Volvo V40 1.8 Edition Plus Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.8 л
- Мощность:
- 90 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.8 л
Отзывы (15)
Volvo V40 1.8, 1998г
Turėjau du tokius modelius, su pirma galvojau gal nepasisekė, bet pasidomėjęs labiau po antros įsitikinau tą ką maniau.
Mašina labai stipriai bijo korozijos net atrodo nesurudijusi graži mašina po vienos ar kelių lietuviškų žiemų pradeda rudyti ties arkom ypač slenkščiais ir net bagažine ir stipriai.Labai nekokybiškas lakas ,kiek teko matyti mašinų beveik visur tai veidrodėlis tai kapotas atsilupę,ne išimtis ir pas mane. Turi volvo ligų nemažai pagrindinės tai rankinis stabdis,nepaktraukiojus mėnesi ar du užrudija suportai ,pakeitus į naujus po 4 mėn reto traukinėjimo suportus vėl reikėjo keisti vieno suporto kaina 120 eurų(iš šroto gauti sunku beveik niekas neturi veikiančių belieka tik nauji).... ir šiaip brangios labai pakabos dalys šitai volvo(vienas pavadinimas tik ir telikęs). Mėgsta lužinėti šviesų ijungimo rankenėlė.Dar viena volvo v40 liga pavarų svirtis ,dažnai po metų kitų važinėjimo tenka pirkti rem komplektą ir keisti apačioje gumas ir t.t nes nebepataiko arba sunkiai pataiko į pavarą pvz atbuline arba 3.Kieta labai važiuoklė stovi nuo mitsubishi carisma.Kaip karvei kuri srebia 12-13 litrų mieste su 1,8 varikliu galėtų būti ir geresnė trauka.
Volvo V40 1.9D, 2002г
1.9D 85kW turi bėdų su varikliu, renkantis rekomenduočiau atkreipti dėmesį į sankabos būklę, nes dažna problema smagratis ir turbinų problema. Turėjau V40 2002 ir teko juo pasidžiaugti, laiku nepakeičiau pagrindinio diržo, tai buvo mano klaida. Per šalčius subyrėjo turbina, bandant parvažiuot iki namų peršoko pagrindinis diržas, ardant variklį pastebėta, kad prasisuko švaistiklių indėklai, teko keist variklį. Dėl turbinos gedimo buvo išsiaiškinta, kad tepalo siurblys paduoda per mažą slėgį, varikliui to pakanka bet turbinos dėl šios priežasties dažnai užsilenkia
Kėbulas rūdija, salono plastmasės barška, brangios dalys.
kiek teko ieškot V40 apie 2002 metų visi gerokai padrožti arba kaina nenormaliai užkelta, o parvarytos iš užsienio taip pat po žiemos sėkmingai apsipila rūdimis.
Volvo V40 1.9TD, 1997г
Volvo v 40 kokie matmenys alkūninio veleno riebokšlio?
Volvo V40 1.8, 1999г
Labai patogus ir patvarus automobilis. Nors pirkau uzsistovejusi, taciau investavus tikrai neblogai vaziuoja. Pirkau benzina, nes nuvaziuoju nedaugiau kaip 11k km per metus. Sanaudos ivairios, niekada per kamscius nevaziuoju, todel mieste telpu i 9l kai nenaudodamas kondicionieriaus ir kai nera -20C, kitu atveju apie 10l, bet as pilu 98benzina, todel toliau ir nuvaziuoju. Neblogos komplektacijos, odinis salonas, klimato kontrole, automatines sviesos, borto kompiuteris, centrinis, pilnas el. paketas, sildomi veidrodeliai ir t.t. Remonto kainos gali pasirodyti didokos, taciau pakeites detale gali uzmirsti ilgam laikui. Su el. turejau tik viena beda, vos nusipirkus sugedo sviesu perjungimo jungiklis, kainavo 9eur srote naudotas, kad pasikeist reikejo 2 varztus atsukti. Trumpai apie mano islaidas:
Dirzai(su guoliais, itempejais, vandens pompa, pagalbinis), tepalai, sviesu jungiklis, valymas - 160€
Pakabos remontas, kapronine ivore pavarom ir stabdziu kaladeles, kelios lempos - 86€
Ir sitos masinos beda: atlipusios lubos, tai purskismi klijai 21€ ir 4h darbo.
Variklio pagalve 43€
Tik tokiu investiciju reikejo, kad masina butu pilnai tvarkinga, vaziuojanti ir grazi. Vaziuojant greiciau negu 120km/h pradeda atsirasti varginantis garsas, bet manau kaip ekonomines klases auto, neblogai. Su Golf 4, Fiat Brava ar A4 tikrai daug labiau traska ir bilda viskas. Sedynes tiek veliurines tiek odines ziauriai patogios net po tolimu atstumu islipi nepavarges, bet odines daug minkstesnes ir geriau sugeria smugius.
Varikliui priekaistu neturiu, tepalu nevalgo, kuro ima tiek kiek spausi gaza, o galios man uztenka 85kw. Sankaba taip pat tvarkingai veikia, smagratis nebarska.
Volvo V40 1.9TD, 1998г
Volvo v40 1,9 TD 66kw 98 metų. Važinėjau du metus. Remontas tik einamasis. Tepalai, kaladėlės ir t.t. Nustebino varikliukas, trauka neitiketina. Labai smagus automobilis. Kam reikia nedidelio,judraus universalo su talpia bgazine tikrai rekomenduoju. Kuro sanaudos mieste iki 7 ltr.
Volvo V40 1.9D Elegance, 2002г
Volvo V40. Turėjau dvi - pirma 2000m, antra - 2003 m. Su ja dabar ir važinėju. Turiu su kuo palyginti. Pirmojoje buvo Reno variklis , antroje - Volvo (taip užrašyta).
Volvo V40 1.9D Elegance, 2002г
Vairuoju 2002m 1.9D 85kw motoriuku, traukos sočiai, kuro vartoja nedaug. Per tris eksplotavimo metus teko keisti priekinius šarnyrus, vikšro traukes, galines spyriuokles nes jos buvo susedusios (labai vaikiskos eina i si modeli), amortizatoriaus atramas. Su elektronika bedu nera apart kartais prie didelio salcio tai, kad ne visos durys atsirakina. Motoras prie -28 uzsikuria be dideliu problemu. Butina deti pati dydziausia tepalo filtra, kad paskui nebutu problemu su turbina. Garsiai girdisi dunksejimai vaziuojant per duobes, bei salonas pabarska.
Volvo V40 1.9D, 1999г
Nusipirkome 99 metu 1,9 70 Kw neprizureta ir neremontuota auto. Vazineta buvo praktiskai nieko nekeiciant. Pirkome nebrangiai, bet dar teko nemazai investuoti kol pavyko ja pasidaryti gera masina. Vos nusipirkus ji paliko labai gera ispudi, malonios ir minkstos sedynes salonas gan erdvus gale laisvai telpa 3 suauge, gana talpi bagazine, nebloga trauka.
Variklis gana triuksmingas galetu buti daugiau garso izoliacijos, bet uztat niekada nenuvyle, visada uzsiveda is puses pasukimo net per salcius, tepalo nedegina, turi nebloga trauka buvau 170 isspaudes gana nesunkiai, ir tuo paciu gana ekonimiskas vartoja apie 6 l 100 km misriai, o uzmiesti apie 5l. Dalys nera brangios pilnas sankabos kompletas kainavo 600 lt naujas. Salono medziagos kokybiskos, malonios leisti, jaukus salonas, tik keista buvo langu atidarymo mygtukai salia rankinio stabzio, bet priprast galima. Kebulas megsta parudyt, mano buvo sleksciai kampuose supuve ir arkos parudyje bet gana pigiai sutvarke ir po ziemos neislindo niekur. Vienintelis mane nuvyles dalykas joje tai greiciu deze, ta reno deze yra gana grubi ir kai susidevi plastmasine ivore kuri nedaug kainuoja bet ja pakeist reikia duobes, begiai nebesijungia, daug kartu teko pastatyti taip kad i prieki isvaziuot galeciau nes neisjungdavo atbulinis ir pirmas labai sunkiai jundavosi tik is kelinto karto isijungavo, bet pakeistus ta ivore bedos baigesi. Elektra niekada nebuvo sugedusi. Tikrai nuostabi masina, maloni vairuoti, rekomenduoju tiems kas dvejoja ja pirkti, tik pirkit po 2001 metu , nes ji daug geresne, smagese ir maziau rudija. Pats dabar turiu 2001 metu 75 kw dizeli ir begalo ja patenkintas ja keisciau tik i kita volvo.
Volvo V40 1.9TD, 1998г
ekspluatuoju v-40 6 metus..labai manevringas..gera ir patikima mitsubisi harizma pakaba.geri stabdziai.reguliariai keiciu tepalus..piliau "is bet kur"dizelini kura,del pastarojo neturejau juokiu problemu.Reno variklis nenuvyle..ekonomiskas(4,5-7ltr)..ziema nei vieno karto nenuvyle.ko as tik su juo neveziuojau..ir kur nevazinejau,tikras darbo arkliukas..Per visa ekspluatavimo laika pakeiciau:priekinius stabilizatorius(daug darbo),vandens pompa 50lt(50lt pakeitimas),salenblokus galinius po 30 lt(nes 2 sezonus veziuojau zvirkeli su zubrionku,kol nama staciau),kolodeles cia savaime,priekini guoli 170 lt,sarnira 50 lt,dirzus su viskuom ir su darbu 500lt,labai dziaugiuosi siuo modeliu isskirus,kad siais metais labai staigiai pradejo rudyt nuo apacios ir 2,5 metu varva tepalas is greicio dezes apatinio salniko..tik del rudziu noriu pakeist auto..o siaip visiskai tenkina mane i mano seima :)
Volvo V40 1.8, 1998г
Kainą atitinkantis automobilis. Važiuoklė kietoka (pas kitus Volvo minkštesnė). Buvau antras mašinos savininkas (pirmasis lietuvoj) automobilį turėjau 8 metus ir per tuos metus :
*pakeista pavarų dėžė (400 lt dėžė + 350 lt darbas)
*suremontuota važiuoklė (su darbu 350 lt)
*surudijusių vietų dažymas (800 lt su darbu)
*sankabos keitimas (350lt + 350lt darbas)
*vėl suremontuota važiuoklė (pakeista praktiškai viskas (amortizatoriai ir t.t.) 700lt detalės + 300lt darbas
*variklio keitimas (500lt variklis + 300lt darbas)
paskutiniai 4 remontai (suma 3300lt) išpuolė per pusės metų laikotarpį. Ir po poros mėn. pradėjo cypsėti stabdžių kaladėlės, ir jau kažkaip nesinorėjo daugiau investuoti į šį automobilį pinigų (kokybiškas stabdžiu kaladėlių ir diskų komplektas su pakeitimu kainuoja apie 500lt) ir jis buvo parduotas.
Volvo V40 1.9D, 2000г
Turėjau V40 2000m. 1,9D, 70 kw. Važinėjau 5 metus. Varikliukas tikrai geras ir ekonomiškas, turintis sveikatos. Pakeičiau sankabą (600 lt.), priekinius amortikus (po 200 lt. MONROE. Stabdžių kaladžių neteko keisti! Visada buvo pilami tik sintetiniai tepalai,dapilineti nereikėdavo iki sekančio keitimo. Nebuvo tokios žiemos kad mašina neužsivestu. Megsta kokybišką kurą.
Salonas patogus vairavimo atžvilgiu. Tolimesnėse kelionėse 3 asmenų šeimai šio universalo ,,per akis".
Volvo V40 1.9D, 2001г
Auto tikrai geras. Kokybe atitinka kaina. motoras Renuko, taciau geriau laiko nei pas pacius renukus(geriau stovi). Sakoma jie neuzmusami. 4-ti metai vazineju jokiu dideliu problemu nemaciau, Laiku keiciau tepalus dirzus, stabilniko traukes. Varikliukas dirba kaip laikrodukas. Pasikeiciau sankabos komplekta, kainyte tai sokiruojanti 1200lt :) taivanas negamina. taciau zargoniskai (valina) tai nustebt gali daugelis. galia tikrai nesiskundziu. Na apie vaziuokles izoliacija nutylima. Prasta, ka padarysi... :). Japonas.salonas ir gan neispudingas, taciau neriezia akies :) isore mano atzvilgiu labai grazi. Vienas metu universalu, na iki v60 :). Kalbant apie rudis. s 40 v 40 rudija! cia nepaslaptis. Bet kaip 2001m galo tai galima sakyti ledas. durys parudijusios nezymiai. daugiau kaip ir nera. Kaip priziuresi taip turesi. Universalas tai jis tikrai netalpus. vietos ne per daugiausiai. Sis varijantas manau vertas demesio. vazineju ir manes nenuvyle. perkant atkreipti demesi riektu i alsuokli. virs turbinos nezymiai gali begti tepalas. patikrinkite ar neboksuoja sankaba. Tiesa nepaminejau. sunkokai pucia vejelis ilangus, bet manau cia tik pas mane ta problema. mano manymu sis auto stipriai nepaplonins jusu kiseniu :). Brangokos detales, bet kita vertus jos "Amzinos" pasikeitei ir pamirsai. daugiau esminiu trukumu neizvelgiu. Aciu uz demesi.
Volvo V40 1.9TD, 1998г
Kebulas šio automobiliuko fainas ir traukiantis akį. Komfortas jaučiamas ilgesnėse kelionėse. Elektronika laiko neblogai. Važiuoklės kiek silpnokos ir tvarkymas brangokas. Turėjau su 66kw Renault varikliu. Katastrofa, nerekomenduoju niekam nepatvarūs. Per laiką, kurį turėjau šį automobilį teko 2 variklius keisti. Sąnaudos mažos užmiestyje 4-5 litrai :)
Volvo V40 1.9D, 2001г
Automobilis iš esmės gana nebloga. Mažoka vietos. garso izoliacijos kaip ir nėra viskas barška salonas barškantis. kuro sąnaudos vidurkis tarp 6-7,5 l. Remontas nėra labai brangus generatoriaus diržu ir guoliu keitimas kartu su pompa apie 600lt. amortizatoriai po 300lt.
Volvo V40 2.0, 2000г
Kainos ir kokybės santykis - automobilio dizainas "morališkai" nėra pasenes, todėl už pakankamai nedidelią sumą (7000-10000 LT) galima nusipirkti neblogą automobilį.
Interjero medžiagos - labai priklauso nuo kompektacijos, o šiuose automobiliuose ji labai skirtinga, galima sakyti kiekvieną pagaminimo mėn. ji bus kitokia. Priekinė panelė plastmasinė, tad ilgainiui ji pradeta braškėti, traškėti, reikia ieškoti ką galimą ikišti į tarpus. Tačiau apdailos detalės kokybiškos, tikrai nelūžta yra patogios, kitaip sakant viska savo vietoje. Automobilio garso izoliacija prastoka.
Elektronikos patikimumas - jokių problemų, patikima.
Bendras patvarumas - pakaba pakankamai patvari, variklis nekelia jokių problemų, kėbulas taip pat atsparus rūdims, nors mieste galima pamatyti modelių iki 2000m. kurie suvalgyti rūdžių.
Kuro sąnaudos - mano 2.0L 100kW mieste su benzinu ryja 10L. su dujomis 11.5L važinėjant ne pensininko rėžimu.
Eksploatavimo kaina - kainos protingos, tačiau nėra mažos. Norint pigesnių pakabos detalių galima pirkti japoniškas, nes šio automobilio pakaba tokia pati kaip ir Mitsubishi Carrisma.
Per 2 metus eksploatacijos pasikeičiau.
Pagrindinius diržus - kaina su keitimu 500LT, nekeičiant vandens pompos ir generatoriaus dirželio.
Sankaba - 1400LT su keitimu.
Stabilizatoriaus traukes ~50LT.
Silent blokus - po 40LT.
Priekinius amortizatorius - po 170LT.
Galinės kaladėles - po 25LT
Dar laukia priekiniai stabdžių diskai ~500LT su keitimu.
Visas detales dedu tik vokiškas patikimų ir žinomų firmų.
Jeigu viska dėti kinietiškai, tai kainas galima dalinti perpus.
Visos kainos