Toyota RAV4 III 2.5 VVT-i Sport Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.5 л
- Мощность:
- 132 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- -
- Ср. расход топлива:
- 8.7 л
Отзывы (5)
Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Prestige, 2006г
RAV'As šiemet bus 13 metukų jo gyvenimo, taip kad žinokim, auto kaina gerai laiko, kiek mokėjau ir kiek dabar kainuoja skiriasi 500-800 eur tai nuvertėjimas nėra didelis, auto labai patikimas visokiausiuose keliuose, žinoma vasara važinejų universaliomis, daug miško kelių prasuku, žiema žieminėm, vasarinės padangos manau netinka tokiems auto visai, nebent norite prirašyti visur komentarų kaip klimpot ir t.t.. erezijų. Auto kuro nepataupysi, asmeniškai trauka auto gera, tai kartais startuoju sankryžose, kas kurą tirpdo bake...Tad jei tikitės taupaus auto kur galima rast forumuose kur telpa į 4-5-6 litrus vidutinėmis ar užmiesčio, nepatingėkit paskaitykit komentarą mano, ar bent pagooglinkit fuel comsumption europoi - nustebsit., tame Japonai ir apgavo sąnaudom nerealiom. pats auto išvaizdus tiek visudi tie išore atitinka šiandienos standartus, apvalių, smailių formų auto rinką, nepalyginsi su senesniais SUV'ais kampuotų "kaladžių".
Toyota RAV4 III 2.0 VVT-i Luna, 2006г
Pastoviai užsigega RGD vožtuvo kontrolinė lemputė (dyzelis), pakeičiau vožtuvą- 386 Eur., vėl užsidegė, pakeičiau oro srauto matuoklį - 110 Eur., vėl užsidegė. Ką daryti toliau nežinau, nes nekeisi gi kompiuterio, kuris kainuoja tūkstančiai. O servisai tai tik pinigams imti, gali pasiūlyti pakeisti ir duris, tik mokėk. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad variklio darbui tai neatsiliepia.
Toyota RAV4 III 2.0 VVT-i Luna, 2008г
Tai jau mano antrasis Rav4. Prieš tai turėjau amerikoną, 2001m. Jis man labai patiko, nors automobilio būkle buvo ne iš geriausiu. Dėl to ir buvo nuspręsta paimti naujesni modelį. Jeigu jus pripratote prie verslo klasės sedanų, tai Rav4 nesuteiks jums didelio malonumo, bet jis tam ir ne skirtas. Man pavyzdžiui patinka jo pravažumas, lengvai galiu nuvažiuoti į sodybą, kuri randasi miške. Galiu nuvažiuoti į 1500km kelionė nebijodamas, kad automobilis mane paves. Trumpai sakant, labai patvarus ir labai patikimas automobilis. Kuro sąnaudos kaip benzininiam automobiliui, manau yra normalios iki 12L/100km žiema mieste. Geras, patogiai valdomas, yra visa reikalinga įranga. Pakaba kieta, bet patikima, kol kas bėdų neturėjau. Aukštas klirensas, geras pravažumas, patikima elektroninė įranga. Garso izoliacija šiek tiek silpna, norėtųsi geresnes.
Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Premium, 2012г
Geras arkliukas kiekvienai dienai. Labai patikimas automobilis, per visa eksploatacijos laikotarpį nieko neatsitiko, net visos lemputės stovi gamintojo. Tepalo nevalgo, keičiu kas 10000km. Tai mano pirmas dyzelis, labai ekonomiškas, dinamiškas. Tik vienas dalykas prie kuriuo teko priprasti tai kieta pakaba, bet čia yra visu RAV'u savybė. Dėl ekonomiškumo: kuro sąnaudos 6.5L/100km. Žiemą lengvai užsiveda prie įvairių šalčių. Tik kompiuteris rodo, kad reikia pašildyti prieš važiuojant. Pravažumas labai nudžiugino, dar niekur neteko pakibti. Prieš tai turėjau Outlander, bet ten kur jis pakibdavo su visureigių padangomis, aš su RAV lengvai pravažiuoju naudojant tik vasarinės. Rekomenduočiau imti dyzelinį variklį, jeigu gerai prižiūrėti, jis tikrai ilgai tarnaus. Vienas dalykas kuris nelabai patinka, labai paprastas salonas, neatitinka automobilio kainą.
Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Prestige, 2006г
Ne be reikalo net ir 7 metu senumo modelis yra aukstai vertinamas ne tik tarp silpnosios bet ir stipriosios lyties atstovu. Su juo patogu ir mieste ir uzmiestyje ir lengvoj bekelei. Taupus, ekonomiskas, labai patikimas. Nepateikia jokiu siurprizu ar netiketumu periodiskai aptarnaujamas. Auksta patogi sedesena, daug vietos galiniams keleiviams, talpi bagazine.
Paprastas 100kw variklis ir ekonomiskas ir lengvai priziurimas. Turi grandine kuria keist nereikia kaip dirzelius.
Vaziuokle su didziuliu resursu, aisku tai ne TLC bet laiko puikiai.
Su elektronika taip pat jokiu problemu nepasitaiko.
Vienintelis patarimas kas iesko atkreipkit demesi kad patarciau rinktis butent D4D 2.2 100kw varikli ir kuo geresne komplektacija kad bent zinot uz ka mokat pinigus. Bazine versija neturi nei odinio vairo nei autopiloto, nei sildomu sedyniu.
PS. Neteko matyti surudijusiu 3 kartos ravu jei tai europieciai, taciau amerikoniski ravai beveik visi pradeda stipriai rudyt po poros lietuvisku ziemu.