Volkswagen Jetta II 1.3 C Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.3 л
- Мощность:
- 40 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 17.2 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (7)
Volkswagen Jetta II 1.3 C, 1984г
Suvažinėjau tris mašinas visos buvo benzininės. Esant dideliam šalčiui starteris nesuka, bet čiut stumtelėjus užvesti gali ir vienas
Volkswagen Jetta II 1.6 GL, 1984г
Puikus automobilis, kuriam amžius - ne riba. Būdama jau trisdešimt keturių metų, Jetta GL nei truputį nenusileidžia jaunimui nei važiavimo kokybe nei dinaminėmis savybėmis, kurios yra tikrai neįtikėtinos. Paspaudus ant gazo, šauna pirmyn kaip raketa ir pajudėjus nuo sankryžos kitus palieka toli užpakaly. Net nesitiki, kad variklis tik 1,6 litro. Pats variklis dirba be priekaištų, nei truputį nedūmija ir neryja nei lašo tepalo. Važiuoklė - be priekaištų. Rūdys nevargina. Elektronikos šitame automobilyje mažai ir ji pakankamai patikima. Vairo stiprintuvo nebuvimas jaučiamas tik manevruojant aikštelėje, bet prie jo labai greit priprantama. Maloniai nustebino didelė erdvė automobilio viduje, ypač labai talpi bagažinė.
Vairuojant niekuo nesiskiria nuo jaunesnių - rieda minkštai ir komfortiškai, gal tik kiek garsiau girdisi variklio darbas, tačiau tai visai netrukdo. Iš pagarbos antikvariniam amžiui, dideliu greičiu nevažinėju, bet 140 km/h šis automobilis važiuoja be pastangų.
Jeigu automobilis buvo prižiūrimas, jokių problemų kelti neturėtų, o jį vairuoti klasikos gerbėjui tikrai smagu.
Volkswagen Jetta II 1.3 C, 1989г
Vazineju jau 15 metu nesiskundziu ant benzo uzmiesti 7l simtui iskart idejas dujas mieste iki 10l tik ima ziema vasara i lenkus vaziavus tik 7 l duju . per penkiolika metu net termostato nekeites. mazai gedes o detales pigios . stabdziu kalades cilindriukai diskai stabdziu amortikai. mano masiniukas 1990m 1,6l po 3 metu nekeites dirzas pagrindinis nuplyso. nieko nesulankste tik 150lt kainavo paskui 7 ar 8 metus nekeicia dar 1 keicia beveik dantuku jau nebebuvo. tai pravaziuodavau per metus 16000 ar 15000km . varyklis super
Volkswagen Jetta II 1.6 CL, 1990г
Vazineju siuo automobiliu nuo 1990m kai nauja nusipirkau tai ir vazineju ir parduot nesinori. Gedimu pasitaike mazai nes ten nera kam gest. aisku reikejo ir duslintuva pasivirint ir rudis nes nesinori vazinet skiletam kaip retis.
Volkswagen Jetta II 1.6 CL, 1990г
Važinėjau 10 metų s Jetta I, dabar jau 8 metai su Jetta II. Variklis 1,6 benzinas. Kuro sąnaudos miete apie 7,5 užmiestyje 5,5. Gedimų pasitaikė mažai. Visa elektronika veikia be priekaištų, nes ten nėra kam gęsti. Detalė labai pigios - tiek naujos, tiek dėvėtos.
Nors rūdys ir pasirodė, bet kelis metus beveik nesiplėtė. Pati mašina iš išorės atrodo maža, bet viduje vietos pakanka ir stambokam vyrui. Na, o tokios talpios bagažinės gali pavydėti bet kuris vairuotojas. Niekada neturėjau problemų žiemą net prie -25 laipsnių. Ir vedasi gerai ir šildo.
Volkswagen Jetta II 1.6 CL, 1991г
Automobilis nera aukstos klases, viskas padaryta siekiant ekonomines klases varianto, bet vokieciai tai sugeba padaryti tikrai neblogai. Man si masina patinka del kebulo proporciju, ir zinoma del talpumo.
Volkswagen Jetta II 1.6 / 1.6 C, 1986г
Turiu šį automobilį ir tuom džiaugiuosi. Rekomenduoju kiekvienam, ypač naujam ar pagyvenusiam vairuotojui, taip pat taupančiam. Šis automobilis tikrai pigus ir kokybiškas. Manąjam jau beveik 27-eri metukai, bet rieda be priekaištų. Dažnai išvažiuoju pakeliauti su šiuo automobiliu po Lietuvą dėl smagumo, prasuku po 800km per dieną ir autostradomis ir žvirkeliais ir miško keliukais be jokių nusiskundimų. Žinoma čia nerasime odinio salono, kondicionieriaus elektroninės klimato kontrolės ar DVD televizoriaus, tačiau važiuosite patogiai ir saugiai. Senas pečiukas jus jaukiai šildys betkuriuo metų laiku. Daugiau elektronikos čia neaptiksime, tuo labaiu karbiuratoriniame variklyje. Savąjam karbiuratoriuj duodu daugiau poilsio, nes važinėju dujomis, o degalų sąnaudos juokingos. 9 litrai mieste. Trasoje 6-7. Tai yra 3litrai benzo, o su tokiomis degalų sąnaudomis retai aptiksime tokį automobilį sukurtą šiomis dienomis, nebent tokį į kurio bagažinę čiut Maximos maišas telpa, o Džetos bagažinėje laisvai telpa 2 žmonės (su dujų balionu) arba 6 padangos. Jis yra begalo patvarus, nes jame nėra kam gesti. Važinėju juo tiek žiemą, tiek vasarą ir nematau jokių problemų. Už 20lt prisiperki porą kibirų detalių ir riedi toliau. Taigi, kaip darbinis arkliukas, ar paprastų ir ekonomiškų automobilių megėjams rekomenduočiau Jettą MK 2. :)