Volkswagen Golf V 2.0 TDI DPF Sportline DSG Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 103 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 9.7 сек
- Ср. расход топлива:
- 5.8 л
Отзывы (9)
Volkswagen Golf V R32, 2008г
Išskirtinis 3,2l jau naujesniuose modeliuose nebemontuojamas atmosferinis variklis tokios klasės automobiliui t.y WOW. Ne kiekvienas drįs ar net išgalės tokį pirkti ir važinėtis kiekvieną dieną, bet pagarba tiem, kurie turės tokį siekį ir įgyvendins, todėl visada šis automobilis darys Jus išskirtiniu (aišku jeigu Jūs to siekiate). Beje jei nusipirksite pilkos spalvos arba baltą..., nieks net Jūsų nepastebės, nebent prie sankryžos nubausite kokį seną BMW.... Geras garsas (GAMYKLINIS) kuris labai atkreipia aplinkinių dėmesį jei spustelėsite gazo pedalą bent jau per pusę eigos :) Policija neprisikabins, nes čia ORIGINALAS :) 4x4 dar papildomai suteikia šiam automobiliui tam tikrų privalumų. Lyginant su golf R20 (6 klasės su 2,0T varikliu), tai vienareikšmirkai R32. R20 liko nevykęs modelis su labai dideliu turbolagu kurių prištampuota labai daug.... Aišku kalbama apie originalius "nepatobulintu" modelius, nes ten kur tuningai, ten kitos temos.... Tai modelis kurį šiandien galite pirkti kaip investicija, kad bent jau neatpigs, kai noresite parduoti.
Volkswagen Golf V 2.0 TDI GT Sport, 2007г
Geras miesto automobilis. 5 metus vairavęs, nepamačiau jokių rimtų bėdų.
Volkswagen Golf V 1.9 TDI Q-Line, 2007г
geras idelus tautovezis
Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF BlueMot. Trendline, 2009г
Sveiki, šitą auto turiu 5 mėn. tad daug dar ko nežinau.
Volkswagen Golf V 1.9 TDI Comfortline, 2009г
VW Golf V Variant Bluemotion Comfortline
Pirkau iš Vokietijos iškarto po garantinį. Rida buvo 160.000 EUR. Auto buvo 3 metų. Per 3,5 metų nuvažiavau 60.000 km. Iš rimtų gedimų nieko kaip ir nepatyriau (nes prieš perkant buvo Vokietijoje pakeista sankaba, diskai, kaladėlės, guoliai ir t.t.). Tik eilniai remontai (akumas nuduso, keičiau kaladėles. Todėl patikimumo atžvilgiu tai tikrai patikimas auto. Garso izoliacija kaip Golfo pakankamai normali. Salono medžiagos kokybiškos, niekas nebraška.
Mano atveju minusus radau 2 kurie manęs netenkina:
1. Pakankamai žemas auto (o Bluemotion dar ir truputį pažemintas siekiant taupyti kurą). Važiuojant vienam dar pusė velnio, tačiau reikia nuolat mieste saugoti aukštenių bordiūrų, nes lengvai galima priekinį bamperį sulaužyti. O jei su šeima ir dar pasikrovęs, tai jau ypač atsargiai turi įveikinėti visokius kelio nelygumus. O mes kai megstame pakeliauti su palapinėmis, kaimo ir miško keliukus, tai kai kurios duobes tampa net neįveikiamomis kliūtimis. O dar užsidėjus kably priekabai, galas dar pažemėjo, todėl visokius gulinčius policininkus tenka įveikinėti labai letai, nes jei greičiau pervažiuoju skersai gulintį policininką, galas gtrenkiasi su kabliu i gulintį policininką.
2. Antras minusas - rūdys. Nelogiškai padarytas priekinio sparnų sujungimas su slenksčiu šone. Ten nuolat kaupiasi vanduo, , o kadangi slenkstyje yra skylė, nes joje yra varžtas kuriuo tvirtinasi sparnas prie šio slenkčio tai tas sujungimas pradeda rūdyti, ir persiduoda paskui sparnui iš apačios ir slenksčiui. Praktiškai kiek stebėjau važinėja kas antras auto su šioje vietoje esančiomis rūdimis. Taip pat rūdija slenksciai prie durų iš vidaus, net tokios vietos aprūdijo, kur durų vyriai ir kebulo dalis prie kurių tvirtinasi durų vyriai.
Tad reziume toks - kam patinka dizainas, nenori permokėti ir turėti patikimą neišrankų dabinį ir kelionems arkliuką ir ko nenervina rūdys, pirkite!
Volkswagen Golf V 1.9 TDI Trendline, 2006г
Naudoju jau 4 metus, keičiu tik eksploatacinės medžiagas. Keičiau Kaladėlės, variklio apsaugą(žiema nulaužiau). Ant kėbulo atsirado nubraižymo nuo akmenukų ir kt. Dyzelio ryja vidutiniškai 5 litrus. Pravažumas labai džiugina, dažnai žvejoju, grybauju ir tenka važinėti bekelė. Kelyje jaučiasi stabiliai, variklis geras, greit įsibėgėja, mažai ryja. Tepalus keičiu kas 8000Km. Labai patinka, patvarus, gražus automobilis, šiek tiek trūksta vietos salone, bet tik tuo atveju kai važiuoja 5 žmonės. Žiema prastai šildo saloną. Ryte reikia laukti 20min kad salone būtu reikiama temperatūra. Užsiveda prie didelių šalčių be problemų. Tikras tautos automobilis, remonto kainos nedidelės, remontuoti galima ir pačiam, kalbant apie paprastą remontą, tokį kaip kaladėlių, tepalo ir t.t
Volkswagen Golf V 2.0 TDI 4Mot. Trendline, 2007г
Esu turejes begale ir pigiu ir brangiu automobiliu, bet pagaliau radau tai ko senai ieskojau.
Siuo metu vairuoju VW GOLF 4Motion, maniskis 2007 metu 2.0 TDI (103 kW) su 6 begiu mechanine deze.
Esu labai patenkintas !
Isigijau ji su 45 000 km ridos, jis niekada neturejo autoivykiu. Siuo metu ant spidometro 174 000 km, automobilis daznai plaunamas, retkarciais poliruojamas, todel ant kebulo nera ne vienos rudeles :)
Kaip ir priklauso, per visa eksploatacijos laikotarpi kas be ko teko keisti tepalus, visus filtrus, pagrindini dirza keiciau ties 106 000 km, generatoriaus dirzeli pasikeiciau tik nesenai ties 160 000 km, nors realiai dar galima buvo vaziuoti jo nekeiciant.
Kadangi labai daug vaziuoju ivairaus tipo keliais, tai su laiku pasikeiciau ir visus amortizatorius ir atraminius guolius, bei stabdziu kaladeles. Siaip esu labai patenkintas savo automobilio kuro sanaudomis, vaziuojant uzmiestyje, lygiu keliu 100 km/h greiciu kuro sanaudos tik 5,3 :) vidutines kuro sanaudos, nebijant paspausti pedala 6,3 - 6,5 :) o vaziuojant agresyviai pakyla iki 7,1 litro 100 km :)
Beja, jei kas susidometumete, galiu parduoti uz atitinkama kaina
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-v-tdi-4mot-sportline-hecbekas-2006-0124642064.html
Volkswagen Golf V 2.0 TDI 4Mot. Trendline, 2005г
Mano vairuoti automobiliai: pradėjau nuo seno pasato, Ford Focus, Opel Astra III, mersas c220, vairavau darbo Toyota Landcruiser, peža 607 kupini. Dabar jau 2 metus turiu Golf 2005 V 103KW. Golfo kaina vos ne du kartus didesnė palyginus su kokiu Fordu, bet apsimoka, nėra ką lyginti kokybės. Niekas nebarška, labai patvarus, praktiškas, pigus eksploatavimas. Galiu pasakyt, kad šio mašiniuko trauka žiauriai jaučiasi. Labai smagiai ir stabiliai važiuoja. Per du metus keičiau tik tepalus ir diržus, niekas negenda, o jei ir kas bus, tai kainos dalių juokingos ne taip kaip kokio merso. Net nežinau, ką pasakyti blogo apie šį auto. Girdėjau, kad guolius Golfams reikia dažnai keisti. Gal dar važiuoklė ne iš minkščiausių. Šiaip tai labai šaunus auto. Labai rekomenduoju.
Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI Trendline, 2005г
Šį automobilį pirkau visiškai naują iš automobilių salono. Kas mane labai nustebino, pravažiavus 80 tūks.km subyrėjo priekinio rato dešinės pusės guolis. Toliau po 150 tūks.km, subyrėjo galinio rato guolis. To tikrai nesitikėjau iš vokiško auto. Po 230 tūks.km pradėjo užstriginėti stabdžių cilindriukai. Šiaip toliau iki 300 tūks.km didesnių problemų neturėjau, kol nereikėjo keisti sankabos su plaukiojančiu smagračiu.
Garsiai dirba variklis, ypač laisva eiga. Nelaiko rato guoliai. Nusilanksto -nutrūksta galinio dangčio laidai. Norėtūsi didesnės bagažinės. Rūdija galinis bagažinės dangtis, ties numerio apšvietimu. Bloga galinio dangčio konstrukcija, lyjant lietui ar sningant atidarant dangtį visas vanduo patenka į saloną. Po 300 tūks.km reikalingas sankabos remontas, kuris yra nepigus. Dažnai perdega trumpų šviesų lemputės H7, ir šiaip "durniuoja" trumpos šviesos (dega viena pusė arba kita) , nes jos pajungtos per kompiuterį.