Volkswagen Polo III Variant 60 Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.4 л
- Мощность:
- 44 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 16.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.8 л
Отзывы (13)
Volkswagen Polo III 1.9 SDI, 2000г
Pasižiūrėkit, ar per grįžtančius kuro vamzdelius negaudo oro, čia problema su oro patekimu į kuro Sistema, pompaduse varikliuose ora užsisiurbia per purkštuku-siurbliukų gumeles.
Volkswagen Polo III 1.9 SDI, 2000г
patarimas tam kuriam padirbęs kuriasi tik po 30 min., tai pasitikrink alkuninio veleno padėties daviklį. manau pakeitūs jį viskas bus gerai.
Volkswagen Polo III 1.9 SDI, 2000г
Turiu Volkswagen polo dyzelis 1,9 šaltas kuriasi puikiai užgesini kokias 5min. kuriasi po to kol nepastovi 30 min tol nesikuria po 30 ar mažiau kuriasi puikiai kas gali čia būti gal kas žino ką nors parašykit akumuliatorius geras suka puikiai
Volkswagen Polo III 60 SDI, 1997г
Vairavo moteris, ekonomiškas automobilis, keisti diržai, tepalai.
Volkswagen Polo III Variant 90 TDI, 1999г
Polo Universal 1.9 TDI Chip 100km/h 6sec :) 200.000km no need service,can go oil no need dyzel
Volkswagen Polo III Variant 90 TDI, 1997г
UNIVERSAL NEPAKEIČIAMAS SU 66 KW TDI
Volkswagen Polo III 60 SDI, 1998г
DYZELIS tdi 66KV UNIVERSAL CINKUOTI, PATVARŪS, EKONOMIŠKI, PIGI PRIEŽIūRA. TOKS VARIKLIUKAS TAMPO SHARAN-A, O UNIVERSALAS POLO KAIP PUKELIS LEKIA. 5-IS MRTUS VAZIUOJA SEIMOS NARIAI. KEISTI, AR PARDUOTI NEKETINU. DABAR TOKIU NEGAMINA. O SU 81KW TDI NEPATARIU TURETI REIKALU, NES SILPNA VIETA,- TURBINA. JA KEISTI REIKTU TIK I NAUJA IR NAUDOTI TIK LABAI GERA VARIKLIO ALYVA.
Volkswagen Polo III 60 SDI, 1997г
Turiu si automobili apie metus, didziausias trukumas rudys, kuro sanaudos vidurkis 5.2 tvarkyt kol kas nieko ne teko, tiesa prie -19 jau neuzsikure, pries mane matosi jog buvo tvarkyta bagazines spyna pakaitinimo zvakes galinis valytuvas vienintelis dalykas kuris erzina vibracija ant laisvu apsuku, nuvaziavus I sevisa pasake jog sitam modeliui tai normalu, vaziojant uzmiestyje 90km ir greiciau atrodo jog garso izoliacijos is vis ner, bendrai automobiliu esu patenkintas
Volkswagen Polo III 50, 2000г
Turiu si auto jau 3 metus 1.4tdi 55kw 3 cil.'pompaduzas' ir esu labai nusivyles, nes papuole damustas..taisau tik is principo, kad viena diena gedimai kada nors pasibaigs..nepaisant to dziugina super galios(kaip tokio) ir ekonomijos santykis, bei neuzmusama vaziuokle.praktiskai perrinkes beveik visa,per tris metus investavau ne maziau 2500 euru.Galiu pavardinti;viskas prasidejo nuo trukusio tepalo ausintuvo,gryzau po t.a. ir pasipyle is kapoto dumai,visa ausinimo sist. pilna tepalo,sumokejau meistrui 400lt uz darba+170 detale,pradejo dingt trauka(kompresija 31 atm.) dariau 7 diagnostikas ir nieko nerado 500lt, pirkau naudotus purkstukus 700lt(kaip paaiskejo jie ne pagal koda ir nesusizenijo su kompu) oro srauto matuokle 300lt,egr 360lt (nevaliau is principo),turbo remontas 1100lt,purkstuku kap.remontas 2500lt, parejo abu valytuvu mechanizmai ir perjungimo 'kelmas'100lt, sugedo tachometras 200lt(rast neimanoma),uzsidege airbag teko keist kompa, su darbu atsiejo 300lt,subiro priekinis guolis gadangi neturejau laiko pasikeist laiku suede ir stupica vel 300lt,galiniai amortikai po 120 lt,priekine spirale luzo del subirusio atraminio guolio tad idejau nauja spirale(nezinojau, kad jis subires dar),pasekoje ji sekmingai suluzo,ka gi teko keisti abu pakabinamus su gumom ir abi spirales 400lt, priekinis stiklas 350lt, paejo gal dangcio pakelejai 100lt..neskaiciuoju tokiu dalyku,kaip dirzeliu su itempejais, filtru ir Castrol 5w30 tepalu....
Nenoriu sudaryti neigiamos nuomones apie WV,bet daugiau nepirkciau vien del puvimo,manau opelis cia tikrai nenusileidzia, o ir kaina mazesne...
Volkswagen Polo III 50, 1996г
super automobiliukas.minkstas,manevringas,patvarus,ekonomiskas,taciau mylintis rudis.
Volkswagen Polo III 1.9 SDI Comfortline, 2001г
1.9 SDI 47 KW. KURO SANAUDOS NET SERVISO KNYGUTEJE PARASYTOS 5.7 LTR. 100 KM. Jau vairuoju ji 5 m. Super masina , jokiu rudziu varikliu ged. ir pan , eksplotacija kaip ir pas visas masinas, ziema prie - 20 vedasi kuo puikiausiai.
Volkswagen Polo III 55, 1995г
Labai pigiai galima nusipirkti, žinoma daug kas teigia, kad šie VW varikliai yra labiausiai nevykę, nes nepakanka nei galios, o ir kuro sąnaudos didelės, tačiau man galios tikrai pakanka, o kuro sąnaudos nelabai ir rūpi, kadangi sudėta dujų įranga, tad atmetus vieną kitą litrą ant pakaitinimo, dujų šis mažylis suvalgo apie 7-8 litrus, tiek mieste tiek užmiestyje, žiemą 9 litrai, esu jaunas vairuotojas, ir kuro taupymo meno dar nesimokiau, nes nėra dėl ko :), detalių stygiaus tikrai nėra, o ir kainos kaip taisant golfą, variklis tepalų nevalgo visiškai. Kas labai stebėtina, turiu jau lygiai metus, nuvažiavau 20tūkst kilometrų, pakeisti tik tepalai, ir stoplempė viena, antifryzas nedingsta. 1.3 variklis 40kw, 1995 05 mėn gamyba. mokėta perkant 3000lt, investuota nusipirkus apie 500lt [atraminiai guoliukai priekiniai + suvedimas + ratai nauji] ir pravažinėta, numatoma tik rankinio pakeitimas [ah ta žiemužė] ir amortizatorius galinis. Šiaip važiuoklė tikrai laiko gerai.
all in all kaip aš pats sakau, tai golfas, bet netaip atsibodęs golfas, manasis polo dviduris ir juodos spalvos, tikrai visai stilingai atrodo mašinytė.
Volkswagen Polo III 75, 0г
Automobilis tikrai neblogas, labai vikrus ir taupus. Mieste tikras patogumas! Ilgesneje kelioneje kiek nepatogi sedyne. Salonas neblogas (jei atsibos, nesunkiai galima isideti (panasu i mk4 golfo) is polo 6n2 - atnaujinto modelio 2000-2002m. gamybos). Kuro sanaudos priklauso nuo variklio bukles, kai pirkau, uzmiestyje 5ltr, mieste apie 7,5ltr. Jei sanaudos zymiai didesnes - problema su daznai gendancia gazo sklende (pozymiai - sunkiai dirba ant laisvu apsuku, sokineja, uzgesta) arba cilindro tarpine jau i pabaiga. Beje, variklis kaip 4 golfo, tad daug daliu tinka nuo jo. Galios pakankamai, 55kw ir sukimo momentas ties ~3000 rpm (malonu paspausti pedala zinant jog riba dar toli). Kvaila galiniu guoliu sistema, kas keleta tukst. km. reikia suverzti (negalima priverzti, reikia naudoti rakta su niutonmetru). Su rudim problemu nelabai turejau, bagazines dangcio apacioj truputi.. Labai pigi eksplotacija - geresni filtrai apie 20lt, zvakes apie 50lt, guoliai kainavo po 35lt/vnt, gofros su pakeitimu 120lt, karterio tarpine 20lt. Perkant atkreipti demesi i pavaru deze, jei atbulinis begis issimusa pats, tai jau reiks remonto, o dyzeliniams pavaru dezes brangios ir sunkiai gaunamos. Jei kils klausimu mielai atsakysiu: [email protected]