Volvo V70 I 2.0 Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 120 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- -
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (19)
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Tikrai rekomenduoju si automobili visoms amziaus grupem ir visom paskirtim tik jei norite kasdienio automobilio paieskokite priziureto taip turesite maziau vargo nes sis automobilis nebijo apsileidimo bet jei buves savininkas pardavimui patvarke tik tam kartui po keliu menesiu gali pasimatyti jog viskas genda ir remontas siekia pacio automobilio kaina o tai nesunku pasiekti jei reikia keisti dirzus itempejus sankaba puse vaziuokles ir variklio pagalves
Perkant labai reikia atkreipti demesi i pasalinius garsus ir nebijoti nuvaryti i serviza patikrai nes net ir menka variklio vibracija gali atsieiti iki puses automobilio vertes jei variklio pagalves nuplysusios
Vaziuokle neturetu skleisti jokiu garsu bet nereikia issigasti jei girdisi bildesiukas vaziuojant per duobes teko susidurti kai zmogus pardave auto nes mane jog vaziuoklei sakes o pasirodo teko pakeisti stabilizatoriaus trauke kurios naujos kaina siekia iki 4e
Automobilis gan aphaulingas nes detaliu kainos labai nepastovios variklio pagalves gali siekti iki 400e (ziurint is kur perkate) o visas galinis tiltas (nenaujas bet puikaus stovio) vos 25e
Volvo V70 I 2.0, 1999г
Jei nekreipi dėmesio į madas - puikus kainos ir kokybės santykis (laimi pirkėjas). Nuvažiavau 10.000 km - nieko netvarkiau (apart skysčių ir diržų). Bet pilnam vairavimo malonumui - trūksta "dvasios"..
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
trauka neitiketina bet sis auto patvarus kaip mb volvo dalys pigesnes 3 kart gendancios ne ka daugiau kaip mb sia masina rekomenduoju visiems
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Šį automobilį įsigijau, sakykim, eksperimento būdu: reikėjo patikimo, erdvaus, nebrangaus kasdieninio automobilio, taigi pirmos kartos V70 atitiko visus kriterijus. Bet Dievulėliau, kaip gailiuosi aš šio eksperimento rezultato...
Automobilis pirktas žemesne nei vidutinė rinkos kaina, su akivaizdžiais tam tikrais defektais, su mintim, kad juos pašalinus neskaudės dėl to galva ir tikrai žinosiu, kad eksploatacijos metu jie nepasikartos. Žinoma, po nusipirkimo defektų "išlindų" ir daugiau, bet juk ne naują automobilį pirkau, tai kaip ir viskas suprantama, bet šioje vietoje išryškėja vienas svarbus kasdininio/darbinio automobilio trūkumas- atsarginių detalių kainos, kurios tikrai nėra draugiškos, perkant geresnės kokybės detales. Kainų atžvilgiu Volvo nelabai atsilieka nuo "kilmingesnių" vokiškų automobilių, bet deja nuo jų atsilieka kitose srityse, kur to nesinorėtų.
Salonas: tikrai erdvus ir pakankamai patogus, vietos užtektinai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems, odinės sėdynės patogios ir minkštos, priekinėms, sakyčiau, trūksta šoninio prilaikymo; bagažo skyrius tikrai didelis ir dėl pačio automobilio formos lengvai pakraunamas; prietaisų panėlės išvaizda archajiška, ir žinant, kad vokiečiai tuo metu jau gamino tikrai modernesnius salonus, tai nemenkas trūkumas automobiliui, kitas rimtas trūkumas salone- medžiagos, iš kurių jis surinktas- jos labai prastos (mano manymu), fiksatoriai trapūs, dėl to važiuojant nelygiu keliu ausis pasiekia visa krebždančių plastmasių simfonija. Taip pat dažnai pasitaiko salono šlapavimas po kilimu vairuotojo pusėje, dėl to kaltos arba durų sandarinimo gumos (leidžia vandenį), arba klimato kontrolės pečiukas (leidžia antifrizą arba vandenį iš A/C garintuvo).
Variklis/pvarų dėžė: irgi pankamai archajiškas 2,5tdi su mechanine oro srauto matuokle, "pasiskolintas" iš Audi, variklis būtų kaip ir vienas iš automobilio pliusų, patikimas ir su mažai elektronikos, pakankamai lengvai eksploatuojamas, bet turi trūkūmų dėl kai kurių agregatų išplanavimo (pvz.: kad pakeist tokį menkniekį kaip termostatas, reikia tikrai pasistengti, nes jis įkištas ne pačioj patogiausioje vietoje- po generatoriumi, dešiniau A/C kompresoriaus, po pakaitinimo žvake ir vairo stiprintuvo tepalo bakeliu). Mano turimas automobilis su automatine 4ių pavarų deže, dėl kurios priekaištų irgi neturiu- pavaras jungia sklandžiai, pagreičio įsibėgėti ir įsilieti į miesto automobilių srautą užtenka, nevargina aukštais sukiais. Degalų sąnaudos pakenčiamos, mano dažniausiai važinėjamu maršrutu mieste, netgi mažesnės, nei deklaruoja gamintojas.
Kėbulas: kėbulo formas taip pat rėkte rėkia, kad automobilis iš praeities- dominuoja grubios, kampuotos formos; kėbulas pakankmai atsparus korozijai, maniškis automobilis iškentęs 8ias Lietuviškas žiemas, turi dar tik kelis nežymius rūdžių židinius, iš kurių bent vieną įtarčiau atsiradusį dėl eismo įvykio kaltės ir prastoko sutvarkymo, kaip kėbulo formos trūkumą įvardinčiau ilgas priekio ir galo dalis, dėl kurių labiausiai kenčia buferiai (tikrai pas dažną S70/V70 tiek priekinis, tiek galinis buferiai nubalnoti, pamestomis grotelėmis, priešrūkiniasi žibintais, nuplėštomis variklio apsaugomis).
Elektronika: elektros dalis šiame Volvo automobilyje irgi nėra stiprioji pusė- pasireiškia ABS bloko elektrinės dalies gedimai, A/C kompresoriaus magnetinės jungties gedimai, jungiklių/daviklių nekontaktavimas, jungiklių apšvietimo lempučių perdegimai (su kuo nesu susidūręs kituose turėtuose/turimuose automobiliuose).
Važiuoklė: pakaba pakankamai parasta ir patikima, tiek kad dėl didelių ridų (o kiek pastebėjęs, tai Lietuvoje parduodami V70 tikrai pasižymi pakankamai įspūdingais kilometražais (maniškio irgi ne iš mažųjų)) neišvengiamas guminių pakabos detalių susidėvėjimas- skaudžiausias piniginei (apart amortizatorių) manau galinio balkio didžiųjų ir mažųjų sailentblokų susidėvėjimas, jų kaina siekia apie 100eur/vnt gero gamintojo, pigesnės alternatyvos nelaiko (tuo teko įsitikinti pačiam) ir jie lietuvių garažuose nesirestauruoja... o gaila...
Stabdžių sistemoje jokų stebuklų nėra, apart dažnokai sutinkamų suportų užsikirtimų, dėl susidėvėjusių manžetų, dvigubų stūmuokliūkų galiniuose suportuose (dėl ko brangsta jų restauracija), na ir pačių stabdžių diskų ir kaladėlių kainos, vėlgi, mažai draugiškos.
Vairavimas: dar vienas nusivylimas- tikrai V70 nėra vairuotojo automobilis, labiau plūduras ant kelio, mėgstantis svyruoti smarkiau manevruojant ar posūkiuose pakankamai nepristabdžius. Dažnai pasitaiko vairo kolonėlės tepalo leidimo problemos, kurios nėra pigios jas restauruojant, o keičiant dėvėta gali kainupoti apie 100eur, be jokių garantijų, kad ir pakeistoji "apsimyš".
Kaip jau supratote šiuo automobiliu nelikau sužavėtas ir nesuprantu, kodėl kiti jais žavisi (aišku kiek žmonių, tiek nuomonių), nes kaip automobilis galintis suteikti bent kažkokį malonumą vairuojant- jis beviltiškas, kaip "darbinis arklys"- neblogas, bet eksploatacijos kaštai viską gadina (nebent nusispjaut ir važiuot kol važiuoja, kaip kiti ir daro).
Na ir pabaigai- norint jį parduoti teks susidurti su sunkumais- tokio seno "krepšo" nelabai kam reikia. Kainos taip pat "nelaiko", tai šiuo atžvilgiu jau geresnis pasirinkimas VAG grupės automobiliai apginkluoti tdi pabūklais, kuriuos bet kada gali parduot suvažinėt po lietuviškus dirvonus. (tiesiog sarkazmas, jokių nuoskaudų ;) )
Volvo V70 I 2.5TDI, 1999г
Turiu atnaujinta TDI versija 2,5D su elektronine oro srauto matuokle. Mašina pravažiavusi apie 350000 (rida liudija serviso istorija ) Variklis ir pavarų dėžė visdar dirba puikiai. Galios pakanka. Nors atvaryta iš Švedijos visi agregatai be korozijos požymių . Važiuoklė pakankamai minkšta,mašina važiuoja konfortiškai,sėdynės patogios,šildomos;autopilotas,stoglangis,šildomi veidrodėliai. Jaučiasi tvirtumas,surinkimo ir gamybos kokybė.Stabili ant slidaus kelio.
Per tris metus kasdieninės eksplotacijos Kaune (kai dar buvo daug duobių) ir kelyje keičiau:
Paskirstymo diržo komplektą,stabdžių kaladėles,amorto atraminį guolį,traukės antgalį.
Prieš apžiūrą užteko tik nuplauti :)
Norėjau keist į naujesne Volvo v50,bet pagalvoju kam man tas plastmasinis marketingo šedevras su prancūzišku varikliu užprogramuotas sugest pasiekus atitinkamą ridą.
Esu visiškai patenkintas savo morališkai pasenusiu 200km/h karavanu :)
Volvo V70 I 2.5TDI, 1998г
Kėbulas.
Šie automobiliai visiškai nerudija, nebent pažeistas kėbulas. Manau tai labai didelis privalumas perkant tokių metų automobilį, nes dauguma kitų markių jau būna stipriai aprudija.
Važiuoklė.
Važiuoklė labai paprasta, prieki vienas šarnyras ir du sailentblokai, laiko tikrai gerai ir remontai nėra brangūs. Priekis dirba pakankamai minkštai, bet galas kietokas, tikriausiai dėl to, kad pritaikytas atlaikyti didelius svorius. Važiuoti žvyrkeliu nėra malonu, tai greitkelių automobilis.
Salonas.
Labai patogios sėdynės, kokybiškos medžiagos, viskas patogiai išdėstyta, nevargina ilgos kelionės. Puikūs originalūs garsekalbiai. Vienintelis minusas vibruojančios ir girgždančios plastmasės, bet turint rankas galima tai susitvarkyti viską išardžius, pakišus kur reikia gumos ir tvirtai susukus varžtus. Didelis pliusas, kad labai lengvai ir greitai susilanksto galinės sėdynės, puikiai pritaikyta vežti didelius krovinius, be vargo galima parsivežti baldus, ar patogiai miegoti, nereikia jokių palapinių.
Variklis.
Varikliui didelis pliusas dėl ekonomiškumo, vidutinės sąnaudos pagal kompą vasaros metu 6,2 l. žiemą 6,5 l., realios gal keliais šimtais gramų didesnės. Su pilnu baku 70 l. pravažiuoju kiek daugiau nei 1000 km. Kiek brangokas diržų keitimas apie 1000 Lt, bet tai galima sakyt vienkartinė investicija. Dažnai pasitaikanti bėda prasitrynęs apsukų daviklio laidas, jei diagnostika rodo, kad reikia keisti daviklį, pirmiausia kreipkitės pas elektriką, kad pakeistų visą naują laidą nuo kompo iki daviklio, tai sutaupys nemažai pinigų ir bus rami galva ateičiai. Daugiau didesnių problemų variklis nekelia, brangu viskas kas susija su kuro įpurškimo sistema ir turbina, kaip ir kiekvienam dyzeliui.
Bendras patarimas būtų pirkti brangesnį ir pilnai tvarkingą automobilį, tada volvo netaps galvos skausmu, nes yra nepigių detalių. Tai nėra miesto automobilis, geriausios jo savybės atsiskleidžia kelionėse.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Labai gera patvari masina. Galima zinoma rasyt cia kruva pliusu ir minusu - as to nedarysiu,tiesiog pasakysiu bendrai labai patvari istverminga masina vartojanti nedaug kuro,labai talpi ir mazai gendanti. Remontas brangokas,bet retas. Labai talpi i bagazine laisvai telpa na pvz pora dviraciu (sulankscius galines sedynes). Kainos ir kokybes santykis labai geras. Zymiai malonesne auto negu audi,vw ar bmw kurias taip meksta musu krastuose. Tai sakau ne todel,kad vazineju su volvo o todel kad prekiauju auto ir zinau ka sakau nes turejau kruva a6,golfu,bmw 3 ar 5, a4 ir t.t.... o is esmes - tokiu metu masina vertint galima,bet kadangi auto sena kiekviena turi savo ilga istorija ir nusidevejimo lygi tai jeigu jum pasiseks nusipirksit nebrangiai labai gera auto,o jeigu nepasiseks nusipirksit brangiai :)
Volvo V70 I 2.5TDI, 2000г
Geras ir patikimas automobilis. Jam nesvarbu ar yra nuvažiuota 300 000 km ar 500 000 km jis važiuoja taip pat ir problemų nekelia.
Prieš pirkdamas Volvo irgi galvojau, kad bus dalys labai brangios ir šiaip, nepopuliari mašina. Tačiau vėliau supratau, kad tai tik mitas. Tie, kurie galvojat kitaip, siūlau įsėsti į Volvo ir pravažiuoti porą km. Sekančią mašiną pirksiu tik Volvo.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1999г
Pirktas iš Olandijos, Lietuvoj pravažiuota kol kas ~20k km. Papuolė tikrai mažai bėgęs pagal bendrą stovį ir nenutrintą vairą. Variklis visiškai nedūmina (0,3 dūmingumas), kas šiam varikliui yra tikrai neįprasta. Ganėtinai puikus automobilis, tačiau turintis savų trūkumų. Salonas komfortiškas, gausios įrangos, patvarūs, jokių rūdžių, ausiai mielas 5 cilindrų audi dyzelis. Ilgose kelionėse labai smagus automobilis, Kaune maltis, asmeniškai, šiek tiek per didelis.
Pirktas todėl, kad pasitaikė geras variantas, bet rinkčiausi golf'ą mk4 dėl man tinkamo dydžio. Sąnaudos gal kiek ir didokos, bet, primetant, kad 2.5 ir 1.6T - visai gerai. Trasoje, važiuojant iki 100km/h sąnaudos svyruoja ~5ltr. 120 ar 140 jau rija ganėtinai daug, bet važiuoja vis dar smagiai. Jokių pašalinių garsų, mažai triukšmo salone.
Gale vietos, kaip tokioje mašinoje, galėtų būti ir daugiau. Bagažinės praktiškumo nematau. Po dangčiu, prie zapaskės, daug dar daiktų telpa, tačiau pati bagažinė nėra talpi. Pvz. mondeo mk3 bagažinėje telpa 4vnt. R16 215/55 padangų ir užsitraukia bagažinės užuolaida. Volvo - niekaip. Ištiesus atlošus, galima miegoti, vežti baldus.
Automobilis didelis, bet turi savų vietos trūkumų. Siūlyčiau rinktis dar tarp mondeo 3 versijos tddi 85kw dėl vietos salone ir mažiau barška. E39 kokybe nepralenkia volvo, bet varikliai, važiuoklės bei kėbulas - neužmušami.
Žiemos sąnaudos, pagal kompą, mišriu rėžimu - 6,2. Realios - iki 7,5. Mieste žiemą su pašildymu ~8,5.
Taip pat pas daugelį stovi aušinimo sistemos pašildymas, tad variklis prie didžiausių šalčių sušyla per 15min. stovint vietoje. Dėl 2.5l tūrio variklio brangesnis draudimas, diržus pakeisti pigiau nei audi.
Prieš perkant patarčiau pasitikrinti vairo kolonėlės būklę, ar nejuda škyvas, variklio pagalvių būklę, ar neapsitepalavęs(dažnas daug prabėgęs). O toliau - kaip visiems.
Tų metų geresnis automobilis nebent bmw e39 3.0d dėl surinkimo kokybės ir komforto salone.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1998г
Kagi, niekada gyvenime negalvojau, kad turesiu volvo. Bet labai sudetingomis aplinkybemis jis man pakliuvo i rankas (draugas nupirkta auto pardavimui (volvo v70, 98m.) paprase parvaryti is belgijos i lt, pardavimui. Pirmas ispudis slyktus. Didele kampuota masina su 700000km rida 2.5 tdi automatas. Kelione galvojau bus pragariska. Taigi nuvaziuoti vos 50km. ir as ta masina jau myliu automatas niekad nebuves remontuotas dirba idealiai, variklis, kaip rusiskas belarusas, bet dirba idealiai svariai, be jokiu pasal. garsu. Vaziuokle nusivyliau ne del to, kad ji nepatikima, bet, kad ji kieta, tokio dydzio auto tikejaus jos minkstesnes, bet velniai nemate uzmiestyje vistiek eina, kaip laivas, o kai pasiekiau kauna, buvo galima atleisti,nes visa kita pergoze si trukuma. Kuro sanaudos pagal borto kompa 6.5 l. Vid 139 km/h. uzmiestis. 8.9 l. miestas cia vasara kai gryzinejau. Kagi 2000km iveikti, be sustojimo pamiegoti ir jokio nugaros skausmo. Nors paskutinemis akimirkomis galvojau, kad nualpsiu is nuovargio, bet nezinau kodel, bet moraliskai jauciausi pailsejas ir jauciau malonuma, kad vairavau si auto. Po sios keliones as ta volvo vienareiksmiskai nusprendziau pasilkti sau. Jau trys metai odometras rodo 850000km. o auto vaziuoja kaip naujas, jokio dumelio (esu mates stipriau duminanciu benzu), tepalo nuo matuokles virsaus per 12-14k iki tepalo matuokles apacios(sudega). Taigi skaitau, kad praktiskai tepalo nedegina. Pasilikes sau pakeiciau visus imanomus dirzus, itempejus, atraminius, tepalus, filtrus visus imanomus restauravau vaziuokle isejo virs 2k., bet nuo to momento daugiau nieko neteko investuoti apart tepalai ir filtrai, nzn auto vertinciau 8,5/10, nes lyginant kainos, kokybes, patikimumo, sauguma santyki, uz tokia kaina geriau nerasyt.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Nieko nezinant apie si automobili, teko su juo susidurti labai idomiomis aplinkybemis. Teko su juo grizti Lietuva is Didziosios Britanijos. Automobilis kairiavairis, du metus buvo vaziuotas UK, zinoma nieko netvarkant. Ji paemus pirmas ispudis buvo nekoks. Pradejus vaziuoti, pasireiske priekines vaziuokles drebejimas ( kaip veliau paaiskejo - sarnyras ). Bagazines apdaila ( dangcio ) buvo suluzusi.
Taigi, pradejau kelione. Pilnas bakas Pracuzijoje ( 60l ), 5 zmones ir pilnai pakrauta ( galas tikrai buvo nusedes ), visa kelia be sustojimu ( tik i WC ), greitis 120-160km/h. Sekanti baka pyliau Lenkijoj ( 60lt ). Pravaziavus ~2000km ( su tikrai techniskai netvarkina V70 ), prie klibancio sarnyro prisidejo stabziu vakuuminis siurbliukas. Grizus namo bake dar buvo 1/4 kuro. Jauciausi tikrai nepavarges ( zinoma ilgas sedejimas vienoje pozoje daro savo ), taciau nei mieguistumo,nei psichologinio nuovargio nebuvo.
Kuro sanaudos patys gale pasiskaiciuoti, vaziuojant tokiu tempu, pilnai pakrautu automobiliu - pripazinsiu pirmas ispudis buvo nekoks, grubios formos, grasiai dirbantis variklis. Taciau keliones metu, tiesiogine to zodzio prasme pamilau si automobili: kuro sanaudos mazos, traukos tikrai uztenka, komfortiskas, manevringas, variklio garsas po 2000km nei trupucio nepasikeite ( turint omenyje, kad buves savininkas TIKRAI nekeite tepalu, o man nebuvo galimybiu to padaryti), kaip jau rase kazkas anksciau - variklis tiesiog "murkia". Islaikymo kainos - teke tureti Audi, tai Volvo tikrai nieko baisaus.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Niekada nesu pries tai turejes Volvo,bet is viso esu turejes apie 400 automobiliu taigi patikekit patirties yra.
Tikrai NEUZMUSAMAS auto kuris mane kartais net stebina. Vazineju su ja po miskus,po pusnis,po purvinus kadangi esu medienos pjovejas - niekada nebuvo pavedes,o ir pravazumas stebetinas kadangi variklis stovi ant priekines asies.
Zinoma masina neskirta bekelei,teko ir uzklimpti,aplauzyti priekini bamperi.... bekelei reikalingas visureigis sita auto visdelto daugiau netinkama negu tinkama.
Mano volvo 97m 2.5 tdi 103kw automatas vazineju metus.
Remontas - negaliu objektyviai atsakyti i sita klausima nes nesu nieko remontaves - vaziuokle siek tiek tai man pasirode brangoka...
Komfortas - kaip uz tokia pinigu suma labai super geras.
Kuro sanaudos - vasara trasoj 6 mieste 7.3 ziema gerokai daugiau kompas rodo trasoj 7.5 mieste 8.5 kazkas tokio...
Auto nors ir 97m bet turi ir autopilota ir sildomus veidrodzius kurie puikiai veikia (o ne taip kaip daugelyje tokiu metu auto jau senai nebeveikia), visus 4 el langus,kondicionieriu ir t.t...
Labai patogios sedynes vaziuot toli
Zodziu minusu sita masina turi nedaug o atsizvelgiant i kaina galima sakyt aplamai ju neturi... :)
Volvo V70 I 2.5TDI, 1998г
Nuostabus auto pirkau parvaryta is olandijos su 500000 rida , taciau stovis idealus , technikinei praeit teko pakeist vairo traukes kainavo 70 lt vnt , seip daliu kainas ziurejau - nebrangios o kam brangios tai isigykit audi a4 ar pasata ir pamatysit kas tikrai yra brangu. Pralekiau 2 metus po visa vakaru europa pravaziaves esu virs 120 000 km - ir nei karto manes nepavede , iki siol dar nieko nesu keites neskaitant tepalu. nuvaziuot 1000 kilometru nesustojus (tik i tualeta) yra vienas juokas , patogu , ir komfortiska , talpumas taipat vienas didesniu privalumu. Turedami si automobili variklio problemas pamirsite apskritai, kelios "ligos" kurios atsiranda pravaziavus 3-4simtus tukst kilometru , pagalvokit zmones kitos masinos net nenuvaziuoja tu paciu 300 :D net negalima to vadinti ligom. karta pasikeitei ir toliau vaziuoji 300 000 km be problemu.
P.S. nuostabus auto
Volvo V70 I 2.5TDI, 1997г
Kainos ir kokybes santykiu nezinau geresnes masinos. Kebulas amzinas, variklis kantrus ir ekonomiskas, galios uztenka. Daugelis atsiliepia apie volvo, kaip brangiai islaikomus automobilius. Taip vaziuokles dalys brangesnes nei tu paciu metu VW ar Audi, bet jos kiek teko susidurt zymiai patvaresnes ir ju yra maziau, todel galutiniam rezultate bent jau man jokio skirtumo nesijaucia. B5 pasate traukiu traukuciu pilna, ant ju visi sarnyrai byra ir byra, cia stovi ant vieno rato du sailentblokai ir vienas sarnyras ant sakes. Sailentblokai pilnaviduriai, laiko tikrai ilgai, nors yra ir brangoki. Elektronikos jokiu gedimu isvis neturejau, isskyrus peciuko ventiliatoriu, kuris yra volvo liga. Galiniai amortizatoriai jei pnaumatiniai irgi problema, niekas negamina, tik originalus, o ju kaina kosmine, bet nesunkiai galima pasikeisiti i paprastus ne pnaumatinius. Vairo koloneles ligotos, bet man dar neteko susidurt, maniske laiko kuo puikiausiai. Bagazinej plasmases truputi palaidos, barska, kas kartais erzina, bet bendroj sumoj uz tokius pinigus nei audi nei VW ar dar kokio liaudies mylimo automobilio nenupirksi, kad gautum tiek kiek gauni is V70. Dar vienas labai didelis pliusas musu klimatui, ziema labai greit uzsyla peciukas ir pradeda sildyti.
Volvo V70 I 2.5TDI, 1998г
tikrai geras auto.trauka gera kuro sanaudos mazos,patvarus,bei patogus visiskai nerudije nebent ta vieta buvo smarkiai musta ir neuzlopyta. remontas nepigus didziausi minusai-pagrindinis skyvas ir variklio pagalve. be to del remonto sie volvo yra gan patrarus tad kad ir ka jeme kokybiskai suremontuosite tikrai uzmirsite ir dar kai kas ilgas skyvo nekeitimas gali isplakti veleno indeklus toks remontas kainuoja nuo 1500-2500lt tad reikia priziureti kad skuvas nesvankuotu