Volkswagen Vento 1.9 CL TDI Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.9 л
- Мощность:
- 66 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 13.2 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (8)
Volkswagen Vento 1.9 CL TDI, 1997г
Sveiki turėjau vw vento 1997-12-27 1.9 tdi 81kw. Masina buvo parvaryta is belgu, gan gero stovio kaip tokiai masinai varyklis trauke tiesiog pasakiskai kuro sanaudos nevirsijo 7ltr sportisku vazevimu trasoj tilpdavau ir iki 4.5ltr vaziuokle labai primityvi, todel nieko daug neteko tvarkyti tik granatu gumas bei kaladeles. Didziausia problema tai galinei diskiniai stabdziai kuriems pro suportus pradedavo verstis stabdziu skystis.
Volkswagen Vento 1.9 CL TD, 1993г
atomobilio varikris ir vaziuokle yra patvarus, pakenciama garso izoliacija. Pravaziavau 25000km ir teko pakeisti tik tepalus. Ziema uzsikurdavo kasdien, niekada nenuvyle ir vis dar puikiai tarnauja. Didziausias sio automobilio minusas labai rudyjantis kebulas, prastos kokybes interjero detales, prastas liuko mechanizmas. Kietoka pakaba, trumpos pavaros, vaziuojant 130km/h labai mazai komforto. Mazai galios, geriau imti tdi. Aisku visus minusus atperka labai pigus atomobilio islaikymas.
Volkswagen Vento 1.8 CL, 1995г
Nusipirkau šį automobilį 2004-aisiais, automobilis buvo parvarytas iš Prancūzijos, kur buvo lepinamas šiltų pajūrio orų ir nuolatinės priežiūros servise. Automobilis buvo itin geros būklės, nuvažiavęs vos 160000 km (serviso knygelė), tačiau kaina visvien nebuvo aukšta - sumokėjau 8400 Lt. Už panašų automobilį dabar prašo 2500-3000 Lt, taigi galime teigti, kad jo nuvertėjimas - gan nedidelis, automobilis gerai išlaiko savo vertę (vis dėl to - VW!)
Geras automobilis šeimai - talpus (kuo puikiausiai tilpo 4 žmonių manta 11 dienų kelionei), patogios sėdynės, gera garso izoliacija (beveik nesigirdi variklio veikimo). Kaip tokio amžiaus automobiliui, ir dar sedanui, didelis kraulumas - 495 kg.
Nepaisant didelio kraulumo, variklis - ekonomiškas:
Užmiestis 6 l/100 km
Benzinas Miestas 9 l/100 km
Maišytas ciklas 7,5 l/100 km
Užmiestis 7 l/100 km
Dujos Miestas 10 l/100 km
Maišytas ciklas 8,5 l/100 km
(važiuojant "pensininko" režimu, buvo pavykę pasiekti 6,4 l/100 km dujų sąnaudas)
Netgi važiuojant Norvegijos kalnais variklis nepasižymėjo dideliu apetitu: vid. dujų sąnaudos 8,5 l/100 km.
Važiuojant benzinu varikliui galios tikrai netrūksta, galima nesunkiai palikti kitus automobilius už savęs (automobilis labai lengvas - tuščias tesveria 1095 kg), važiuojant su dujomis "traukia" prasčiau, bet visvien geriau nei 1,9D ar TD :)
Variklis, nuvažiavus 272000 km, vis dar puikiai atlieka savo darbą ir "dūzgia it bitelė" :)
Važiuoklė patikima, servise dėl jos problemų per 9 šito automobilio turėjimo metus lankiausi tik 2 kartus.
Vieną kartą teko remontuoti sankabą (tačiau tai turbūt labiau buvo mano paties kaltė - žiemą kelias buvo apledėjęs, įkalnė, padangos baigė savo paskutinįjį sezoną - tiek jai ir bereikėjo...)
Automobilis gerai sugeria kelio nelygumus, nors važiuojant žvyrkeliu salono apdaila kartais ima barškėti.
Su elektronika daug bėdų nebūna, nes jos, tiesą sakant, čia praktiškai ir nėra. Vienintelė su tuo susijusi bėda, kurią teko apturėti - elektrinių langų kėliklių gedimai. Visus kėliklius teko remontuoti bent po kartą, priekinius - netgi po 2 kartus. Pastaruosius 3 metus problema nebesikartoja.
Pagrindinė bėda, kaip ir panašiais metais gimusiuose VW koncerno giminaičiuose - rūdys. Labiausiai rūdija priekinės arkos, jų apatinės dalys ties slenksčiais, taip pat rūdija ir slenksčiai. Vertėtų atkreipti dėmesį į vidinę durelių pusę bei bagažinės dangtį ties numeriu - ten neretai taip pat galima rasti parūdijimų.
Šiaip automobilio eksploatacija pigi, servisuose šis automobilis tikrai nėra nuolatinis svečias - apsilankau vidutiniškai kas 2-3 metus, vieno apsilankymo metu ten palieku apie 500 Lt.
Automobilį tikrai rekomenduoju tiems, kuriems dažnai tenka važinėti dideliais atstumais - automobilis užmiestyje itin taupus, tačiau kraulus ir talpus, erdvės taipogi netrūksta.
Rekomenduoju šį automobilį, nes per 9 eksploatacijos metus jis dar manęs niekad nebuvo rimtai nuvylęs.
Volkswagen Vento 1.6 CL, 1994г
Vazineju tokiu automibiliu jau keli metai, ir viskuo esu labai patenkintas, pigi eksplotacija, nebloga isvaizda, gan talpi bagazine. Pats geriausias, patvariausias is visu TDI variklis, vaziuokle gerai laiko, pigios visos dalys, taip pat vento graziau atrodo nei golfas. Labai daug tokiu modeliu su ispuvusiais slenksciais, dugnu, sparnais ir panasiai.
Volkswagen Vento 1.9 CL D, 1996г
Labai netraukia, kol įsibėgėja amžinybė praeina, nors 120 lengvai važiuoja, veriklis nekaukia, garso izoliacija nebloga, ilgos pavaros, 1.9D neapsimoka pirkt, kuro ima daugiau, vistiek kėbulas supus greičiau nei užlinks variklis.
Volkswagen Vento 1.8 CL, 1992г
Gerbiu as VW koncerna uz tuos VW Vento/Golf/Passat. Turiu as si stebulka 5 metai. Per 5 eksplotacijos metus nuvaziavau beveik 120k km, keiciau abudu sarnyrus, 2 kartus ratu suvedima gulsciavau, 3 komplektus priekiniu kaladeliu 1 komplekta galiniu(barabanai). Varikliukas 1,8 geras, patikimas,ziema -30 kuresi ne vasaros rezimu, tauciau nepavede, visad i darba spejau. Ekonomija kvepia tik "pencininko rezimu", normaliai duodant juskiu tas mono ipurskimas srebia kaip turi buti. Tepalai keisti 3 kartus. Nezinau, bet ypac ventos turi kazkokia problema su stabdziais, cia ne vienas as pastebejau, jie yra silpnoki. Daug kas sako, su elektronika problemos - niekad neteko vaziuoti pas elektrika. Viskas elementaru, paprasta, turint laiko ir noro viska galima susitvarkyti paciam, nebutina tureti mechaniko atestata. Problema viena pas jas - tai tos plonos, terminio perdirbimo paveiktos skardos. Ar taivanio ar vokiska skarda pirksi, visvien rudys atkeliaus. Pagrindine vieta - sparno apacia ties slenksciu.
Volkswagen Vento 1.9 CL TDI, 1995г
Automobili turiu jau apie puse metu, esu dar jaunas vairuotojas ir tai tik mano antras automobilis, pirmas buvo AUDI 100 C3 2.2l. Tai pastebejau, kad tikrai mazesnes kuro sanaudos. Labai malonios isvaizdos, lengva rasti daliu bet kuriame srote, nes daug kas tinka nuo golfo. Per si laikotarpi nuvaziavau 12000km ir neturejau jokiu didesniu problemu. Vaziuoja maloniai ir tikrai uztenka "smarves" kaip dyzeliukui. Palyginus su "Silke" kuro sanaudos irgi labai mazos.
Volkswagen Vento 1.9 CL TDI, 1996г
Automobilis tikrai geras. turejau 66kw. kuro sanaudos tikrai pakenciamos mieste nuo 6,5-7.7,5. Bagazine tikrai talpi. o po kapotu nieko sudetingo nea. detales pigios ir mazai kas genda. salonas tikrai galejo buti erdvesnis ir paatogesnis. posiukiuose stabili, ir jai trasoje reikedavo paspaust tai nesakydavo palauk. esu vaziaves ir 55 kw varikliu tai bent jau man paciam asmeniskai buvo mazoka. i kalna is 4 reikedavo jungti i kalna ir tiktais su gan geromis apsukomis. siaip pries siuos automobilius nieko blogo neturiu. o del rudziu tai labai rudyja arkos. dugnas dar pakenciamai. bet zinoma reikia priziureti si automobili ir nebus kokiu problem.