5 Euro4 120kw, mech. 6 bėgiai (pagaminta 2005 m. nors pagal VIN priskiriama prie 2006 m.).
Įsigijau kątik parvarytą iš Olandijos, dar Olandiškais numeriais, iš esmės medžiojau skelbimą ir vos įkritus skambinau ir tariausi dėl važiavimo į vietą, pardavėjas, panašu, nebuvo labai nedoras, nebuvo nieko užslėpto, tačiau trūkumų ir nebuvo, iš karto nusipirkus pasikeičiau diržus, vandens pompą, visus filtrus (kokybiškos dalys kainuoja tikrai protingą kainą, priėjimai gana patogūs). Buvo šiek tiek išėjęs suvedimas, tai prieš žiemos sezonui dedant naujas padangas nuvariau kad viską, kas nors kiek netvarkoje, važiuoklėje perrinktų ir padarytų suvedimą, tai už viską nereikėjo nei 200 € sumokėti, dalys nebrangios, bet ir bendras važiuoklės stovis buvo tikrai geras (keist reikėjo stabilizatoriaus traukes, salenblokus).
Kol kas didžiausia investija buvo susijusi su EURO4 variklio įpatybėmis, daugiau važinėjant mieste (dėl Covid'o judėjimo ribojimų neišvažiuojant iš miesto), užsikimšo DPF'as, kompas persijungė į avarinį rėžimą (sako, kad DPF išlenda prie 300 tūkst., ant skydelio buvo 290 tūkst. naivu tikėti, bet gal rida ir nesukta, vertinant bendrą stovį). Įvertinus visas galimybes buvo nutartą DPF operuoti, tuo pačiu išprogramuoti EGR. Nuvarius pas savo darbą išmanančius meistrus kokybiškas DPF išėmimas, EGR išprogramavimas ir CHIP kainavo ~ 220 Eur (už DPF grįžo 60 Eur, tai galutinė ~ 160 Eur), galios atsisuko iki ~ 138 kw, kadangi katalizatoriaus nelietė, dūmingumas praktiškai nepadėjo, gal šiek tiek šaltą užkūrus jaučiasi dyzelio kvapas, bet tik tiek.
Daugiau problemų kol kas jokių.
Vertinant bendrai, surinkimas itin kokybiškas, salone jokių traškesių nėra, garso izoliacija tikrai kokybiška (žinant, kad tai universalas), o 5 cilindrų variklis dirba labai maloniai. Komplektacija nėra pati pilniausia, bet viskas veikia idealiai, tiesa, nuo pat pirkimo neveikia kritulių daviklis, bet kai jam neturiu poreikio, nelabai ir ieškojau, kame problema, tačiau visą kitą veikia puikiai (šildomos sėdynės, liukas, navi, telefonas ir t.t.). Gal minusas pusiau odinis šviesus salonas, medžiaginė dalis ganėtinai tepli, nors valosi lengvai. Bagažinė labai talpi, pvz. nesukiai pavyko sukrauti naują gamyklinėse pakuotėse nesurinktą gilią dušo kabiną (120x90) ir dar mačiau vaizdą per galinį veidrodėlį :) .
Šiaip daug gerų įspūdžių, sąnaudos tikrai optimalios, dar prieš operuojant DPF užmiesty vidutinės ~6,2-6,5 l., po DPF turėtų būt ~5,8 -6,2 l., bet čia dar laikas parodys, mieste (žiemą ~7-9 l.). Ganėtinai dinamiškai rieda, jokių problemų lenkime ar Kaunas-Klaipėda laikytis antros juostos niekam netrukdant. :)
Prieš perkant buvau prisiklausęs apie mažą išsisukimo spindulį ir pan. tai tikrai išpūstas reikalas, prieš tai turėjau keletą ženkliai mažesnių AUTO, tai tose pačiose vietose apsisukinėjant reikia gal ~0,5 m. daugiau, aikštelėse parkuojantis ar išsisukinėjant niekada nekilo problemų dėl būtent išsisukimo spindulio. Taip, jis mažesnis, bet jokios esminės įtakos nedaro.
Šiaip ilgesnėse kelionėse labai malonai rieda, ant kelio stovi užtikrintai.
Kas dar ne itin reikšmingo, bet truputį rėžiančio akį - prietaiso skydelio apšvietimas. Viena silpnesnių vietų, pirkau su neveikiančiu mago apšvietimu (kiek domėjausi, kainos tvarkymo ~ 30Eur, t.p. ne visos klimos lemputės veikia, neprisiruošiau pasikeisti, tačiau kainuoja nedaug, ardymas irgi nėra labai sudėtingas).
Modeliuose, turinčiuose NAVI ekraną, jis nelabai ko vertas, naujausi žemėlapiai ~ 2014 metus, todėl jau stipriai pasenę, kažką kurt ant tų ekranų ganėtinai brangu, todėl perkant nėra jokio privalumo, jei yra ekranas). HU-803 radijos pilnai pakanka kokybiškai klausytis muzikos, galima įsidėti Yatour adapterį (bluetooth, AUX, USB ir pan.) bet dar neinvestavau į tai.
Šiaip modelis nelabai žiūrisi su skaidriais langais, planuose tamsinti galinius langus, tikrai atrodo solidžiau. Dar iš malonesnių fukcijų - pritemstantis galinio vaizdo veidrodėlis, veikia tikrai sklandžiai, dar nebuvo pavedęs.
Iš per pusę metų pastebėtų trūkumų būtų jau anskčiau minėtas, šviesus pusiau odinis salonas, kuris ganėtinai teplus, klimos pašvietimo lemputės, tačiau kažkokių techninių trūkumų nepastebėjau.
Volvo V70 II 2.4D Kinetic, 2006г
Sveiki masina turiu jau metai ir 7 mėnesiai
2,4 D5 120kw Automatas
Pirkau labai nežiūrėdamas 2019 lapkriti už 2850 ( pradine buvo 3250eur ) su visiškai naglai suklastota rida - 183`000km
Ištiktųjų tai ja nesigailiu , komfortas liuks , gal siek tiek silpna variklio skyriaus garso izoliacija . bet 5 cilindrai ir turbina kartais visai nieko . sėdynes ne ką blogesnes už MB W124 ar BMWE39 tikrai patogu ir nevargina važiuoti nuo Vilniaus iki Zakopanės beveik vienu prisėdimu. Variklis 120kw traukia puikiai , dėl kuro sąnaudų visai optimalus variantas man vidurkis gaunasi 900km kartais ir 1000km ant 70litru plius iki pistoleto atšokimo, tai bendrai ~80 litru , gal ir nieko ( svėriausi ant svarstyklių su pilnu baku užsvėrė 1750kg ) priminsiu kad tai automatas .
Kėbulas puikus 2005,08 nei vienos rudeles ,
Visiškai nesuvokiama elgsena žiemą , važiuojant 30km h gali pradėti slysti priekis , priekis toks sunkus kad jo inercija kažkoks košmaras , žiemą klimpsta i bet kokia įkalne nežiūrint kad padangos geros, aišku visos jos klimpsta ir sunkias priekiai , bet čia kažkas nepaprasto ,
Išlaidos - pirmas rimtas remontas - Pavarų dėže , ASSIN55 5 pavarų automatas , aš ja tiesiog sudraskiau užklimpęs i griovį pirmąja eksploatacijos žiemą . dėžes remontas 1000eur be garantijos , arba dėvėta kaina apie 150 / 250 eur kaip skubiai reikia .+ keitimas 250eur . o reikalu ten yra
Visa kita keičiau pats , viskas primityvu ir paprasta , nieko nesiskiria nuo eilines mašinos , pakaba patikima ir paprasta ,tiek galas , tiek priekis , pusašius keičiau ( dėl tripoido vibracijos ) , pirkau naujus nes loterijoje man nesiseka .
Visi diržai , filtrai ir t.t nėra brangus ,
Variklis išvis nekelia jokiu problemų , gal tik tepalo kamštis vis pasitepaluoja ( reikia keisti gumytes ant kamščio ) , vakumu sistema gyvena savo gyvenimą , nors turbina reguliuojama būtent vakumu , bet viskas sutvarkoma , variklio pagalves pasikeičiau visas i naujas , realiai vibracija nedingo , toks jau tas variklis .
Nemanau kad tai problematiška masina , tiesiog visos jos tokios , pravažiavau su VOLVO per pusantrų metu 50k km ,komfortas logiškos sąnaudos , defektai nelenda , gal dažniau keičiu priekinius stabdžiu diskus , bet jų kaina juokinga ( 80 eur už du BOSH ) oro filtra keiciu kas 3 k km, ( mano atveju kas mėnesi ) 10eur .( labai daug smėlio po kapotu , (nzn kodėl bet užmiesčio asfaltuotais keliais jis tiesiog kaupia dulkes po kapotu )
Tepalu keitimas su filtrais apseina apie 80 eur .
Diržo komplektas INNA ~100eur
Pusašiai nauji pora kažkur 150eur ( ne premium , bet laiko )
Pavarų dėžes tepalu keitimas ~70 eur
Teko keisti visa galini tilta (žiemos metu ant žiedo nuslydo priekis ir kirtau galiniu ratu i bardiura ) tai kainavo naudotas 50eur. Visiškai gero stovio .
Reikės keisti priekinius amortizatorius kainos už pora nauju 80 eur
Galiniu kaina ~80 eur uz naujus abu
Viska sudėjus kainos nėra didelis , kaip ir visu tokiu metu automobiliu , naudotos detales išvis kainuoja minimaliai , ypač jeigu neskubi .
Jeigu dar žinočiau jos tikra rida , galėčiau tik dar karta pakartoti kad tai geras patikimas automobilis .
Volvo V70 II 2.5D, 2001г
Volvo V70 2001m. Automobilis vairuojasi pakankamai maloniai, Važiuoklė paprasta tačiau su kelio nelygumais susitvarko neblogai, priedo priklauso kokios sedynės (minkštesnės duoda daugiau konforto). vairas lengvas vairuojasi maloniai net ir standartinė garso sistema groja tikrai gerai, borto komp standartas ir valdomas jis nesudėtingai. Variklis 5 cilindru jis pakankamai garsiai dirba ir skleidžia vibracija, visgi senas dyzelis. Jau nuo 1990m šiuos variklius pradėjo gamint. Tačiau kas liečia kuro sąnaudas tai tikrai stebina. Automobilis yra tikrai sunkus tačiau važiuojant kreiseriniu (90KM/H) greičiu galima tilpi kuro saunauduose iki 5l (bent kompiuteris taip rodo) žinoma mieste šia mase mieste nuo švesoforo išjudinti jis parodys tikrajį savo veida ir kuro sanaudos gali šokti drastiškai. automobilis visai neskirtas miestui ne vien dėl dideliu gabarintu ir blogo manevringumo bet ir dėl pakankamai dideliu kuro sąnaudu ir nedinamiško variklio lyginant su 2,4D volvos ar kitais konkurentais. Tačiau jei visgi tavo kelionės susidaro daugiau užmiesty arba nori patikimesnio Bei pigiau eksplotuojamo variklio rekomenduočiau rinktis butėnt jį. senas geras TDI o ne Comonrail kaip 2,4
Didelis privalumas jog šis auto tarp jaunimo nėra populiarus dėl įvairių aplinkybiu, tad rasti nesudrožta nera labai sunki užduotis. o jei rida ir didenė nereiktu labai pergyventi.
Perkančiajam rekomenduočiau atkreipti dėmėsi į visų komponenų aplink vairuotoją nusidevėjimą (vairas, pedalai, knopkės sedynė ir t.t.), nes ridos dažniausia būna suktos. Net ir 500 000km šiam automobiliu nėra daug tad jei salonas stipriai nusedevėjas galimai jis bėges minimum 700 000km
Automobilis yra labai saugus Tačiau dėl sudėtingu inžineriniu sprendimų po didesnio eismo įvykio nurašys dėl brangaus remonto (kalba eina jei viska daryti pagal gamintojo rekomendacijas)
Apibendrinus; Automobilis nėra kažkoks WOW ir įspudžio nepadarysi kaip su kokiu BMW E60. įpatingu emocijų vairuojant irgi jis nesuteiks , Tačiau jei neesi kompleksuotas žmogus ir tau reikia paikimo automobilio šis variantas vertas dėmėsio
Volvo V70 II 2.4D Kinetic, 2006г
Sunku klausyk kai zmones realiai nusipirke su 1mln rida volvo apie ja taip atsiliepe, nusiperka nepatikrine ir uzdrozta ir poto raso kad pas jas tokios ridos ir tokie gedimai stebuklingi... 2018 sausi isigyjau volvo v70 2005m d5 120kv,rida tikra 402000 km is sveicarijos, po 1,5 metu eksplotacijos rodo 438000 ir pakeiciau tik priekinius sailentus visus 4 nors blogas buvo tik vienas, pilu 0w30,keiciu kas 7000km,nevalgo nei laso, su elektronika nebuvo jokiu bedu, nors pasikartosiu auto nupirktas su 402000km rida,o pagal serviso knyga paskutini karta inai prie berots 360000km apsilanke pas oficialus, ten knygoj vietos jau beveik nebuvo, ir plius is pirmu ranku, tdl kokia rida bebutu, jei auto priziuretas tai tai ir problemu neturesit net prie 500.000km!! P. S nuo pirkimo automobili viskas veikia kas turi veikt, VISKAS VEIKIA.
Volvo V70 II 2.5D, 2001г
"Nugyvenau" 3 AUDI A6. VOLVO vis nedrįsau pirkti. Nusipirkau. Kai kuriais atvejais GERESNĖ už AUDI A6. Ekonomiška, talpi, komfortabili ir NERŪDYJA 2001 metų. PASAKA. 10 balų. Amžino nieko nėra. Teko pasiremontuoti, kaip ir kitas. Viskas OK.
Volvo V70 II 2.5D, 2001г
Pasaka mašina. Trauka l.gerai. Ekonomiška užmiestyje. Komfortas. Patogus aptarnavimas. Pigi ekspluatacija, o detalių kiek nori.
Volvo V70 II 2.4D5, 2001г
Volvo V-70 gerai stovi ant kelio, puikiai valdomas, labai geri stabdžiai. Dyzelio 2,5l 103kw geros kuro sąnaudos, tiek mieste, tiek užmiestyje. Galios važinėti ir lenkti pakankamai, nes auto gan masyvus. Su keleiviais auto galia nesumenkėja. Verta keisti dalis originaliomis , nebūtinai viską naujomis - galima kažką ir dėvėtomis , bet originalu. Genda kaip kada , būna netipinių gedimų , bet esmėje tikrai patikimas. Rankas turintis ir pats kažką mokantis pataisyti problemų neturės . Automobilį malonu vairuoti , geros interjero medžiagos. Kokybė visur . Bendrai automobilį vertinu 9-10 . Visi kiti agregatai patikimi , mechaninė greičių dėžė gera , varikliai audi - geri . Tinkamai prižiūrėtas automobilis turi žymiai didesnę vertę nei rinkos kainos. Jei nupirksi gerą , tai mylėsi ir džiaugsiesi vairuodamas.
Škyvą keičiant į naują , būtinai pirkite vokišką brangų , nes kiti pigūs pradės traškėti akseleruojant .
Volvo V70 II 2.4D5, 2002г
Puikiausias automobilis iš visų, kiek per gyvenimą esu turėjęs 10 / 10
Volvo V70 II 2.4D5, 2002г
Geras automobilis
Volvo V70 II 2.5D, 2000г
Vairuoju automobili metai laiko, ne karto nepavedė, variklis 2.5 dyzelis gerai užsirekomendavęs dar nuo ankstesnės kartos volvo, vienintelis priekaištas jam tai triūkšmingas darbas, bet tai kompensuoja patvarumas. Auto labiausiai tinkamas tolimesnėms kelionėms, labai patogios sėdynes 10 balų, gera garso izoliacija, kuro sąnaudos užmiestyje 5-6 ltr.
Volvo V70 II 2.4, 2001г
Dėl prastos kokybės automobilio nerekomenduoju niekam. Turėjau dvi Volvo vienu metu - V70 ir S80, tai buvo pačios blogiausios auto iš visų kiek turėjau, kasdien įsėdi ir galvoji - kas gi suges šiandien.
Bet jei į tai nežiūrėti - auto skirtas pensininkams. Visiškai ramaus charakterio, niekada nesinori su juo lakstyt, nesvarbu kokios galios variklis stovi. Turbūt dėl to ir valgo mažai. Iš variklių geriausias variantas 2.4 125kW, kuris maloniai važiuoja nuo žemų apsukų ir valgo mažiausiai. Turbininiai varikliai visiškai nereikalingas dalykas šioje mašinoje, na o 103kw gerokai per silpnas. Dyzelių nerekomenduoju, nes ten dažna bėda smagratis, kurio keitimas su viskuo atsieina arti 1000€, kas yra kosminiai pinigai tokios kainos auto. Standartinės visų dyzelių bėdos kaip turbina, siurblys ir t.t. irgi lieka.
Mažiau klausykite Volvo fanatikų - jie visi įsitikinę, kad šie Volvo patys geriausi auto, niekada negenda ir t.t. O kai atsisėdi į jų mašiną kur pusė dalykų sugedę, kita pusė tuoj suges - sako, juk sena mašina, čia viskas normalu, visos genda :D
Pagrindinė bėda, kad 99% rinkos už 1000-4000€ yra jau arti milijono km nuvažinėti laužai, ne tik dyzeliai, bet ir benzinai. Ir nesvarbu, kad skelbime parašyta 198 arba 220k. O iš tikrųjų gyvi variantai kainuoja 5k, 7k ar net 10k € priklausomai nuo komplektacijos ir variklio, kas yra visiškas kosmosas už tokio amžiaus auto. O ir sumokėjus tokius pinigus niekas negarantuoja, kad nebus gedimų.
Jeigu ieškote patikimo, ekonomiško, šeimyninio auto - šis variantas tikrai ne jums. Geriau rinkitės iš japoniškų auto. Komforto bus mažiau, užtat važiuoja labai pigiai, techniškai paprasti ir labai patikimi. Jei japonai nepatinka, tai bent jau Opel, blogiausiu atveju VAG.
Jeigu ieškote komforto - žymiai geriau koks BMW E39 arba MB E klasės. Nors irgi bėdų maišai, užtat visos ligos meistrams žinomos ir palyginus su Volvo pigiai taisomos. Bus kokybiškesni salonai, gerokai daugiau komforto ir valdomumo, ypač BMW.
Volvo V70 II 2.4D5, 2002г
Turiu jau apie metus. Tuoj bus pravažiuota 20 t. km. 2.4 D 120 kw. Dyzelis. mechanikaAuto pasiteisino man. Esu patenkintas. Po visų ankstesnių auto audi, vw, kur pastovios kažkokios bėdos, ši man kol kas nemalonių siurprizų esminių neteikia. Žinoma, kaip tokių metų mašinai, yra gedimų, bet jie pakenčiami. Aišku rida buvo atsukta, bet pagal bendrą auto būklę spęsčiau, kad pravažiavusi apie 400 t. km.
Kėbulas - nerūdija, gražiai atrodo.
Salonas - gan kokybiškas (tačiau iškart persėdus iš MB ar BMW, atrodytų šiap sau kokybė), tik odinė sėdynė vairuotojo per siūles sutrūkusi, sėdynės patogios. Pradžiai nepatiko, kad žemai sėdisi, bet pripratau. Salone vietos taip vidutiniškai, sakyčiau passat ar mondeo daugiau. Gale asmeniui iki 185 cm. vietos pakanka. Žemas profilis, auto tarsi suplota - bet pripranti, idealių nebūna auto. Salone tylu labai nėra, girdisi ratų ūžesys, kiti garsai. LABAI SVARBU NENAUDOTI PANELIŲ ATNAUJINTOJO – MYGTUKŲ KONTAKTAI KAŽKAIP PAVIRŠIUJE, IR PRASIDEDA BĖDOS – TRUMPINA. Man irgi taip buvo, bet kažkaip pavyko išvengti didesnių bėdų. Labai jaučiasi vibracijos variklio salone ant laisvų – gal variklio vakuminės pagalvės – pas mane jos kiauros ir užglūšintos, bet kol nesutrūkę važiuoju.
Langų pakėlikliai - iki 2004 m. problema su priekiniais langų pakėlikliais - susilankstė pakėlimo mechanizmas, reikia arba dėti po 2004 m. auto juos (jie jau ten pastiprinti) arba senuosius išėmus tvirtinti plokštelėmis.
Valdomumas - šiek tiek žemesnis nei vidutinis, tai kažkiek nuvylė. jei nelygumai ar provežos - gaudau auto, nors pakaba lygtai tvarkinga, nors atraminius jau reikia keisti, bet gal tas valdomumui neturi atsiduoti. Vienu žo, auto ramiam važiavimui ne lakstymui. Minusas mano laidos auto – nėra ESP, gal naujesnių metų jau yra.
Pravažumas, krovumas – auto žema, ir krova mase maža (labai susėda). Tad pilnos auto bulvių maišų neprisikraus, čiuoš dugnu. Išvis, geriau dėti maksimalaus leidžiamo dydžio padangas ant R16 ratlankių, tad aukštis dar pakenčiamas.
Garso sistema – bent jau mano auto prastoka, trūksta žemų dažnių, bet čia gal nuo komplektacijos priklauso.
Akumuliatorių geriau atjunginėti pagal instrukciją – palauki min 10 min po raktelio iš spynelės išėmimo, pirma min klemą, po to plius klemą nuimi. Prieš jungiat atgal pastatai raktelį į II padėtį ir jungi atvirkštine tvarka. Prie atjunginėjant akuma, patikrinti ar magnetoloje nėra CD įdėtas – kažkaip nepatinka magnetolai tas paskui problemos.
Variklis – galingas nuo 1800 sūkių, iki tol šiap sau. Netipiškas sukimo momento pasiskirstymas, panašiai kaip benzininiuose auto – tame yra ir pliusų ir trūkumų – pliusai – gali sukti varikį iki max apsukų ir trauks, minusai – nepavyks greitai pajudėti iš vietos. Kuro ima apie 7 l/100 vidurkis. Gan normaliai. Tik nežinau, vis muša tepalą pro dangtelį/kartais nustoja, nors alsuoklis veikia, tepalo praktiškai nevalgo, dar galvoju kaž čia. Šiaip problemų su užsivedimu nėra, bet kuriasi iš 3-4 apsisukimo, lygtai normalu čia. Šiokia tokia problema yra su vakumo sistema, kuris reguliuoja ir stabdžių sistemą ir turbinos valdymą – lygtai pas mane šiek tiek nesandarus stabdžių vakuumas, tai kartais stabdant minimaliai nukrenta apsukus žemiau normos. Bet tik kartais, tai ir važinėju taip. Varikliui tepalas eina 0w30 apie 6 l. Daug tepalo, bet jei kokybiškas- keičiasi kas 20 000 km.
Bendrai apie eskploataciją – palyginus nedaug investavau, dalys brangesnės už vidutiniškas, bet ar laiko ilgiau dar sunku pasakyti, bet kai kurių dalių tik originalai eina, tai tenka ieškoti šrotuose. Auto pirkau su pakeistu pagrindiniu diržu, tai čia investicijų neturėjau. Tik nusipirkęs pasikeičiau tepalus filtrus, šakės saleinbloką, stabilizatorių, atbulinį šviesos daviklį, galiniame bako kuro siurblyje buvo nesandarumas. Ką tik pasikeičiau - galinius stabdžių diskus, kaladėles, stabdžių žarneles (stabdžių dalys kainavo apie 120 eur, susidėjau nesudėtingai pats, nors stabdžių diskus gal reikėjo senus tik nufrezuoti, būtų pigiau). Laukia remonto – priekinės stabilizatorių atramos ir guoliai, priekines faras reikia abi pasikeisti (viena nesireguliuoja, kitos vidinis lęšis atsikabinęs), langų pakėliklius tvarkyt reikia priekinius, spynelę užvedimo ar jos kontaktinę grupę reikia keisti, tvarkyti tepalo mušimą pro dangtelį.
Volvo V70 II 2.5D, 2001г
Sveiki. Eskantiems automobili VOLVO V70 2 laidos su dyzeliniu 2.5TDI varikliu . Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, galingas ,istvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra labai geras atsparus korozijai . Retas is siu automobiliu galima pamatyti surudijusi nebent buvo dauztas ir nekokybiskai nudazytas. Automobilio salonas . Komfortiski sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Malonu vairuoti,gera garso aparatura, tinkatis ilgiems kelionems. Automobilio pakaba is prekio yra paparasta bet galine pakaba jau yra nepriklausoma turi daug svirciu vaziuoja minkstai bet reikalauja prieziuros. Nors detaliu kainos yra didesnes negu audi ar volksvagen bet perkant geras dalys pakeiciat ir pamirsat. STIPRUS AUTOMOBILIS TINKANTIS LIETUVOS KELIAMS TODEL IR ZINOMAS KAIP BRIEDIS. REKOMENDUOJU PIRKTI NUO 2001 METU IR SU 2.5TDI VARIKLIU NES 2.4 D5 VARIKIS YRA TRUPUTI PROBLEMATISKAS.
Volvo V70 II 2.4D5, 2002г
Auto labai geras