Volkswagen Transporter Multivan TD Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.9 л
- Мощность:
- 50 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- -
- Ср. расход топлива:
- 8.3 л
Отзывы (8)
Volkswagen Transporter T4 TDI L, 2001г
Super automobilis.1.9td.jokios elektronikos,jokiu ABS,airbag ir t.t.nera plaukiojanciu sankabu,oro isiurbimo sklenziu.Jokio galvos skausmo.Su signalizacija isistaciau centrini i vairuotojo dureles.Gamyklinis privalumas vairo stiprintuvas,daugiau nieko.Prailgintas variantas.Gipso kardonas 2.5m.telpa ir uzdarai duris.3m.profilius kisu po priekine keleivio sedine,ir irgi uzsidaro duris.Veziau 1.2t.lentu,nejaucia.Kuro sanaudos 6ltr.trasoje prie 90-95km/h.mieste 7ltr.Ieskojau 2,5metus,kol radau tinkama varijanta.Prailginau 5begi,kadangi buvo skirtas miestui.Tapo ekonomiskas.Visi prieziuros darbai garaze,iskyrus ratu suvedima ir CO reguliavima.
Volkswagen Transporter T4 TDI L, 2003г
Sveiki ieškantiems VW Multivan. Patariu ieškoti nuo 2000 iki 2003 metų ir tik su 2.5tdi 75kw varikliu. Apie variklį. Variklis yra labai patikimas, paprastas ištvermingas laiku viską keičiant tarnuas ilgai. Automobilio kebulas kaip ir visu volksvagen automobiliu . tiesiog automobili reikia priziureti ir bedu su kebulu neturesit, arba nupirkus iskarto uzpurskti automobilio antikorozine danga visas ertmes . Automobilio pakaba yra paprasta galima pakeisti paciam . Automobilio salonas neko neisiskiria nuo kitu vw markes automobilius . Salono vidus issikiria tik nuo automobilio markes kaip VW MULTIVAN. VW CARAVELLE, VW TRANSPORTER na cia kiekvienas ziuri savo poreikiams. Automobilis tinka tiek seimai tiek ilgiems kelionems ir netgi issiemus sedines vezti krovinius. Taigi galiu pasakyti ,kad automobilis du viename ir keleivius galima vezti ir krovinius. Ziurint toki automobili atkreipti demesi variklio bukle nes dauguma jau yra su 400000 ir daugiau rida, pavaru deze, mechaninius mazgus na ir zinoma kebulo stovi. REKOMENDUOJU PIRKTI BET ESKANTIEMS REIKES PAESKOTI NE VIENA SAVAITE. :)
Volkswagen Transporter T4 TD, 1996г
1993 m. 2.4D TranSPORTer
Pirktas 2009 m. su 360 tūkstančių rida. Antras savininkas LT. Spidometras greičiausiai buvo suktas gal prieš pirmą karta parduodant LT. Dabar rodo 510 tūkstančių. Važiuoja kiekvieną dieną. Per šį laiką keista, sankaba, paskirstymo diržai starteris ir kaip visiems eksploataciniai skysčiai, padangos ir tt. Priekyje torcijoninė pakaba, amortizatorių nėra, nėra ką keisti.
Apie variklį tik teigiamai. Jokių turbinų, jokių jutiklių-daviklių. Numirus akumui užvedimui elektros nereikia, tik signalizacija, kad atjungt. Žiema langų negramdau greitai šyla variklis ir nutirpdo. Jokio dumingumo, technikinės be "pagalbos"
Pakaitinimo žvakes sugebu pasikeisti tik 4 iš 5. Dėl prasto priėjimo, siurblys maišo. Didelės įtakos užsivedimui esant -25' viena neveikianti žvakė neturi.
Nemėgsta didelių apsukų, mano galva iki 2500 ne daugiau.
Dažniausias mano greitis užmiesčio keliuose kartu su furomis ir ne greičiau.
Gamintojo greitis 145km max. Tokiu greičiu važiuojant salone didelis variklio garsas, nes prastoka variklio garso apsauga.
Kuras:
Žiema: Miestas ~10-12l. Trasa ~ 8-9l.
Vasara: Miestas ~8-10l. Trasa 6,5-7,5l.
Šiaip kaip spausi, taip rys. Kokį stilių pasirinksi, Pencija iki ~7l. Norm iki ~9l. Sport nuo ~10l. :)))
Aukštas, puikus pravažumas.
Dalys nėra brangios ar deficitinės. Negalėčiau išskirti kokį mazgą kuris dažniau genda. Dažniausiai kovoju su rūdimis.
Įprastai rūpinantis T4 nepaves niekada.
Puikus automobilis, nieko paprastesnio patikimesnio ilgaamžiškesnio manau nesugalvojo :)
Volkswagen Transporter T4 TD, 1996г
turiu vw caravelle 1994 metu labai smagi masina variklis 2.4, jei rinkciausi kita manau butu 2.5 TDI, vaziuokle tvarkiau labai minimaliai,i varikli ir deze dar nelindau nors pats pravaziavau apie 100tkst, o pries mane pravaziavus 380tkst. suradau daug sio autoobilio myletoju,gerbeju,bendraminciu, todel visus iskilusius klausimus sprendziame forume arba per susitikimus.
Volkswagen Transporter T4 TD, 1996г
turiu 1.9 tai idejau 1.9tdi 66 kw , perdariau siurbli ir interkuleri ,tai dabar is vietos ant asfalto iki4pavaros ratai cypia,per tankios pavaros reikia det sprinterinius ratus.
Volkswagen Transporter Allstar Classic, 1992г
turiu du vienetus t4.vw caravele synchro 94 m.2,4d buves norvegas todel yra nemazai rudziu.du metus jis juda i miskus.pravazumas nerealus!restauravome 2 sarnyrus daugiau viskas laiko.kitas t4 yra multivan 95m 2,4d ne skandinavas tai tu rudziu minimaliai.galinis dangtis manau silpniausia vieta korozijai.kokybe pralenkia kaina!aukstai ir patogiai sedi uz vairo.2,4d bijo greicio.manau 120 km/h greitis yra riba.vienu zodziu ne lakunams.2,5 tdi 75kw kitas reikalas.bet draugas toki per 2 metus nugyne.nebera sveikatos.2,4d labai greit uzsyla ir salona sildo gerai.2,5 tdi syla daug blogiau.tikrai geras auto.greiciu deze silpnoka bet reikia paziuret karts nuo karto tepalo lygi ir vaziuos.pvz keiti tepalus variklyje tai paprasai kad dezeje pazetu.ir problemu su deze nebus
Volkswagen Transporter Allstar Classic, 1992г
wv multivan 1992metu..2.5 benzinas dujos.lekia smagiai.patogus vairuoti.kadangi priekis varomas ziema ner problemu i ikalnes ir tt.praktiskai negenda.dalys pigios.kas daug vazineja zvyrkeliais nepatarciau,bet geru keliu ner lygiu.
Volkswagen Transporter T4 TD, 1997г
Vairuoju 1997m, pagamintą VW Transporter dar kitaip pavadintą T4, vienintelė didelė bėda tai rūdys, bet perdažius galima keletui metų apie rudis pamiršti, važiuoklė ir varikliai patvarūs, elektronikos mažai tai nelabai yra kam gesti. Tai darbinis arkliukas :)
Lietuvos VWBus Klubas